AndroidHealthClinic

Hoeveel kilo VVM massawinst is jouw doel voor volgend jaar?

Bezoekers in dit topic

Rob G zei:
Iedereen is wel optimistisch zeg. 10 kg, 12 kg... Het gaat hier om VETVRIJE massa he. Sorry maar ik vind zaken als 12 kg vetvrije massa in een jaar een beetje overdreven voor iemand die al meerdere jaren serieus aan het bb'en is. Ok in je eerste jaar is het wel mogelijk. Of misschien als je een hele degelijke flinke kuur gaat zetten dat 10 kg ook goed te doen is. Maar anders lijkt het me niet zo makkelijk. Ik ben heel erg blij als ik er 5 kg vetvrije massa bij kan knallen.

Ik verbaas me ook een beetje over het optimisme hier.
 
Zelda zei:
Ik verbaas me ook een beetje over het optimisme hier.

1. Zoveel zit er niet.
2. Hoog inzetten is goed. :D
 
Wat nou optimisme, als 1e of misschien zelfs 2e jaars kun je flink gainen. Ik ga voor 10kg :nut:
 
Als ik 3 kilo VVM pak aankomend jaar en me vet% iets omlaag krijg naar 9 a 10 ben ik tevreden.
 
ik hoop blessure vrij te worden, me ouwe gewicht terug te winnen en nog 10 kilo erbij te pakken
 
Ik ben al blij met 4 kg. erbij! Dit jaar hoop ik meer kracht dan massa erbij te krijgen.
 
Rob G zei:
Iedereen is wel optimistisch zeg. 10 kg, 12 kg... Het gaat hier om VETVRIJE massa he. Sorry maar ik vind zaken als 12 kg vetvrije massa in een jaar een beetje overdreven voor iemand die al meerdere jaren serieus aan het bb'en is. Ok in je eerste jaar is het wel mogelijk. Of misschien als je een hele degelijke flinke kuur gaat zetten dat 10 kg ook goed te doen is. Maar anders lijkt het me niet zo makkelijk. Ik ben heel erg blij als ik er 5 kg vetvrije massa bij kan knallen.

Ben ik het helemaal mee eens, 12kg VVM? Dat is (zonder kuur) slechts een droom.

Ik hoop in augustus 2006 5kg VVM te pakken ten opzichte van nu. Die 100kg grens komt dichtbij nu en die moet dan overschreden zijn.

(Wie duikeld dit topic over een jaar weer op?)
 
Adema zei:
Wat nou optimisme, als 1e of misschien zelfs 2e jaars kun je flink gainen. Ik ga voor 10kg :nut:


Doelen stellen waarvan je van te voren weet dat je ze toch niet haalt levert alleen teleurstellingen op. Stel liever een realistisch doel dat zal veel beter werken. 10 kg aankomen is 1 ding. Maar na een jaar bulken en vervolgens weer terugcutten naar een zelfde vet% als een jaar eerder hou je echt geen 10 kg over. Heel misschien als newbie ja.
 
Ik hoop dat er eind maart 15kg bij is, niet enkel VVM natuurlijk. Weet niet of ik het ga halen, maar ik ga er in ieder geval voor gaan. 9 maanden voor 15kg moet te doen zijn. Dan op mijn gemak cutten.
 
Ben van plan om van 75kg in elk geval weer naar de 94kg te gaan die ik afgelopen winter woog. Misschien ga ik deze keer langer door met bulken, dus richting de 100kg. Dit jaar voor het eerst serieus gecut maar dat ging dus iets te snel. Hoeveel van die 25 kg die ik wil aankomen VVM is zou 'k niet weten.
 
Ik wil tussen nu en 1 januari toch zeker wel 8 á 10 kilo zijn aangekomen aan spiertjes !
 
mijn doel is om Juni 2006 weer rond de 90 kilo te zijn maar dan met mn huidige vetpercentage.
dat houdt in dat er ongeveer 5 kilo bij moet.

Als ik het haal ben ik heel erg tevreden!!!
ik train echter al ruim 2 jaar dus het gaat steeds langzamer, maar goed,
GEWOON BLIJVEN KNALLEN!
 
6kg vvm erbij, moet te doen zijn ;)
 
4 weken terug was ik rond de 86, nu ben ik rond de 97 :) voor dat ik begon met cutten was ik 92 dus heb al 5 kilo gepakt en ben minder vettig, hoop de 100 eens te berijken.
 
Ik ben nu 80 kg en een bf van 16.5 % Ik wil in juli 2006 88 kg wegen en een bf van 10 % a 11 %.Dus er is werk aan de winkel. :D
 
konijn1984 zei:
4 weken terug was ik rond de 86, nu ben ik rond de 97 :) voor dat ik begon met cutten was ik 92 dus heb al 5 kilo gepakt en ben minder vettig, hoop de 100 eens te berijken.

Nou dat moet wel lukken binnen een paar uur denk ik als je je best doet.
 
Back
Naar boven