Fitness Seller

Hoeveel kg. zijn jullie verloren door vakantie?

Bezoekers in dit topic

Marijn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2005
Berichten
4.235
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
82kg
Na 2 weken ben ik weer terug in Nederland. Vanmorgen ging ik weer eens op de weegschaal staan om te kijken hoeveel ik verloren zou zijn. Ik wist dat het een paar kilo zou zijn omdat ze in het hotel niet bepaald lekker eten klaar maakte. De friet en pasta was enigzins nog te eten dus dat werd vaak 2x per dag gegeten. Met sla want de andere groente waren smerig. Ik ben 4 kilo verloren wat ik toch snel hoop terug te krijgen. Voordat ik op vakantie ging zag ik er beter dan ooit uit, dus toen ik nog eens goed in de spiegel keek was ik ook teleurgesteld. Maar nu nemen we het ''gewone'' leventje weer op. Veel eten en trainen. Ik heb nog geld over van mijn vakantie dus kan ik eindelijk weer eens whey bestellen. Hoeveel zijn jullie verloren? Of welke geobserdeerde freak heeft op vakantie kei hard zitten trainen en eten?
 
Heb nu 1.5 maand ongeveer rug blessure en tijdens deze tijd ook 3 week vakantie gevierd. Eergister was ik 98 kilo, kom van 101. Valt reuze mee, alhoewel ik mezelf erg smal en slap begin te vinden.
 
zelfs halve kilo bijgekomen
 
Man, maak je niet druk. Das alleen vocht en wat vet. Mischien een kleine heoveelheid spiermassa, maar die heb je weer in een paar weekjes teruggewonnen. Ik persoonlijk val vrijwel weinig tot niets af in de vakantie (en dat is dan heel erg slecht eten en elke dag klemzuipen)..
 
Wat een gebitch, uiteindelijk raken we alles kwijt.
 
Ik 10kg , dus maak je geen zorgen ;)

Kom wel van 18%, naar +- 7%
 
Was ik maar wat verloren! Ben 1,5 kg aangekomen;)
 
5 kilo ongeveer, maar kwam door mijn voedselvergiftiging, 5 dagen weinig tot niets gegeten, aan de schijt en overgeven dus ja dan gaat het snel.
 
3kg aangekomen, en dat was geen spiermassa :D
 
Uhmm.. vakantie 2 weekjes + 2 weken ziek = 3 à 4 kilo

Njah ben van mening dat doordat ik wel goede rust heb genomen al me pijntjes weg moeten zijn, dat ik er voor ik het weet weer fresh bij loop!!:D
 
Op 6 maand tijd 10 kg kwijt (van 100 naar 90 , nu weer 92), dit door de geboorte van mijn zoontje: stress , zenuwen , niet goed kunnen eten , niet goed kunnen trainen , niet genoeg slaap...
 
gelijk gebleven ze hadden daar een fitness ruimte:D
 
Het lijkt hier wel een kleuterschool:eek!:
 
Nu totaal een kilo of 5 afgevallen na het NK, daarna hield ik vakantie (geen extra AB ontwikkeling te zien:)) Gisteren weer begonnen met trainen en mijn log bijhouden

owjah de kilo's ;)

van 86 naar 81.. eerste dagen wat aagekomen daarna 8 dagen diarree... (verdere details via de PM ;))
 
Laatst bewerkt:
Week lang bier gezopen en veel burgers gegeten. Ging weg met ongeveer 80kg 7% en terug met uhmnz, 80 kg en misschien 8% ofzo.
 
Wat een gebitch, uiteindelijk raken we alles kwijt.

inderdaad, aan eerdere post (in die vakantietopics enzo) lijkt het mij dat je de enige bent die het ook wat door heeft.

tenzij je competitie wilt doen maakt dat toch geen bal uit of je even blijven staan bent. je bent toch al niet thuis gebleven uit schrik om achteruit te gaan, zoals sommigen hier wel durven.

dit is de tijd van je leven, zit nu niet een heel weekend thuis voor die precious massa:rolleyes:
 
Het is niet dat ik bang ben maar het is gewoon zonde.

@dicki: Wij hadden er ook 1 maar die was van 9.00 tot 20.00 open en elke keer als ik wou was die bezet (was namelijk niet zo groot). Had het gevoel dat dat wijf me zat te kloten. Maarja ik had 3-4x gevraagd de rest van de tijd lag ik aan het strand of was ik weg op excursies, steden en waterparken.
 
7kilo:D VVM is zelfs toegnomen met 4kg:p
 
Back
Naar boven