AndroidHealthClinic

Hoeveel jaar kan je kuren zonder zorgen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ExtremeJJ

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2008
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Als je aan de anabolen zit en je wilt de massa behouden zal er altijd weer een kuurtje aankomen.
Ken veel mensen die 1 tot 5 jaar kuren maar geen die dit 20 of 30 jaar hebben gedaan.

Zonder zorgen horen extra haar/verlies, gyno, acne etc niet bij, wel dingen als prostaat kanker en hart problemen die er voor kunnen zorgen dat je zeker de 80 niet gaat halen.

Dus zou ik nog 50 jaar kunnen kuren ( lichte kuurtjes, niet pro niveau ) en nog steeds mogen verwachten dat ik 80 wordt?
 
trt

Dus On en OFF zal na een X aantal jaar vervangen moeten worden 150 a 250 test elke week de rest van je leven?
 
Eigen keus.
Als je groot wil blijven zou je toch iets moeten nemen
 
Dus dat je kuurt en wat massa houdt is eig. onzin? Dus moet je mensen die zeggen dat je gewoon 'nepspieren' creeert eigenlijk gelijk geven ???
 
Wat voor antwoord wil je horen? Dat het na 16 jaar, 280 dagen, 6 uur en 23 seconde klaar is?
 
Wat voor antwoord wil je horen? Dat het na 16 jaar, 280 dagen, 6 uur en 23 seconde klaar is?

Tja willen horen is natuurlijk dat je alleen maar gezonder wordt en waarschijnlijk geen 80 maar 90 wordt.

Misschien zijn er al studies die aan hebben kunnen tonen dat het gebruik op zeer lange termijn zeer goed mogelijk is. ( of het tegenovergestelde )

Bedoel garanties krijg je nooit maar dom weg zien wat er gaat gebeuren vind ik erg simpel.

Alles wat we doen heeft een afweging en als er bijvoorbeeld uitkomt dat 85% van de gebruikers na 15-25 jaar niet meer leven, dan tja..
 
celdeling gaat sneller enz
 
Dus dat je kuurt en wat massa houdt is eig. onzin? Dus moet je mensen die zeggen dat je gewoon 'nepspieren' creeert eigenlijk gelijk geven ???

zolang je maar hard blijft trainen en goed eten blijft de massa best hangen hoor.

maar ga je 5 jr gebruiken, en daarna maar een beetje slapjes trainen met een halfgebakken voeding, tja dan kak je weer in elkaar ja...

dus nep spieren zijn het niet, je moet ze gewoon goed blijven houden :)
 
celdeling gaat sneller enz

Ok het negatieve proces in het lichaam gaat dus ook sneller, kanker etc krijgt dus eerder een kans.

Ga me nog even verdiepen in de celdeling, vind ik wel interessant. "thanks"
 
zolang je maar hard blijft trainen en goed eten blijft de massa best hangen hoor.

maar ga je 5 jr gebruiken, en daarna maar een beetje slapjes trainen met een halfgebakken voeding, tja dan kak je weer in elkaar ja...

dus nep spieren zijn het niet, je moet ze gewoon goed blijven houden :)

Ja blijft de massa dan best hangen? Je basis ja misschien maar bij laaange na niet hoe je er uit ziet on
 
Celdeling celdeling celdeling.. Ik heb altijd gehoord dat reguliere AAS (uiteraard zullen er uitzonderingen zijn) zorgen voor celvergroting en niet celdeling, klopt dat niet?
 
Ja blijft de massa dan best hangen? Je basis ja misschien maar bij laaange na niet hoe je er uit ziet on

Maar Daan, bedoel je dan dat als je een keer kuurt en 10 kilo pakt, je deze - ondanks dat je goe dblijft eten en trainen - uiteindelijk gaat verliezen?
 
