XXL Nutrition

hoeveel hou je over van het kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
heb juist een hele thread gelezen op elite over iemand die altijd alles verliest na zen kuur. dit ligt natuurlijk deels aan de voeding , maar ook deels aan je natuurlijk potentieel.
ik zou eens graag willen weten wat iedereen overhoud van zen kuur(en) en hoe ze het doen.
er zijn bevoorbeeld mensen genoeg die al meer als 5 x hebben gekuurd en toch maar 20kg in totaal hebben gewonnen , terwijl ze in hun eerste kuur al bijna 15kg zijn bijgekomen.
ikzelf heb een test/deca kuur gedaan , ik ben er bijna 10kg van bijgekomen en wat vet, nu 3.5 maand later is me vet% even hoog en ben ik 4.5kg verloren. ik ga niet uit, drink niet, en eet elke dag volgens schema en drink men shakies op tijd en stond. ik train elke week 4 x dus daar zat het niet aan. er zal natuurlijk wel wat water bij hebben gezeten maar ik vind men verlies langs de ene kant toch wel erg veel :(

dus zet hier neer wat je bijgekomen bent van je kuur en het vet% , ook als het meerdere kuren zijn!

ik:
bijgekomen 10kg en 2%vet / gehouden 5kg en evenveel vet.
 
2% vet? lijkt me stug ???
of bedoel je dat je 2% vetter bent geworden tijdens je kuur?
 
jaja kerel daarom zetten ik ernaast bijgekomen :
men vet% was 2 % gestegen en is dat nu nog.
 
dboll/ deca, bijgekomen 5 a 6 kilo 3 % vet----> overgehouden 1.5 kilo 0% vet

dus 1.5 kilo schoon voor 8 weken slecht slapen en afzien...
 
younggod zei:
dboll/ deca, bijgekomen 5 a 6 kilo 3 % vet----> overgehouden 1.5 kilo 0% vet

dus 1.5 kilo schoon voor 8 weken slecht slapen en afzien...

dan mag ik eigenlijk nog niet zo klagen :D
ahja de mijne was zes weken, ik had test en deca voor 10 weken, maar vanaf week 3 begon ik wat complicaties te krijgen en in week 6 ben ik gestopt.
 
Beast N°1 zei:
dan mag ik eigenlijk nog niet zo klagen :D
ahja de mijne was zes weken, ik had test en deca voor 10 weken, maar vanaf week 3 begon ik wat complicaties te krijgen en in week 6 ben ik gestopt.


jah inderdaad. Ik ben nu bezig met test prop en tren acetaat en ben de eerste week al ruim 4 kilo zwaarder. Over een week heb ik al net zoveel behaald als in die 8 weken van mijn vorige.
 
goed zo kerel, keep on gaining!
en deca ben ik ook niet van te spreken, het zet wel goede massa aan(voor een tijdje)
 
Uiteindelijk verlies je alles van je kuur!

Ik ken een bodybuilder die is nu 43 jaar en inmiddels 10 jaar clean.
Hij traint nog dagelijks maar zijn eigen test productie ligt zo goed als plat.
De kg die hij gewonnen heeft zijn in 10 jaar tijd uiteindelijk allemaal verloren gegaan.
Dit neemt niet weg dat hij best nog een aardige fysiek heeft maar zoals hij zelf zegt had hij op zijn 43ste een betere fysiek gehad wanneer hij nooit met steriods had begonnen.

Echter heeft hij absoluut geen spijt van zijn verleden omdat de fysiek die hij 10 jaar geleden nog had ook nooit naturel bereikt had kunnen worden. Hij was een monster en genoot daar van.

Hij was 117 kg bij ongeveer 5 % vet zoals hij vertelde.
Nu is hij 93 kg bij 12 % vet.

