Fitness Seller

Hoeveel jaar kan je kuren zonder zorgen?

Bezoekers in dit topic

Als je zoveel gasten heb gekend met zoveel ellende zoals jij beweert, waarom kuur je dan zelf man?
Wat een onzin!
Heb ff snel je zelf aangemaakte topics door zitten kijken maar volgens mij ben jij een echte anti-aas-r!
 
Maar Daan, bedoel je dan dat als je een keer kuurt en 10 kilo pakt, je deze - ondanks dat je goe dblijft eten en trainen - uiteindelijk gaat verliezen?

Ben hier ook benieuwd naar.
 
Maar net als met Alcohol en drugs is er een hoeveelheid waar je mee weg kan komen op de paar pechvogels na natuurlijk.

Kan me goed voorstellen als je echt GROOT wil worden en je dus extreme veel moet gebruiken dit in het lichaam misschien te grote veranderingen teweeg brengt.

Bedoel als je 2x per jaar wat test 250 mg of 500mg pakt met wat Winny of anavar heb ik zelf nog wel het idee dat je er oud mee kan worden..

( je wordt geen reus misschien maar een leuke middenweg? )
 
Heel simpel..

Je hebt gebruik en je hebt MISbruik.

Als je enkele keren per jaar wat Testo zet met een degelijke PCT dan zal het wel meevallen. Visolie tegen de slechte cholesterol etc.

Begin je echter industriële hoeveelheden en zwaardere AAS te zetten dan riskeer je wel wat meer nadelige effecten op lange termijn.

Hoe dan ook ken ik veel mensen met hartziekten en kanker en wat dan ook die nooit AAS hebben genomen. Dus om de kanker aan de AAS te linken, vind ik uiterst vaag.
 
Het is nooit officieel bewezen maar is wel een feit: van anabolen wordt je nooit zo (gezond) oud als zonder.
Ik kan veel gasten die door gebruik van anabolen of:

-dood zijn gegaan (hartstilstand gedurende training of slaap)
-Doorgedraaid zijn en zich voor de trein hebben gegooid
-Kanker hebben gekregen (botkanker, hersentumor)
-Vast zitten in de gevangenis voor geweldpleging en drugshandel etc
-hun leven lang beta blokkers moeten slikken of schildklierpreparaten.
-Scheiding en paranoia

Believe me, die gasten waren amateurs en ik praat over een periode van gemiddeld 15 jaar.
Uiteindelijk zal men eraan geloven, bij de een sneller dan bij de ander, alles afhankelijk van persoonlijke gevoeligheid. niemand weet hoe en op welke termijn je lichaam gaat reageren.

Waarom associer jij al dit ziektes/problemen met aas?
Ik ken al die problemen ook bij mensen die zo gezond aan het eten zijn en geen aas en of andere drugs of alcohol gebruikt. Je moet het tussen je oren wel goed verwerken anders denk je dat alles maar door de aas komt. Heb je een keer hoofdpijn, denk je dan gauw ooh zal wel door de aas komen? Een mens is in staat om alle ziektes op te lopen. Of je nauw gebruikt of niet. Ik zeg dan ook niet of het gezond of ongezond is, want elke lichaam is anders. Een gozer van 110 kilo gaat bijvoorbeeld knock out door een xtc pil en een gozer van 70 kilo voelt van het zelfde pil geen reet van. Ra ra ra het is allemaal anders.
 
Laatst bewerkt:
met AAS 'leen' je een lichaam
 
Het is nooit officieel bewezen maar is wel een feit: van anabolen wordt je nooit zo (gezond) oud als zonder.
Ik kan veel gasten die door gebruik van anabolen of:

-dood zijn gegaan (hartstilstand gedurende training of slaap)
-Doorgedraaid zijn en zich voor de trein hebben gegooid
-Kanker hebben gekregen (botkanker, hersentumor)
-Vast zitten in de gevangenis voor geweldpleging en drugshandel etc
-hun leven lang beta blokkers moeten slikken of schildklierpreparaten.
-Scheiding en paranoia

Believe me, die gasten waren amateurs en ik praat over een periode van gemiddeld 15 jaar.
Uiteindelijk zal men eraan geloven, bij de een sneller dan bij de ander, alles afhankelijk van persoonlijke gevoeligheid. niemand weet hoe en op welke termijn je lichaam gaat reageren.

Zoveel? Klinkt in mijn oren niets anders dan als een foute vriendenkring..
 
Het is lulliger als je NIKS probeert EN ook niet oud wordt..:cool::D

Wie was dat trouwens die zei..leven is te kort om klein te zijn..?
 
En daarom moet je gewoon alles in je donder spuiten guido32?
 
Zoveel? Klinkt in mijn oren niets anders dan als een foute vriendenkring..

+1

Ik ken ook wel iemand die zogenaamd een hersenbloeding van anabolen heeft gekregen. Uiteraard kwam dit niet door alle drugs en alcohol die hij ernaast nam.

