Fitness Seller

Hoeveel gram is 1 Eetlepel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Hoeveel gram is 1 Eetlepel?
 
Net gewogen 1 eetlepel weegt ong 55 gram, maar ik denk dat jij bedoelt wat je er mee opschept :rolleyes: :D

1 eetlepel whey (niet afgestreken) = ong 10 a 15 gram afhankelijk van grote van eetlepel :)

Ik weeg altijd eerst wat ik wil hebben op een weegschaal en pak dan pas een maatschep die er bij past (ik heb zo'n verzameling van maatschepjes gekocht in de winkel) werkt het beste voor mij.
 
aan Nofinger

He nofinger
goed idee zeg joh. Maare waar heb je die maatlepels gehaald. Ik had er niets eens aan gedacht, logisch ....

Ik weeg nu alles in zo een keuken weegschaal die ik bij Blokker heb gehaald maar zo een maat lepel is wel erg handig.

Xerxes
 
Winkels die keuken spullen verkopen, (kweetniet meer waar ik de mijne vandaan heb, ik heb ze nl al een aantal jaar) maar kijk eens bij de Blokker of een speciaalzaak.

BTW je hebt ze van kunststof of van ijzer.
 
Ik heb bij perfectbody een setje maatlepeltjes gekocht, echter wegen blijft het beste aangezien elk merk poeder zijn verschillende dichtheden kent dus ok verschilt in gewicht per lepel.
 
Originally posted by man_of_magic
echter wegen blijft het beste aangezien elk merk poeder zijn verschillende dichtheden kent dus ok verschilt in gewicht per lepel.

Klopt, daarom weeg ik ook eerst en pak dan de bijpassende maatschep (of 2x een maatschep :) )
 
Originally posted by man_of_magic
Ik heb bij perfectbody een setje maatlepeltjes gekocht, echter wegen blijft het beste aangezien elk merk poeder zijn verschillende dichtheden kent dus ok verschilt in gewicht per lepel.

Dat is waar...maar als je eenmaal weet hoeveel je moet hebben hoef je het natuurlijk niet meer elke dag op dat weegschaaltje te zetten...
 
En ik maar elke dag die weegschaal erbij pakken.... :nut: ;)
 
Hangt van de lepel af en hangt van de substantie wat je er op doet af.
 
Lepels van plastic of metaal? Wtf is dit nou weer voor trolltopic...
 
twee keer de helft ongeveer
 
Die van de blokker zijn iets zwaarder dan die van de meeste andere winkels. Waar heb je ze gekocht?
 
Goooooooooogle, mooi goedje is het ook, niet? :)
 
:rocknana:Wie bakt een taart, topic is bijna 10 jaar oud
 
Back
Naar boven