MuscleMeat

Hoeveel kg spiermassa heb jij in jaar 2004 erbij gewonnen?

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
5.432
Waardering
134
Hoeveel kg spiermassa heb jij in jaar 2004 erbij gewonnen?
 
is moelijk te zeggen bij mij, omdat ik ook vet heb bijgewonnen.
 
weet ik niet.. kilo'tje of 5? maybe meer
 
ben meer dan 12kg bijgekomen ... waarvan 10kg spieren zeker

10 dus :)
 
ruim 10kg(vanaf de zomer)
maar ik ben dan ook een beginner:)

en jij dan xtreme?
 
Te weinig, ik denk een kilo of 8/9 :( Volgend jaar beter :)
 
Vanaf april tot nu 11 kg...
 
wie naturel ;)
 
Barman heeft tijd teveel :P
 
7 kilo ruwe schatting maar is nog lang niet genoeg natuurlijk
 
Ben van 83kg naar 93kg gegaan (naturel) maar er zit wel wat vocht en vet bij.
 
van 78 naar 88 en 2 procent in vet gestegen :)
 
uhmzz ff denken vorige jaar rond deze periode was mijn gewicht 93kg met 9% nu 98,7kg met 6,9% dus dat is... vorig jaar een vetvrije massa van 84,63kg en nu 91,88
dus 91,88-84,63=7,25kg dit jaar erbij.... beetje tegenvallend om eerlijk te zijn :( hopenlijk komend jaar beter!!!
 
nou ik denk dat je niet ontevreden mag zijn als je van 93 ripped in 1 jaar na een kleine 100 ripped gaat....op dat niveau wordt het aardig moeilijk om veel te gainen denk ik
 
ff zien.. + 15 en toen half jaar niet zo veel gedaan.. blesure, vakantie.. etc.. toen -10kg afgevallen.. :(

maar in t nieuwe jaar begin ik weer
 
in het jaar weet ik niet, maar in mei woog ik 75kg, nu 95kg :) vetpercentage van 13% naar 18% denk ik, dus:

75 - 9.75 = 65.25
95 - 17.1 = 77.9

dus 12.65kg in 8 maanden :) Powerliften, daar groei je wel van :D
 
WTF! Heb ik dan stilgestaan? :s Ik lees hier wel abnormale hoeveelheden, veel mensen in hun eerste jaar dan ofzo?

Ik heb flink wat massa gewonnen en ben nog net zo droog maar dit jaar toch echt niet meer dan 3 kilo.

Maar goed, het eerste jaar ging ik van 59 kg naar 75, toen van 75 naar 83 en nu rond de 85. Vet bleef gelijk.

Barman, 7 kilo nog steeds? Tering ouwe, dan ben je dik huge geworden. :)
 
Marky zei:
WTF! Heb ik dan stilgestaan? :s Ik lees hier wel abnormale hoeveelheden, veel mensen in hun eerste jaar dan ofzo?

Ik heb flink wat massa gewonnen en ben nog net zo droog maar dit jaar toch echt niet meer dan 3 kilo.

Maar goed, het eerste jaar ging ik van 59 kg naar 75, toen van 75 naar 83 en nu rond de 85. Vet bleef gelijk.

Barman, 7 kilo nog steeds? Tering ouwe, dan ben je dik huge geworden. :)

hehe, kijk maar naar z'n avatar :eek:

marky, idd, veel beginners volgens mij(waaronder ik), maar misschien dat jouw '12 maand-rippedness' er ook wel voor zorgt dat je wat minder massa aanzet
 
Ik heb mij laten vertellen dat je per jaar op een naturelle wijze nooit meer dan 5 a 6 kg goede spiermassa kunt aanzetten.. ik volg dat schema dan ook mooi met zo'n 4,5 tot 5 kg per jaar
 
Back
Naar boven