Of een TE ernstig vette gast die "een hartaanval dankzij testosteron heeft gekregen"
 
Hart- en vaatziekten zijn vooral aangeboren of een gevolg van ongezonde voeding/levensstijl, HGH kan je hart wel groter en minder soepel maken maar is dus geen AAS. Stanozolol ontregelt het cholesterol, maar cholesterol is niet de enige factor en kan je positief beïnvloeden door andere factoren.

Zelfmoordpogingen zijn geen typische bijwerking van AAS-gebruik. Dan spreek je over onstabiele mensen of situaties.

Kanker is alleen in verband gebracht met Anadrol, geen andere AAS.

Drugshandel is verboden, gebruik in principe niet. Kleine aankopen doen je niet in de cel belanden.

AAS hebben niets te maken met schildklierproblemen.


Scheiding kan als de relatie uit de hand loopt, maar er is geen bewijs dat AAS-gebruikers vaker scheiden dan de rest van de populatie. Paranoia is geen typische bijwerking van AAS, zou eerder zeggen dat je iets minder kan tolereren als je uitgedaagd wordt, of iets sneller in de verdediging gaat.


Bangmakerij dit. Als het een 'feit' is, kom dan maar eens met statistieken, studies, reviews, etc. Alles is beter dan dingen roepen zonder bewijs.

Beste Mr T,

Ik roep niet zomaar iets, de mensen waar ik het over heb hebben 10-15 jaar geleden gekuurd en hebben mij dat ook eerlijk gezegd.
Statistieken of ander "wetenschappelijk" gezwets zeggen mij niet veel. de ene keer wordt dit gezegd waarna de andere wetenschapper met een tegengesteld onderzoek komt aanzetten of dat achteraf z.g.n. "beproefde"" stellingen onderuit worden gehaald.

Ik kan me nog herinneren dat Dr. Harm Kuipers (Universiteit Maastricht) gepromoveerd was op het proefschrift genaamd: Anabolica werken niet, althans dat is nooit wetenschappelijk bewezen concludeert hij.
Wij allen hier weten wel beter denk ik......
Nietemin ik wetenschappelijk stellingen worden vaak herzien.

Natuurlijk je moet aanleg hebben voor het krijgen van kanker etc maar daar zit juist de crux bij AAS. ze stimuleren dit, ze versnellen het proces gewoon. Als jij aanleg hebt voor kanker genetisch gezien versnellen AAS dit proces. Als jij aanleg hebt voor paranoia of instabiliteit versterken AAS dit. Ik denk dat je zelf ook weet dat AAS rechtstreeks op de receptoren van de hersenen werken en het is ook een feit dat mensen mentaal veranderen door het gebruik van AAS.

Natuurlijk zit er een verschil van gradatie in, welke soort middelen enz maar bijvoorbeeld: een vroegere vriend van mij heeft er een hersentumor van overgehouden van simpelweg alleen dianabol en Deca (200 mg per week). Zijn vader is zelf huisarts en beaamde dit ook: er zijn er bij die zich jarenlang met alles kunnen volproppen en krijgen niks maar andere hoeven maar 2 milde kuurtjes te nemen en krijgen al serieuze problemen.
Alles heeft te maken met persoonlijke gevoeligheid en genetica maar hoe weet jij of jij geen aanleg hebt voor alle verschillende aandoeningen nu of in de toekomst? daar draait het vaak om.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 22:36 ----------

Als je zoveel gasten heb gekend met zoveel ellende zoals jij beweert, waarom kuur je dan zelf man?
Wat een onzin!
Heb ff snel je zelf aangemaakte topics door zitten kijken maar volgens mij ben jij een echte anti-aas-r!

Ik ben gewoon realistisch. als ik met AAS begin heb ik serieuze afweging gemaakt met de kans op allerlei (serieuze) bijwerken. Je moet dan achteraf dan ook niet gaan klagen als je er iets aan overhoud qua bijwerkingen want iedereen weet wat de risico's kunnen zijn.
Probleem is vaak dat er geen einde is en het nooit bij een enkel kuurtje blijf.
Ik probeer ook een beetje realistisch te denken en niet als iemand met een IQ van een baksteen zich met alles volpropt.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 22:39 ----------

Waarom associer jij al dit ziektes/problemen met aas?
Ik ken al die problemen ook bij mensen die zo gezond aan het eten zijn en geen aas en of andere drugs of alcohol gebruikt. Je moet het tussen je oren wel goed verwerken anders denk je dat alles maar door de aas komt. Heb je een keer hoofdpijn, denk je dan gauw ooh zal wel door de aas komen? Een mens is in staat om alle ziektes op te lopen. Of je nauw gebruikt of niet. Ik zeg dan ook niet of het gezond of ongezond is, want elke lichaam is anders. Een gozer van 110 kilo gaat bijvoorbeeld knock out door een xtc pil en een gozer van 70 kilo voelt van het zelfde pil geen reet van. Ra ra ra het is allemaal anders.

