AndroidHealthClinic

hoeveel keer sterker ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Het is toch zo dat steroide ; 'synthetise ' testeron zijn ?
Hoeveel keer is het nu eigelijk sterker dan eigen testosteron ?
 
testosteron is per mg even sterk als de mg testo in je lichaam. de stof op zich is dus even sterk.

belangrijk om te weten is dat je lichaam ongeveer 50 mg testo per week aanmaakt. als je dus 250 mg injecteert per week heb je dus 5 keer zoveel testo in je bloed (kort door de bocht genomen dan, dit klopt niet helemaal omdat een deel aromatiseert en dus verloren gaat)
 
mik d8 ongeveer 4x zoveel
 
kan ik ook zeggen dat wanneer min voeding/training/rust optimaal zijn.
Dat ik door het extra te injecteren 4 X zo hard groei ?
 
lol in your dreams maybe.
 
Latin spirit zei:
testosteron is per mg even sterk als de mg testo in je lichaam. de stof op zich is dus even sterk.

belangrijk om te weten is dat je lichaam ongeveer 50 mg testo per week aanmaakt. als je dus 250 mg injecteert per week heb je dus 5 keer zoveel testo in je bloed (kort door de bocht genomen dan, dit klopt niet helemaal omdat een deel aromatiseert en dus verloren gaat)

en het gewicht van de ester gaat er ook nog af .... van 250 test E blijft er zonder ester maar 180mg over

4cc
 
Mars zei:
lol in your dreams maybe.
idd, en ik zal zelfs meer beweren, extra testo in je lichaam zal je spiergroei niks tot bijna niks stimuleren
 
SideShow zei:
idd, en ik zal zelfs meer beweren, extra testo in je lichaam zal je spiergroei niks tot bijna niks stimuleren
dus test in je kuur gebruiken is nutteloos ??? :rolleyes:
 
mja een kuur zal zowiezo helpen ..

-teveel testo wordt ook afgebroken door je lichaam
-als je er teveel in bloed hebt wordt je eigen testosteronproductie nog afgeremd ook
 
SideShow zei:
mja een kuur zal zowiezo helpen ..

-teveel testo wordt ook afgebroken door je lichaam
-als je er teveel in bloed hebt wordt je eigen testosteronproductie nog afgeremd ook
is deels waar, teveel testo wordt indd omgezet in oestrogeen en dht, de vorming naar oestrogeen is echter te vermijden met bv proviron.
en je eigen test productie zakt indd. maar in een kuur heb je zodanig veel testo in je bloed dat je toch wel zal groeien ;) (tenzij je 1 ampulletje van 250mg eens in de 2-3 weken zet wat jammer genoeg gebeurt :D)
 
dat is waar :)
 
als we maar overeen komen :D
 
SideShow zei:
idd, en ik zal zelfs meer beweren, extra testo in je lichaam zal je spiergroei niks tot bijna niks stimuleren


verklaar je nader...
 
Een kleine correctie. Je produceert (een gemiddelde jongeman) ongeveer 200 mg testosteron per week. Echter slechts 50 mg is "vrij" beschikbaar in je bloed. De rest is gebonden (en dus inactief) door SHBG's (coïtus hormone binding globuline) die binden aan testosteron. Proviron hecht echt weer beter aan die SHBG's dan testosteron en zorgt daarom voor meer vrij testosteron. Dat laatste effe als een side remark.

greetz


Latin spirit zei:
testosteron is per mg even sterk als de mg testo in je lichaam. de stof op zich is dus even sterk.

belangrijk om te weten is dat je lichaam ongeveer 50 mg testo per week aanmaakt. als je dus 250 mg injecteert per week heb je dus 5 keer zoveel testo in je bloed (kort door de bocht genomen dan, dit klopt niet helemaal omdat een deel aromatiseert en dus verloren gaat)
 
Laatst bewerkt:
helemaal goed man, ff over het hoofd gezien :)
 
elmo is back.... ;)
 
waar zorgen de steroide dan voor ? Waar zit hem het geheim in?

Wat gebrurt er dan eigelijk ?
 
Back
Naar boven