AndroidHealthClinic

Hoeveel kilo VVM massawinst is jouw doel voor volgend jaar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

~ 5 kilo. En alles daarboven is mooi meegenomen natuurlijk :)
 
Ik hoop voor augustus '06 een kilo of acht aan spiermassa te gainen, misschien een beetje optimistisch maar we gaan ervoor. :D
 
Tussen 1 augustus 2005 en 1 april 2006 5 kg winst is mijn doel. Vervolgens gaat er van 1 april 2006 tot en met half/eind juni gecut worden naar de 8%.
 
Laatst bewerkt:
7 kilo, wil boven de 100 Kg uitkomen volgend jaar. Bulkcycle begint in september weer, dus misschien heb ik het al eerder bereikt.
 
ben net begonnen hoop op 10 eind augustus 2006
 
10 kilo binnen 12 maanden.

Moet wel lukken.
 
Niet. Wil behouden wat ik nu heb, hoeft echt niet meer bij. Ben behept met hele goeie genen blijkt, ik hoef er weinig moeite voor te doen. Klinkt leuk maar als ik niet uitkijk ben ik strax echt te grof.
 
Dani zei:
Niet. Wil behouden wat ik nu heb, hoeft echt niet meer bij. Ben behept met hele goeie genen blijkt, ik hoef er weinig moeite voor te doen. Klinkt leuk maar als ik niet uitkijk ben ik strax echt te grof.

:D hoe schattig
 
Met oud en nieuw rond de 82/83kg als het even kan.
 
hoop eindelijk eens de 100 kg te bereiken. Maar het vet% mag niet hoger worden dan 16..
 
10kg zou schoon zijn; en dat moet lukken ook
 
Ben nu droog 70-71 kilo en wil juli volgend jaar 80 kilo droog zijn.Misschien een beetje te hoog gegrepen,maar goed,we gaan ons best doen....
 
Ik hoop 5-6 met een vetpercentage daling van 4-5% dus cardio'en en proberen kwaliteit te winnen en vet af te bouwen.
 
Ik hóóp zoveel mogelijk natuurlijk :) Maar ik ga uit van een kg of 6.
 
Back
Naar boven