- Lid geworden
- 9 okt 2002
Hij zegt immers niks over zijn vet%, Big Byron 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Wees gerust, die groeispurt blijft niet duren...Originally posted by Jordees
Ik hoop niet dat het zo hard blijft gaan, ik heb al niet al teveel geld en nieuwe kleding is het laatste waar ik nu behoefte aan heb.
Waarom zou je over zoiets liegen? Daarmee bedrieg je niemand anders dan jezelf.Originally posted by austin
dit begint mij te frustreren, zijn jullie eerlijk ?
het gaat hier van min. 5 kilo tot 50 kilo...
Anders ik wel! Ik ga contact met Mr X opnemen, anders haal ik dat van zijn lang zal ze leven niet meer in! :hair:Originally posted by avg
Ik krijg het dus nog druk de rest van het jaar wil ik jullie bij houden.![]()
Originally posted by wateengedoe2
Anders ik wel! Ik ga contact met Mr X opnemen, anders haal ik dat van zijn lang zal ze leven niet meer in! :hair:![]()
![]()
Originally posted by avg
Wat bedoel je met rustiger?
:rologen: nooit leuk om van een vrouw te verliezen met handje drukken :rologen:Originally posted by Esperantisto
maar ondertussen sterk genoeg zijn om van een flink aantal mannen te winnen met armpje drukken![]()
![]()
![]()
Lekkere vooruitgang - zal je na een jaartje ff 12kg. meer wegenOriginally posted by Bodyman
Ik ben in 3 maanden van 68 naar 71 KG gegaan