XXL Nutrition

hoeveel hou je over van het kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik zie hier dat julie toch erg veel weer kwijt raken... had ik niet gedacht...

ik zelf val namelijk altijd nauwelijks terug na een kuur 1/2 kg... max

wel val ik keihard als ik eff niet train... 10kg in een paar weken verlies ik zomaar... maarja daarvoor zitten ze als ik weer eff bulk en train dan ook weer in 2/3weken erbij....

ben echt mischien een uitzondering op dat gebied...
 
ah en nog iets mannen, kijk voor de kuur waren men armen 38.5 cm, na men 10kg winst waren ze 40.5, nu ben ik bijna 5kg kwijt en heb nog steeds een 40cm. en men kracht is op die 3-4 maanden ook teruggevallen maar men 1 rm maar 5kg terwijl ik er 20 was bijgekomen.
ja en van dat terugvallen eddy, ik zie het zo bij zo goed als iedereen wat ik ken, en ikzelf eet echt wel zoals het moet , het kan gewoon onmogelijk dat het aan men voeding ligt, ik tel nu niet alles 100% uit maar ik eet gewoon elke maaltijd 20-30gr eiwit en dat 6x per dag , KH heb ik ook hoog gehouden , daarbij dat men vet% waarsch ook niet gedaald is.
 
eddycaminos zei:
wel val ik keihard als ik eff niet train... 10kg in een paar weken verlies ik zomaar... maarja daarvoor zitten ze als ik weer eff bulk en train dan ook weer in 2/3weken erbij....

ben echt mischien een uitzondering op dat gebied...

Dit heb ik idd niet vaak gehoord!

10 kg in een paar weken en er net zo makkelijk weer bij :eek:
 
Gewicht zegt trouwens niet alles. 10 kg pakken en vervolgens de helft inleveren hoeft niet te betekenen dat je alle gewonnen cm's inlevert. Denk dat de kwalitatieve massa die je overhoudt zeer zeker zichtbaar is/blijft.
 
ja dat denk ik dus ook , de kracht blijft ook voor ong 75% zitten.
 
niemand nog verdere input?
 
Beast N°1 zei:
niemand nog verdere input?


De laatste tijd heeft niemand veel input! het is weer een beetje saai op het board.. jammer
 
Kan er niks over zeggen want heb het nog nooit zelf gedaan , vriend van mij die was wel overdreven in het kuren en die gainde elke keer wel 10 a 15 kg waar hij toch 80 % van hield

moet wel zeggen dat die steeds 12 weken kuurde en zeer zwaar naar wat ik ervan ken ,

hij nam ook steeds wel een goede nakuur

nu heeft hij al twee jaar niet gekuurd en weegt hij nog steeds 105 kg terwijl hij begonnen was op 75 kg .

Dus zijn gains zijn er nog steeds

grtzz
 
Na mijn kuur Sus,/D.b heb ik ongeveer 75procent aan massa en kracht overgehouden, wel nagekuurd met Nolv. en 6oxo tijdens de kuur...
 
pffff mensen nu heb ik iets aan de hand, kwerk sinds 4 weken de nachpost van 22.00u-06.00u. in de drie maanden na men kuur ben ik 2-3kg kwijtgeraakt en nus sinds het nachtwerk is er op 3 weken 5kg!!!!!!!!! af , kben gestopt nu met nachtwerk , maar ik denk dat ik het nu verdoet heb, voeding zit nogaltijd top maar dat baat precies niet, komt miss doordat men ritme verstoord is maar ik heb schrik dat deze kilos nu verloren zijn en er niet meer aan gaan komen!
 
Beast N°1 zei:
pffff mensen nu heb ik iets aan de hand, kwerk sinds 4 weken de nachpost van 22.00u-06.00u. in de drie maanden na men kuur ben ik 2-3kg kwijtgeraakt en nus sinds het nachtwerk is er op 3 weken 5kg!!!!!!!!! af , kben gestopt nu met nachtwerk , maar ik denk dat ik het nu verdoet heb, voeding zit nogaltijd top maar dat baat precies niet, komt miss doordat men ritme verstoord is maar ik heb schrik dat deze kilos nu verloren zijn en er niet meer aan gaan komen!

IK ben benieuwd wat er met je lichaam gaat gebeuren als je weer uit de nachtdientsen bent en je ritme/rust weer op orde is.
 
een bekende van mij was 3 maand geleden zo'n beetje gestopt met zn kuur (BP 80>105). Zn BP is teruggezakt naar 92,5 en daar zit hij nog steeds op...
Volgens mij wordt massa winnen zonder kuut steeds moeilijker als je er al een keer 1 gehad hebt
 
Als ik alles had behouden van al de "kuurtjes" die ik volbracht heb (welliswaar 50% fake en uiteraard geen nakuur) dan woog ik nu 140kg op 10%bf...

In m'n eerste kuur kwam ik ruim 12kg aan en hield een goede 10kg vast, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Inmiddels nu zo'n anderhalf jaar gaat het iets beter, mede door nakuren en geen fake-zooi+beter m'n voedingsschema aanpassen in en na het kuren.
 
Laatst bewerkt:
alhoewel ik nog geen echte veteraan ben leer ik wel steeds beter te kuren.. ook als je kijkt naar voeding.. training.. en nakuren.. dus tot nu toe houd ik eigenlijk steeds meer vast..
 
En soms zit het mee in het leven en soms zit het tegen.....en als het tegen zit kan je veel verliezen dus het is zo moeilijk te voorspellen....
 
Beast N°1 zei:
pffff mensen nu heb ik iets aan de hand, kwerk sinds 4 weken de nachpost van 22.00u-06.00u. in de drie maanden na men kuur ben ik 2-3kg kwijtgeraakt en nus sinds het nachtwerk is er op 3 weken 5kg!!!!!!!!! af , kben gestopt nu met nachtwerk , maar ik denk dat ik het nu verdoet heb, voeding zit nogaltijd top maar dat baat precies niet, komt miss doordat men ritme verstoord is maar ik heb schrik dat deze kilos nu verloren zijn en er niet meer aan gaan komen!
nachtwerk hoeft niet slecht te zijn voor je kilo's ik werk nu fulltime in de horeca kom elke dag om 6 uur in de ochtend thuis maar kom clean ong een pond per week aan. gaat er om dat je een ritme hebt
 
Testo zei:
En soms zit het mee in het leven en soms zit het tegen.....en als het tegen zit kan je veel verliezen dus het is zo moeilijk te voorspellen....

Kijk en zo is het maar net, life's a bitch! :)
 
waar slaat dat op als je leven tegenvalt je niks vasthoud? Mij leven is nu een hel omdat ik intiem zieke liefde gevoelens heb voor een meisje die zegt dat ze nooit iets voor me zal voelen. Maandag stuur ik maar een mailtje dat ik haar nooit meer wil zien anders word het alleen maar erger :( maarja tenzijde van dat ik hou dus wel me gains vast....en slag boven wonder nu tijdens me nakuur heb ik wel een goed libido of word die pas slecht na je nakuur?
 
waar het op slaat? stress op zich is al ongelovelijk catabool kameraad.. en ik denk dat testo doelt op de kans dat je ziek wordt etc etc tijdens een kuur waardoor je snel gewicht verliest.. er zijn zoveel denkbare tegenslagen te bedenken
 
Back
Naar boven