AndroidHealthClinic

Hoeveel Kcal per dag.

Bezoekers in dit topic

HansKlok

Novice
Lid geworden
14 nov 2018
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik heb een vraag nu al een tijd.
Vroeger toen ik een ging bulken at ik 4500 kcal en kwam ik bijna alleen maar lean spier aan. Het enige verschil tussen nu en dan was dat ik werkten bij een actieve baan bij de Gamma.
Nu werk ik op een kantoor baan en eet ik bij het bulken 3600 kcal maar dit is een complete gok.
Ik heb nu wel het gevoel alsof ik wat aankom maar de ene week te snel en de andere week lijkt het of ik niks aan kom.
Nu ben ik niet heel consistent met mijn eet gewoontes altijd maar over het algemeen schiet ik naar dat doel.
Maar nu vraag ik me af is 3600 niet teveel of teweinig ik weet het niet echt goed meer.
Of moet ik dit nu weer helemaal gaan uitzoeken met per week kcal omhoog doen en vanaf 2500 begginnen ?
Heeft iemand hier een tip vooor ?
Ik merk wel dat mijn compound lift hard omhoog gaan maar ik denk dat ik dat meer kan leiden aan mijn nieuwe 5x5 geinspireerde programma.

Body Stats:
188 CM
83 KG
?% vet laatste meting 13% half jaar terug
 
Welkom!

Het lijkt me handig om je eten te tracken zodat je precies weet hoeveel je eet (Totaal aantal Kcal + Eiwitten/Vetten/Koolhydraten verhouding). Dan heb je een uitgangspunt en kun je op basis van je resultaten dit bijsturen!
 
Dat doe ik ik zit gemiddeld op 20% Proteine 30% Vet 50% karbs
 
marina1975 heeft een mooi schemaatje in elkaar gezet, waar je het ongeveer mee kan berekenen.
 
Ow dankje wel allemaal is een goed bestandje ga het is proberen zit niet ver van wat ik dacht.
Kom uit op 3300 Kcal afgerond dan.
 
Tegenwoordig heb je ook gewoon APPs hoor ipv excel. Fatsecret bijvoorbeeld.
 
Back
Naar boven