AndroidHealthClinic

Hoeveel kilo VVM massawinst is jouw doel voor volgend jaar?

Bezoekers in dit topic

10 kg vvm in 9 maanden tijd en vetpercentage mag niet hoger worden dan 17 hooguit
3 maanden daarna cutten naar 9% vet
 
Mmmm 5 kg en even droog tegen de zomer.
 
Dani zei:
Niet. Wil behouden wat ik nu heb, hoeft echt niet meer bij. Ben behept met hele goeie genen blijkt, ik hoef er weinig moeite voor te doen. Klinkt leuk maar als ik niet uitkijk ben ik strax echt te grof.
Wordt het niet eens tijd voor een fotootje, dame ?
 
Na 14 kg VVM sinds 1 januari 2005, moet het me ook wel lukken om er in een jaar 10 bij te gainen.

Het zal hard werken worden, maar IK GA ER VOOOOORRRR !!!!
 
5 kg VVM er bij zou al mooi zijn.
 
DutchVince zei:
Na 14 kg VVM sinds 1 januari 2005, moet het me ook wel lukken om er in een jaar 10 bij te gainen.

Het zal hard werken worden, maar IK GA ER VOOOOORRRR !!!!
That's the spirit :thumb:

Ik probeer gewoon zo veel mogelijk te pakken. Heb niet echt een doel van ik wil X aantal kilo's erbij.
 
Zit nu zelfs even zonder proteine poeder, schaam me dood maar vreet me nu ook een ongeluk aan gewoon voedsel. Denk als ik weer begin met de shakes en cell-tech dat ik toch richting de honderd droog moet kunnen. Laat het weten van de winter
 
ik hoop volgend jaar de 95kg VVM te halen, heb nu 85kg :)
 
als ik volgend jaar zomer 5kg zwaarder droog sta ben ik zeker tevreden
 
Zo'n 10 KG, Dan zit ik op 82, en cutten naar 75:)
 
ben nu net een jaar bezig heb zon 12 kg vvm gewonnen denk ik... voor volgend jaar hoop ik er, inclusief een cut, zon 6-8 kg bij te krijgen. ben benieuwd :)
 
5 tot 8 kilo


ik hoef gelukkig niet zo droog te worden, alleen moet ik van mijn buikje/zwembandje af:D :o :eek:
 
Niks, ik zou graag willen dat me spieren beter zichtbaar worden ( droger ) :)
 
5 kg, zodat ik volgend jaar zomer 95 kg ben :cool:
 
Eind 2005 wil ik minimaal 5kg VVM erbij hebben, of het gaat lukken is een ander verhaal :D
 
Een kilootje of 4 vvm ben ik tevreden mee!
 
5 kilo is mijn minumum-eis (bij gelijkblijvend vet%, dus na terugcutten)
 
Droog worden met zelfde spiermassa ben ik tevreden!
 
Iedereen is wel optimistisch zeg. 10 kg, 12 kg... Het gaat hier om VETVRIJE massa he. Sorry maar ik vind zaken als 12 kg vetvrije massa in een jaar een beetje overdreven voor iemand die al meerdere jaren serieus aan het bb'en is. Ok in je eerste jaar is het wel mogelijk. Of misschien als je een hele degelijke flinke kuur gaat zetten dat 10 kg ook goed te doen is. Maar anders lijkt het me niet zo makkelijk. Ik ben heel erg blij als ik er 5 kg vetvrije massa bij kan knallen.
 
10 kilo vvm, daar ga ik voor. dan cutten naar 10% wat lang gaat duren en moeilijk word maar het gaat gebeuren.
 
Back
Naar boven