Ik denk dus echt dat je uiteindelijk alles weer kwijt raakt!
 
met mijn eertse kuur zette ik 7 kilo behield er 6, vetper% daalde, geen nakuur
met mijn tweede kuur zette ik 4 kilo beheild er 2kg, vetper% gelijk, geen nakuur
met mijn derder kuur zette ik 6 kilo aan, vetper% gelijk, behield niets!!! weer geen nakuur
mijn vierde kuur zette ik 14 kg aan, vetper% steeg enigzins maar daalde in nakuur door clen,behield er 11-12kg, wel een nakkur!!!:)

conclusie: gebruik een nakuur :)
 
dennis999 zei:
met mijn eertse kuur zette ik 7 kilo behield er 6, vetper% daalde, geen nakuur
met mijn tweede kuur zette ik 4 kilo beheild er 2kg, vetper% gelijk, geen nakuur
met mijn derder kuur zette ik 6 kilo aan, vetper% gelijk, behield niets!!! weer geen nakuur
mijn vierde kuur zette ik 14 kg aan, vetper% steeg enigzins maar daalde in nakuur door clen,behield er 11-12kg, wel een nakkur!!!:)

conclusie: gebruik een nakuur :)

Ik denk dat je hier een goed voorbeeld hebt van hoe het wel moet. Aangezien ik zelf nog nooit heb gekuurd, lijkt het me juist zaak om zo snel mogelijk je eigen productie weer op gang te krijgen voor maximale resultaten.

Als die persoon waarvan nu zijn productie plat ligt (dat zelf ook toegeeft) durft te beweren dat je alles verliest, omdat hij er zelf een potje van heeft gemaakt dan denk ik dat je beter niet naar hem kan luisteren. Zo'n slecht voorbeeld moet je de ogen toch openen!
 
Jordees zei:
Ik denk dat je hier een goed voorbeeld hebt van hoe het wel moet. Aangezien ik zelf nog nooit heb gekuurd, lijkt het me juist zaak om zo snel mogelijk je eigen productie weer op gang te krijgen voor maximale resultaten.

Als die persoon waarvan nu zijn productie plat ligt (dat zelf ook toegeeft) durft te beweren dat je alles verliest, omdat hij er zelf een potje van heeft gemaakt dan denk ik dat je beter niet naar hem kan luisteren. Zo'n slecht voorbeeld moet je de ogen toch openen!


Hij is absoluut geen slecht voorbeeld, het is toch echt een feit dat jarenlang gebruik resulteert in een lage testproductie.
 
Dbol only 35 mg 6 weken: vlak na de kuur 4-5 kg. Een paar maanden later + - 3kg (die wel bleven zitten).

Test 500mg p/w EQ 400 mg p/w voor 10 weken & dbol als kickstart: vlak na de kuur 2 a 3 kg, en een paar maanden later was dat ook weg. Zware griep doet nare dingen met je pas gewonnen spiertjes. Zonder die griep denk ik dat ik 6 kg had weten vast te houden.

Ik kan dus zeggen dat ik meer van een dbol only kuur heb overgehouden als van een test & EQ kuur. :rolleyes:
 
spirosz zei:
Hij is absoluut geen slecht voorbeeld, het is toch echt een feit dat jarenlang ondoordacht gebruik resulteert in een lage testproductie.

Kleine toevoeging. ;)
 
test 250/deca 200/dboll kuur: zat op ongeveer 14 kilo winst, uiteindelijk maar 5 kilo aan overgehouden :S
 
denk dat clen doet wonderen in de nakuur in combi met de juiste pct, en als alles verder goed is (voeding, training, rust enz.)

hoe denken jullie daarover, ervaringen vertel!!!!!!!!
 
MartiNs zei:
test 250/deca 200/dboll kuur: zat op ongeveer 14 kilo winst, uiteindelijk maar 5 kilo aan overgehouden :S

Zette je de Test en Deca in 1 spuit? en hoelang\Hoeveel D-bol had je gebruikt?
 
mijn D-bol kuurtje van 6 weken 30mg 5 kilo aangekomen 2,5 gehouden
 
MrJ zei:
Kleine toevoeging. ;)

Ben het niet helemaal met je eens ook doordacht gebruik brengt zo ie zo schade toe!

En iedereen die hier zegt van zoveel kg gewonnen en zoveel overgehouden moeten het eens uitsmeren over een lange tijd.
Na 10 jaar is er echt niets meer van je winst te zien hoor! niet meer dan dat je naturel had kunnen bereiken in zo'n lange tijd!
 
Hoeveel kg je vast houd heeft natuurlijk ook te maken met je voeding etc ;)
 
erwinrt zei:
Zette je de Test en Deca in 1 spuit? en hoelang\Hoeveel D-bol had je gebruikt?

Yep zette ik in 1 spuit, Dbol 30mg per dag voor 6 weken
 
Back
Naar boven