AndroidHealthClinic

Hoeveel jaar kan je kuren zonder zorgen?

Bezoekers in dit topic

Het grote bewijs voor MIJ is all die kennissen van me die nu ziek of dood zijn door het (vele) gebruik van AAS (en STH). Ik heb ze meegemaakt en ik weet wel wat ze allemaal gebruik hebben dus dit is voor mij het bewijs dat ze allemaal sores hebben (gekregen).

Hier kan ik echt niet tegenop. Je hebt gewonnen. :D
 
promotheus logica: Maatje van me heeft prostaatkanker nu (srs) heeft 4x een winstrol kuurtje gedaan in 2 jaar. **** you damn Winny!!! AAS levensgevaarlijk.
 
waren je maten ook grote drugs gebruikers??
 
kan jij ook eens een normale post posten die eits toevoegt , heb tot nu toe niks anders dan onzin gelezen van jouw :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 15:06 ----------



heb 5jaren gekuurd non stop en ben laats 2maanden getopt met trainen en fatsoenlijk eten en supplementen ,en ging regelmatig pintje drinken . Resultaat : 12kilo spier kwijt !

Had nooit mogen stoppen maja tis te laat nu .

Ja maar was je fatsoenlijk blijven eten en trainen was het nooit zover gekomen lijkt me oke afvallen ga je toch wel doen maar 12 kg.
Je zegt 5 jaar non stop on te zijn geweest wat ik me nu afvraag heb je dan een fatsoenlijke power pct gedaan? en hoe was je herstel? en wat voor gevoel ervaarde je daarbij?

Ik zit nu zelf in me 2e week power pct na 2 jaar non stop kuren.
Het voelt de ene dag top en de volgende dag zwaar depri,ook met trainen veel verschil van dag tot dag soms krachtig en goed herstel tussen sets door en de volgende training zo slap als een vaatdoek en moeilijk herstel tussen sets door.

Ben benieuwd naar je antwoord.

M.v.g..Ironeather

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 15:53 ----------

Dat het niet blijft zitten ok, maar 2 maanden ???

Ja waarneer blijft het niet zitten als je mssh 130 kg weeg bij 6%.
Maar niet voor gasten zoals ons ik denk dat je echt meer vast kan houden dan vele denken alleen alles moet wel optimaal blijven.
Op de verhoogde hormoon spiegel na dan offcorse
 
Na het beeindigen van een kuur verlies ik ook veel gewicht.Hetgeen blijft hangen qua kracht is altijd meer dan ik zou bereikt hebben op een natuurlijke manier.
 
Aan de hand van dit zou het risico toch eens groter kunnen zijn dan meeste denken. Dit zijn doseringen van maar 50mg deca en 54mg winstrol per week!

Chromosome damage and cytotoxicity in oral mucosa cells after 2 months of exposure to anabolic steroids (decadurabolin and winstrol) in weight lifting.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20566358

Artikel ergo:
Nandrolon en stanozolol beschadigen DNA van bodybuilders (Nightside heeft het al gepost zie ik juist)
http://www.ergogenics.org/schmidt.html

En full text (met dank aan GetXXL)
 

Bijlagen

  • chromosome_damage_and_cytotoxicity_in_oral_mucosa_cells_after_2_months_of_exposure.pdf
    346,9 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
En groeihormoon as top of the cake. Groeihormoon zelf versneld dus celdeling en verkort de telomeren stuk sneller. (Complex heeft dit al aangegeven zie ik). Ook geeft die snellere celdeling meer kans op ontwikkeling van kanker. Kankers groeien ook van IGF. En prolactine wordt dan nog is samen met groeihormoon verhoogd. Prolactine versterkt dan weer is de effecten van oestrogeen. Een groeihormoon antagonist verlengd dus het leven en de gezondheid.

'Un-growth hormone' increases longevity
http://www.physorg.com/news/2010-12-un-growth-hormone-longevity.html
 
Laatst bewerkt:
AAS doet helemaal niks qua celdeling. Jij hebt zelf overduidelijk geen ''gezond boeren verstand'', dus ga niet complete onzin lopen rondstrooien op het internet.

Ook je verhaaltjes over hersentumoren door een beetje Deca en Dianabol, en botkanker door andere AS slaan helemaal nergens op. Ik weet 99% zeker dat ze die ziektes ook zonder AS hadden gekregen.

AS zijn natuurlijk niet gezond op doseringen die bb'ers gebruiken, maar jij maakt het allemaal wel heel spectaculair.

Androgenen en vooral oestrogenen hebben spijtig genoeg wel invloed op de celdeling door celgroei te stimuleren.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar was je fatsoenlijk blijven eten en trainen was het nooit zover gekomen lijkt me oke afvallen ga je toch wel doen maar 12 kg.
Je zegt 5 jaar non stop on te zijn geweest wat ik me nu afvraag heb je dan een fatsoenlijke power pct gedaan? en hoe was je herstel? en wat voor gevoel ervaarde je daarbij?

Ik zit nu zelf in me 2e week power pct na 2 jaar non stop kuren.
Het voelt de ene dag top en de volgende dag zwaar depri,ook met trainen veel verschil van dag tot dag soms krachtig en goed herstel tussen sets door en de volgende training zo slap als een vaatdoek en moeilijk herstel tussen sets door.

Ben benieuwd naar je antwoord.

