- Lid geworden
- 5 nov 2004
Het is toch zo dat steroide ; 'synthetise ' testeron zijn ?
Hoeveel keer is het nu eigelijk sterker dan eigen testosteron ?
Hoeveel keer is het nu eigelijk sterker dan eigen testosteron ?
Latin spirit zei:testosteron is per mg even sterk als de mg testo in je lichaam. de stof op zich is dus even sterk.
belangrijk om te weten is dat je lichaam ongeveer 50 mg testo per week aanmaakt. als je dus 250 mg injecteert per week heb je dus 5 keer zoveel testo in je bloed (kort door de bocht genomen dan, dit klopt niet helemaal omdat een deel aromatiseert en dus verloren gaat)
idd, en ik zal zelfs meer beweren, extra testo in je lichaam zal je spiergroei niks tot bijna niks stimulerenMars zei:lol in your dreams maybe.
dus test in je kuur gebruiken is nutteloosSideShow zei:idd, en ik zal zelfs meer beweren, extra testo in je lichaam zal je spiergroei niks tot bijna niks stimuleren
is deels waar, teveel testo wordt indd omgezet in oestrogeen en dht, de vorming naar oestrogeen is echter te vermijden met bv proviron.SideShow zei:mja een kuur zal zowiezo helpen ..
-teveel testo wordt ook afgebroken door je lichaam
-als je er teveel in bloed hebt wordt je eigen testosteronproductie nog afgeremd ook
SideShow zei:idd, en ik zal zelfs meer beweren, extra testo in je lichaam zal je spiergroei niks tot bijna niks stimuleren
deed ik toch ? maar werd verbeterd door enricojweigeman zei:verklaar je nader...
Latin spirit zei:testosteron is per mg even sterk als de mg testo in je lichaam. de stof op zich is dus even sterk.
belangrijk om te weten is dat je lichaam ongeveer 50 mg testo per week aanmaakt. als je dus 250 mg injecteert per week heb je dus 5 keer zoveel testo in je bloed (kort door de bocht genomen dan, dit klopt niet helemaal omdat een deel aromatiseert en dus verloren gaat)