MuscleMeat

hoeveel kilo deadlift

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Met hoeveel kilo doen jullie de deadift?
Ik doe hem sinds kort en doe het nu met 84 kilo ,is dit beginner ,gemiddeld ? zeker niet pro neem ik aan .
 
Gezien het feit dat ik momenteel ook zoiets kan deadliften, zou ik zeggen: beginner

Laten we zeggen dat alles wat minder dan 2x lichaamsgewicht gewoon nog beginnersstadium is.
 
Aha ja ik wist wel dat het niet zoveel is maar dan moet ik 190 kilo liften om uit de beginnersstadium te zijn heb ik nog wel ffies wat training te doen .
 
Gezien het feit dat ik momenteel ook zoiets kan deadliften, zou ik zeggen: beginner

Laten we zeggen dat alles wat minder dan 2x lichaamsgewicht gewoon nog beginnersstadium is.

Dat lijkt me idd een goede omschrijving. Ik hoop einde van het jaar het beginnersstadium ontgroeid te zijn. :D
 
wat doet het gewicht er toe tenzij je een pl ben of strongman ofzo.


ik deadlift altijd standaard met 100 kilo, met veel reps voelt lekker aan
 
Met hoeveel kilo doen jullie de deadift?
Ik doe hem sinds kort en doe het nu met 84 kilo ,is dit beginner ,gemiddeld ? zeker niet pro neem ik aan .

Mijn vriendin neemt 90kg met de deadlift, zonder te trainen. Dus srry to burst your bubble maar 84kg als man van 95kg is ziekenhuismateriaal. Ms doe je iets verkeerd...
 
Als je een échte beginner bent gaat het niet om het gewicht, maar om het onder de knie krijgen van de oefening. Persoonlijk vind ik dat je daar wel niet te weinig gewicht voor moet gebruiken (als in een lege bar).

wat doet het gewicht er toe tenzij je een pl ben of strongman ofzo.

ik deadlift altijd standaard met 100 kilo, met veel reps voelt lekker aan

posterior chain van iemand die 300 kilo deadlift >> posterior chain van iemand die 100 kilo deadlift
 
wat doet het gewicht er toe tenzij je een pl ben of strongman ofzo.


ik deadlift altijd standaard met 100 kilo, met veel reps voelt lekker aan
Zei de man met een 270kg squat :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin neemt 90kg met de deadlift, zonder te trainen. Dus srry to burst your bubble maar 84kg als man van 95kg is ziekenhuismateriaal. Ms doe je iets verkeerd...
Zonder te trainen:rolleyes::rolleyes:
 
Gezien het feit dat ik momenteel ook zoiets kan deadliften, zou ik zeggen: beginner

Laten we zeggen dat alles wat minder dan 2x lichaamsgewicht gewoon nog beginnersstadium is.

Dan ben ik bijna geen beginner meer :) Hoop over een aantal weken 240 te doen, dan zit ik op 2x lichaamsgewicht.
 
ik zit op de 120*8 train nu 2 jaar
waarvan ruim het 1ste jaar geen deads gedaan.
 
Eerste keer deadliften was enkele malen 140kg@84kg bw
Nu een paar weekjes verder 170@85kg bw.

Ik train iets meer dan een jaar, eigenlijk pas serieus sinds me logje.
Tegen eind van het jaar hoop ik toch ergens dicht tegen de 200 te zitten.

Ohw, en nog wat. Ik ben van mening dat je aan je techniek werkt met uitdagende gewichten;)
 
10x140kg en er zit nog wel meer in. Train nu 6 maandjes na 2,5 jaar stop. Daarvoor een jaartje getraind (periodes bij elkaar opgeteld:))
 
damn i'm a freakin rookie... 150kg 2x.. 3 weekes geleden a 94kg bw

Wat mijn vraag nu is. Doen jullie het met zo'n riem om je middel? En scheelt het kwa gewicht dat je kan pakken als je er eentje om doet?
 
Gezien het feit dat ik momenteel ook zoiets kan deadliften, zou ik zeggen: beginner

Laten we zeggen dat alles wat minder dan 2x lichaamsgewicht gewoon nog beginnersstadium is.

BW = 80
deadliftmax = 3x160

woei ik ben geen beginner meer :D
 
meestal setjes van 6reps, laatste setje 120 kg. Train nu 3 maanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven