MuscleMeat

hoeveel gram pindakaas in een koffielepel

Bezoekers in dit topic

Cheetah

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2010
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
> 50%
normaal zou ik volgens schema 30gram pindakaas moeten eten bij ontbijt
ik weet echter niet zo goed hoeveel koffielepels dat zijn??????
ik heb al gezocht met de zoekfunctie maar daar gaat het om whey, pindakaas is veel dikker enzo
gewoonlijk reken ik een koffielepel als 15gram

Ik gebruik gewoon een weegschaal. Ik leg de pot pindakaas op de weegschaal en haal wat pindakaas uit de pot. Het verschil wat je afleest is uiteraard het aantal gr. pindakaas dat op je lepel zit.

Ik gebruik gewoon een weegschaal. Ik leg de pot pindakaas op de weegschaal en haal wat pindakaas uit de pot. Het verschil wat je afleest is uiteraard het aantal gr. pindakaas dat op je lepel zit.

:roflol:

Handige Harry.
Het lijkt mij dan beter om de lepel op de weegschaal te leggen, dan m op 0 zette en dan de pindakaas dr in te pleure o.i.d.

of gewoon je boterham op keukenweegschaaltje leggen en dan aanzetten ( of aflezen als het geen digitaal is) dan staat hij als het goed is op 0 en dan maar smeren tot je 30 gram hebt :D

Mijn weegschaal is nogal vaak vies, dus vandaar dat ik het zo doe. :)

Als je een beetje serieus traint kun je gewoon niet zonder voedingsweegschaal!!!

Mijn weegschaal is nogal vaak vies, dus vandaar dat ik het zo doe. :)

maak hem schoon dan :P das tog niet zo moeilijk haha
En anders koop een fatsoenlijke keukenweegschaal, liefst digitaal, kost volgens mij ook geen drol!

Back
Naar boven