Fitness Seller

hoeveel keer borst trainen per week voor optimaal resultaat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

killerbee

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
2.228
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
De ene zegt 1 keer is meer dan genoeg, de ander zegt 2 keer,...
Ben eens bernieuwd wat de meerderheid ondervindt:)
 
slotje aub,dit had een enquete moeten worden
 
ik deed altijd 2 keer (bp, incline db en peckdeck), nu 1 keer (bp, incline smith press, cable flyes, cable cross) heel grondig proberen:D ...ben benieuwd, denk dat het niet veel verschil zal maken!
 
Elk lichaam is anders.
Ik doe 2 keer per week. 2 oefeningen per keer.
 
2 keer...

en hierbij zeker niet vergeten de bovenkant borst te trainen! Dat is imo nog belangrijker dan je afvragen of je je borst 1 of 2 keer moet trainen!
 
precies let op die bovenkant. bij mij begon het ook achter te lopen en nog steeds wel iets.
ik doe nu enkel incline werk en fly'es.

wat betreft aantal keer. 2x kan goed als je vind dat ze achterlopen op je andere spiergroepen.
 
2 keer 8 sets ofzo?
1 keer zwaar en 1 keer licht of gewoon 2 keer zwaar?
 
precies let op die bovenkant. bij mij begon het ook achter te lopen en nog steeds wel iets.
ik doe nu enkel incline werk en fly'es.

wat betreft aantal keer. 2x kan goed als je vind dat ze achterlopen op je andere spiergroepen.

als je enkel incline doet,groeit de rest dan eigenlijk mee(onderkant),ik zou het wel nog zien zitten om enkel nog incline te doen aangezien ik dat het liefst doe eigenlijk:D
 
als je enkel incline doet,groeit de rest dan eigenlijk mee(onderkant),ik zou het wel nog zien zitten om enkel nog incline te doen aangezien ik dat het liefst doe eigenlijk:D

tuurlijk, als je alleen maar overhead presses doet voor je schouders groeien toch ook je hele schouders, maar vooral je voorkant ( die groeid dan het hardst)...

je gebruikt wel de hele spiergroep, je legt aleen de nadruk op een bepaald gedeelte:D!
 
Voor optimaal resultaat imo 1 keer.

Maar dan moet je all out gaan.

(met bovenstaande bedoel ik in combinatie met gans je lichaam)

Je kan ze ook 2x in de week trainen voor zeer goede resultaten voor de borst, maar automatisch zal je andere spiergroepen minder aandacht geven omdat je 2x concentreert op borst.
 
De ene zegt 1 keer is meer dan genoeg, de ander zegt 2 keer,...
Ben eens bernieuwd wat de meerderheid ondervind

Omdat de meerderheid het altijd juist heeft? Euh NOT!

Zoals ik eerder al zei, zoek het zelf uit!!!
 
makkie.. 1 keer.
 
Moet je denk'k ook zelf uitmaken.
Ik vind 2x beste , 1 keer zwaar andere keer licht
 
Ik doe 3 dagen per week 1 oefening
 
Ik doe 1 x per week flink hard 4 oefeningen. Maarja, meer wegen leiden naar Rome etc...
 
Ik doe 1 keer per week 3 oefeningen 12sets, maar dat is voor iedere persoon verschillend wat het beste werkt.
 
het liefst elke dag, maar de andere spiergroepen moeten ook aandacht hebben

hoe frequenter => hoe beter (niet tot failure natuurlijk)
 
Ik doe 1 keer per week 3 oefeningen 12sets, maar dat is voor iedere persoon verschillend wat het beste werkt.

Idem.

Ik train mn borst ook 1x per week met basisoefeningen, gaat goed zo.
Of je een spiergroep nu één, twee of drie keer per week traint is persoonlijk. Ieders lichaam is anders. Ik pak liever mn tricep 2x hard aan in de week. :D
 
Back
Naar boven