Het is nooit officieel bewezen maar is wel een feit: van anabolen wordt je nooit zo (gezond) oud als zonder.
Ik kan veel gasten die door gebruik van anabolen of:

-dood zijn gegaan (hartstilstand gedurende training of slaap)
-Doorgedraaid zijn en zich voor de trein hebben gegooid
-Kanker hebben gekregen (botkanker, hersentumor)
-Vast zitten in de gevangenis voor geweldpleging en drugshandel etc
-hun leven lang beta blokkers moeten slikken of schildklierpreparaten.
-Scheiding en paranoia

Believe me, die gasten waren amateurs en ik praat over een periode van gemiddeld 15 jaar.
Uiteindelijk zal men eraan geloven, bij de een sneller dan bij de ander, alles afhankelijk van persoonlijke gevoeligheid. niemand weet hoe en op welke termijn je lichaam gaat reageren.
 
En hoe weet je zo zeker dat het door de AAS komt? Ik kan namelijk ook het gehele rijtje linken aan mensen die ik ken, dan wel heb gekend. En geen van die mensen traint uberhaupt lol.
 
Hart- en vaatziekten zijn vooral aangeboren of een gevolg van ongezonde voeding/levensstijl, HGH kan je hart wel groter en minder soepel maken maar is dus geen AAS. Stanozolol ontregelt het cholesterol, maar cholesterol is niet de enige factor en kan je positief beïnvloeden door andere factoren.

Zelfmoordpogingen zijn geen typische bijwerking van AAS-gebruik. Dan spreek je over onstabiele mensen of situaties.

Kanker is alleen in verband gebracht met Anadrol, geen andere AAS.

Drugshandel is verboden, gebruik in principe niet. Kleine aankopen doen je niet in de cel belanden.

AAS hebben niets te maken met schildklierproblemen.

Scheiding kan als de relatie uit de hand loopt, maar er is geen bewijs dat AAS-gebruikers vaker scheiden dan de rest van de populatie. Paranoia is geen typische bijwerking van AAS, zou eerder zeggen dat je iets minder kan tolereren als je uitgedaagd wordt, of iets sneller in de verdediging gaat.


Bangmakerij dit. Als het een 'feit' is, kom dan maar eens met statistieken, studies, reviews, etc. Alles is beter dan dingen roepen zonder bewijs.
 
Het is nooit officieel bewezen maar is wel een feit: van anabolen wordt je nooit zo (gezond) oud als zonder.
Ik kan veel gasten die door gebruik van anabolen of:

-dood zijn gegaan (hartstilstand gedurende training of slaap)
-Doorgedraaid zijn en zich voor de trein hebben gegooid
-Kanker hebben gekregen (botkanker, hersentumor)
-Vast zitten in de gevangenis voor geweldpleging en drugshandel etc
-hun leven lang beta blokkers moeten slikken of schildklierpreparaten.
-Scheiding en paranoia

Believe me, die gasten waren amateurs en ik praat over een periode van gemiddeld 15 jaar.
Uiteindelijk zal men eraan geloven, bij de een sneller dan bij de ander, alles afhankelijk van persoonlijke gevoeligheid. niemand weet hoe en op welke termijn je lichaam gaat reageren.

Wat een klinklare bullshit kerel!!!

Verklaar dan eens dat naarmate je ouder wordt gebreken ontstaan door een tekort aan testosteron?
En dat bij exogene toediening veel ouderdoms-problemen voorkomen kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
En hoe weet je zo zeker dat het door de AAS komt? Ik kan namelijk ook het gehele rijtje linken aan mensen die ik ken, dan wel heb gekend. En geen van die mensen traint uberhaupt lol.

Ja komt echt allemaal door AAS. ik ben met hun vroeger opgegroeid en ze hebben me openlijk dit verteld. Ik kon ze allemaal en een ervan heeft nu botkanker waar niks meer aan te doen is en verklaarde me zelf en de chirurgen dat dit kwam door AAS gebruik. Ik ben met ze opgegroeid en ik weet wat ze allemaal hebben genomen maar uiteindelijk resultaat.....nada....
Vroeg of laat is het judgement day, bij de een sneller dan bij de ander maar deze komt. Ik heb nauwelijk wat genomen maar de gasten die ik benoemd heb zijn doorgegaan en resulteerd dus in ellende. ik ben met hun begonnen en gestopt.
 
Back
Naar boven