Juist ja, maar je kunt ook niet ontkennen dat AAS NIET gezond is en serieuze risico's aankleven.
 
Zoveel? Klinkt in mijn oren niets anders dan als een foute vriendenkring..

Nee hoor, waren gewoon normale hard trainende kennissen die elke dag in de gym te vinden waren.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 22:45 ----------

+1

Ik ken ook wel iemand die zogenaamd een hersenbloeding van anabolen heeft gekregen. Uiteraard kwam dit niet door alle drugs en alcohol die hij ernaast nam.

Of een TE ernstig vette gast die "een hartaanval dankzij testosteron heeft gekregen"

Ik kon desbetreffende personen goed en ging zelfs regelmatig met hen om. Bij hen heeft dit allemaal puur te maken met AAS en STH en schildklierpreparaten ed. door gebruik en misbruik. maar wat is de precieze definitie van misbruik? dat zal voor iedereen ook anders zijn
 
Toch zou je verwachten na al die jaren dat er kei harde feiten op tafel zouden liggen...
Dus wij zijn eigenlijk op dit moment nog steeds de proefkonijnen waar andere later van kunnen leren :D.
 
beste mr t,

ik roep niet zomaar iets, de mensen waar ik het over heb hebben 10-15 jaar geleden gekuurd en hebben mij dat ook eerlijk gezegd.
statistieken of ander "wetenschappelijk" gezwets zeggen mij niet veel. de ene keer wordt dit gezegd waarna de andere wetenschapper met een tegengesteld onderzoek komt aanzetten of dat achteraf z.g.n. "beproefde"" stellingen onderuit worden gehaald.

Ik kan me nog herinneren dat dr. Harm kuipers (universiteit maastricht) gepromoveerd was op het proefschrift genaamd: Anabolica werken niet, althans dat is nooit wetenschappelijk bewezen concludeert hij.
Wij allen hier weten wel beter denk ik......
Nietemin ik wetenschappelijk stellingen worden vaak herzien.

Natuurlijk je moet aanleg hebben voor het krijgen van kanker etc maar daar zit juist de crux bij aas. Ze stimuleren dit, ze versnellen het proces gewoon. Als jij aanleg hebt voor kanker genetisch gezien versnellen aas dit proces. Als jij aanleg hebt voor paranoia of instabiliteit versterken aas dit. Ik denk dat je zelf ook weet dat aas rechtstreeks op de receptoren van de hersenen werken en het is ook een feit dat mensen mentaal veranderen door het gebruik van aas.

Natuurlijk zit er een verschil van gradatie in, welke soort middelen enz maar bijvoorbeeld: Een vroegere vriend van mij heeft er een hersentumor van overgehouden van simpelweg alleen dianabol en deca (200 mg per week). Zijn vader is zelf huisarts en beaamde dit ook: Er zijn er bij die zich jarenlang met alles kunnen volproppen en krijgen niks maar andere hoeven maar 2 milde kuurtjes te nemen en krijgen al serieuze problemen.
Alles heeft te maken met persoonlijke gevoeligheid en genetica maar hoe weet jij of jij geen aanleg hebt voor alle verschillende aandoeningen nu of in de toekomst? Daar draait het vaak om.

---------- post toegevoegd mon 11 jul 2011 om 22:36 ----------



ik ben gewoon realistisch. Als ik met aas begin heb ik serieuze afweging gemaakt met de kans op allerlei (serieuze) bijwerken. Je moet dan achteraf dan ook niet gaan klagen als je er iets aan overhoud qua bijwerkingen want iedereen weet wat de risico's kunnen zijn.
Probleem is vaak dat er geen einde is en het nooit bij een enkel kuurtje blijf.
Ik probeer ook een beetje realistisch te denken en niet als iemand met een iq van een baksteen zich met alles volpropt.

---------- post toegevoegd mon 11 jul 2011 om 22:39 ----------



juist ja, maar je kunt ook niet ontkennen dat aas niet gezond is en serieuze risico's aankleven.

:d
 
Laatst bewerkt:
Je lichaam streeft naar zijn natuurlijk oorsprong, dat is wel duidelijk toch?
 
Je lichaam streeft naar zijn natuurlijk oorsprong, dat is wel duidelijk toch?

Ja homeostase, maar er zijn bij jullie dus geen studies in omloop waarin bijvoorbeeld is onderzocht is wat er gebeurd als je dit bijvoorbeeld te vaak in de war blijft gooien !!!

Er is veel kennis in omloop bij jullie, maar het is vaak een mening, maar niet direct een feit...
 
Je lichaam streeft naar zijn natuurlijk oorsprong, dat is wel duidelijk toch?

Dus stel dat iemand met mijn stats zou kuren tot zown 100Kg, dan zou het niet mogenlijk zijn om dit vast te houden door hard te trainen en eten?
Of bedoel je enkel wanneer anabolica je brengt boven je natural max, dat je dan weer terug zakt?
 
Back
Naar boven