lengte: 190 cm
gewicht: 80 kg
Mijn BMR (Basal Metabolic Rate): 1868 kcal/dag.
Mijn streefgewicht op dit moment is 95 kg. Als ik dat bereik dan zien we vanaf daar wel verder.
Voedingsschema moet ik nog maken maar dit is waarnaar ik streef:
- koolhydraten: 50%
- eiwitten: 30%
- vetten: 20%
Nu ben ik iemand die zo goed als nooit honger heeft en dus niet veel eet.
Naast sporten (fitness) wat ik twee tot drie keer per week wil doen ben ik verder weinig actief.
Nu zat ik zelf te denken om een voedingsschema van 3500 kcal per dag aan te maken. Het zal niet een super clean schema worden aangezien mijn doel is om 15 kg aan te komen, maar het is ook geen bedoeling om vetophopingen (buikje) te krijgen.
Ieders lichaam is anders maar wat zijn jullie praktijk ervaringen:
- hoeveel kcal zouden jullie in mijn geval per dag eten?
- hoelang denken jullie dat het duurt om 15 kg aan te komen? Ik heb het niet over pure spiermassa, maar 15 kg vet is natuurlijk niet wenselijk.
- zijn er nog tips wat voor voedsel ik goed kan gebruiken en wat liever niet.
Pindakaas lijkt mij prima met 660 kcal per 100 gram.
gewicht: 80 kg
Mijn BMR (Basal Metabolic Rate): 1868 kcal/dag.
Mijn streefgewicht op dit moment is 95 kg. Als ik dat bereik dan zien we vanaf daar wel verder.
Voedingsschema moet ik nog maken maar dit is waarnaar ik streef:
- koolhydraten: 50%
- eiwitten: 30%
- vetten: 20%
Nu ben ik iemand die zo goed als nooit honger heeft en dus niet veel eet.
Naast sporten (fitness) wat ik twee tot drie keer per week wil doen ben ik verder weinig actief.
Nu zat ik zelf te denken om een voedingsschema van 3500 kcal per dag aan te maken. Het zal niet een super clean schema worden aangezien mijn doel is om 15 kg aan te komen, maar het is ook geen bedoeling om vetophopingen (buikje) te krijgen.
Ieders lichaam is anders maar wat zijn jullie praktijk ervaringen:
- hoeveel kcal zouden jullie in mijn geval per dag eten?
- hoelang denken jullie dat het duurt om 15 kg aan te komen? Ik heb het niet over pure spiermassa, maar 15 kg vet is natuurlijk niet wenselijk.
- zijn er nog tips wat voor voedsel ik goed kan gebruiken en wat liever niet.
Pindakaas lijkt mij prima met 660 kcal per 100 gram.