M.v.g..Ironeather

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 15:53 ----------



Ja waarneer blijft het niet zitten als je mssh 130 kg weeg bij 6%.
Maar niet voor gasten zoals ons ik denk dat je echt meer vast kan houden dan vele denken alleen alles moet wel optimaal blijven.
Op de verhoogde hormoon spiegel na dan offcorse

damn 2 jaar non stop.. hoe zag je cycle(s) er uit dan? ben ik wel benieuwd naar
 
damn 2 jaar non stop.. hoe zag je cycle(s) er uit dan? ben ik wel benieuwd naar

Mwha niet echt bijzonder hoor elke kuur 1e jaar duurde 12 weken eerst op 750 mg test e ew + 600 mg tren e ew 10 weken lang + 50 mg provi ed 6 weken,daartussen 125 mg test e ew voor 12 weken.

Daarna 2 e jaar elke kuur duurde ook 12 weken maar dan lichte verhoging van test e naar 1000 mg ew en de tren juist verlaagt naar de helft dus 300 mg ew voor 10 weken lang + 50 mg provi ed 6 weken,daartussen weer 125 mg test e ew voor 4 weken toen vond ik het wel weer genoeg kan ook niet echt zeggen dat ik het laaste jaar nou erg veel heb gegaind.

Denk niet dat ik het nog een keer zou doen was gewoon benieuwd hoe lang ik door zou kunnen gaan voordat ik het echt zat zou zijn en die tijd is nu gekomen he he.

Op wat atrofie van me ballen na en lichte acne weinig bijzonderheden opgemerkt ging constant lkkr.
Behalve in begin 1e jaar ging tren me echt tegenwerken op 600 mg vandaar de verlaging.

Ik ga nu eens aanzien hoe lang ik mijn gewonnen massa vast kan houden door gewoon naturel te blijven maar zit in begin van me herstel dus kan weinig over zeggen hoe het gaat lopen.
Enige wat ik kan doen is goed blijven trainen en eten en me herstel zo spoedig mogelijk laten verlopen.
Ben wel van plan na 10 weken me bloed te laten checken.
 
PS: waarom denk je dat ze een speciale anabolen poli openen in het AMC Amsterdam? omdat AAS onschuldig is??

bloedwaarden noem maar op, complete checkup en niet alleen naar kanker kijkend.


Kanker komt niet of je word er mee gebroren of het is een verworven mutatie, AAS zorgt niet voor celdeling.
Het blaast een spiercel op met vocht dus het worden er niet meer, zit het in de fam wees dan voorzichtig.
zonder celdelende preparaten zoals HGH of IGF Boosters acht ik de kans klein.
Daarom zal je mij niet snel aan de groeihormoon zien aangezien bij mij in de fam dat wel voorkomt.


Erfelijke mutaties:

Er zijn verschillende vormen van kanker bekent die ontstaan door erfelijke mutaties. Als iemand genetisch gezien de kans heeft op mutaties in het DNA, waardoor kanker kan ontstaan, wil dat niet zeggen dat deze persoon ook daadwerkelijk kanker krijgt. De persoon heeft echt wel een sterk verhoogde kans op een vorm van kanker. Voorbeelden waardoor een persoon kanker krijgt door een erfelijke afwijking is bijvoorbeeld het BRCA 1- en 2 gen. De dragers van de zojuist genoemde gennen hebben dus een verhoogde kans op het krijgen van borstkanker. `

Verworven mutaties
Bij verworven mutaties moet men denken aan beschadigingen van de genen door de omgeving of omgevingsfactoren. Er zijn drie mogelijkheden waardoor een mutaties kan ontstaan deze mogelijk heden zijn:

Infecties : Bij infecties kan men denken aan virussen die leven in cellen, doordat de virussen de cellen binnen dringen maken zij genen op het DNA stuk. Doordat genen zijn beschadigd vind er een ongeremde celdeling plaats waardoor kanker gezwellen kunnen ontstaan
Fysische factoren (straling van buitenaf zolas UV)
Chemische factoren (in vorm van celdelende preparaten, hgh igf etc) geen aas naar maar mijn weten.

bron : http://mens-en-gezondheid.infonu.nl...undige-methodiek-kanker-in-het-algemeen.html#


Dit betekend trouwens niet dat het verder onschuldig is, voor de duidelijkheid daarom vind ik het ook een raar topic.

Ligt aan de dosering, hoe lang je kuurt, hoe vaak je kuurt , de dosering en je nakuur!
Ieder lichaam is anders, kan ook bij iedereen anders vallen en aanknopen, er is dus geen antwoord op je vraag hooguit hrt bij een gewone dokter cq endo zodat de rest van je bloedwaarde onder controle blijven.

DNP is ook een gevaarlijk goedje.
 
Laatst bewerkt:
Estrogen Receptor α Rapidly Activates the IGF-1 Receptor Pathway
http://www.jbc.org/content/275/24/18447.abstract

Activation of estrogen receptor-mediated gene transcription by IGF-I in human breast cancer cells
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9014838

The Effect of Androgens on the Pulsatile Release and the Twenty-Four-Hour Mean Concentration of Growth Hormone in Peripubertal Males*
http://jcem.endojournals.org/content/62/1/159.abstract

Androgens Up-regulate the Insulin-like Growth Factor-I Receptor in Prostate Cancer Cells
http://cancerres.aacrjournals.org/content/65/5/1849.short

Androgen stimulates endothelial cell proliferation via an androgen receptor/VEGF/cyclin A-mediated mechanism
http://ajpheart.physiology.org/content/300/4/H1210.abstract
 
Laatst bewerkt:
Velen gaan het niet graag horen, maar Prometheus +1 hoor, zeker weten!
Je mag AAS echt niet onderschatten. (en ik ben zeker ook niet heilig wat dat betreft, verre van)
 
Laatst bewerkt:
Velen gaan het niet graag horen, maar Prometheus +1 hoor, zeker weten!

Dat zeggen we toch ook niet. Maar zomaar anoniem gaan beweren dat iedereen rond hem dood neervalt van ASS....tja, sorry als ik dat niet geloof.
 
Back
Naar boven