MuscleMeat

hoeveel kilo's erbij in 1e jaar (1 bezoeker)

hoeveel kilo's erbij in 1e jaar

  • Minder dan 5 kg

    Stemmen: 15 21,4%
  • 5-10 kg

    Stemmen: 19 27,1%
  • 10-15 kg

    Stemmen: 20 28,6%
  • Meer dan 15 kg

    Stemmen: 10 14,3%
  • Meer dan 20 kg

    Stemmen: 6 8,6%

  • Totaal stemmers
    70

Bezoekers in dit topic

Ik ben in 7 weken van 59 naar 64 gegaan , ik pak geen supplementen en let ook (nog) niet speciaal op mijn voeding, ik eet wel elke dag een yoghurtje en ik drink een tas of 2 melk...
:D
 
IDD HEERLIJK 12 KG

Originally posted by Big Byron
Lekkere vooruitgang - zal je na een jaartje ff 12kg. meer wegen :thumb:

INDERDAAD heerlijk als dit volhoudt, maar dan moet 't wel volhouden en dat betwijfel ik:D :cool:
 
Originally posted by Big Byron
Lekkere vooruitgang - zal je na een jaartje ff 12kg. meer wegen :thumb:

Zegt niet veel...de eerste maanden gaan altijd makkelijker. Houd de groei maar eens vast. En zorg dat je niet op een plateau komt man! Succes :thumb:
 
Originally posted by wittebosuil
Ik ben in 7 weken van 59 naar 64 gegaan , ik pak geen supplementen en let ook (nog) niet speciaal op mijn voeding, ik eet wel elke dag een yoghurtje en ik drink een tas of 2 melk...
:D

Same 2u!
 
YEAH!!
Vandaag mijn BF en gewicht weer op laten nemen en vergeleken met 4 maanden (+ 1 dag) geleden 7 kg er bij en BF kleine 2% omlaag!! Van 77 naar 84 kg. Ik Blij!!!! Hard trainen en goed eten betaald zich eindelijk terug.
 
Ik denk dat het grote aantal kilo's dat hier af en toe vermeld wordt, veroorzaakt wordt door een storende variabele.

Voor veel mensen is de gewichttoename groot doordat ze net uitgegroeid waren bij het beginnen met deze sport. Je bent dan in zekere zin ondervoed en vaak graatmager. Sommigen zullen zelfs nog in de (lengte)groei zijn geweest en door de toename in lengte automagisch zwaarder worden!

Ga jezelf dus niet vergelijken met een aantal bulkende (!) jongelingen hier want dan raak je misschien wat gedemotiveerd. :)

Ik weet niet of iemand dit al gepost had, ik heb de thread er niet op nagelezen.
 
Hmz kan je daarvan 10 kg droge spiermassa missen :D
 
Ben van 65 naar 72,5 kilo gegaan in 8 weken. Flink eten en elke dag naar de sportschool!!!
 
I vote niet, maar ik ben in 3.5 maanden tijd rond 8 a 9 kilo aangekomen, bf is ongeveer hetzelfde gebleven.
 
In mijn eerste jaar was ik niet bezig met voeding, laat staan dat ik me met trainen bezig hield. Ik klootte maar wat aan, zonder schema, veel dezelfde spiergroepen pakken dag in, dag uit.
dit leidde ertoe dat ik keuze 1 heb gekozen, mede omdat ik geen enkel besef heb wat ik toen ben aangekomen, maar t zal niet veel zijn geweest en datgene wat ik aan ben gekomen zal zaker niet voor t grootste gedeelte spiermasse zijn geweest.
heb er wel spijt van ja, dat ik me er niet eerder bewust van was
:( :rolleyes:
 
Originally posted by Kris
Ik denk dat het grote aantal kilo's dat hier af en toe vermeld wordt, veroorzaakt wordt door een storende variabele.

Voor veel mensen is de gewichttoename groot doordat ze net uitgegroeid waren bij het beginnen met deze sport.

Idd.. Ik ben begonnen op mn 14e en ben tot nu slechts 10 tot 20 kg bijgekomen.. De laatste 2 jaar +- 5kg :mad:

Ik lette niet op mn voeding, en ik kreeg er geen gram bij.. Ik at ook niet voldoende en weet nog steeds niet hoe dat kwam. 2 maand geleden ben ik begonnen met geforceerd eten. Nu eet ik gewoon zonder moeite 8 boterhammen s'ochtends met 4 eieren, en eet heel de dag door.. 6 maaltijden per dag. Ik merk spiergroei zoals ik dat nooit eerder heb gemerkt. Eindelijk kan ik nu es lekker groeien.. Had ik dat maar eerder geweten..
 
10 Kilo in de eerst 8 maanden (De eerste 4 maanden waren niet echt serieus, omdat ik niet echt op de voeding heb gelet).

BW: 71 Kg
Old BW: 61 Kg
BF %: 7 %
 
Ik heb het eerst jaar 6 kg spiermassa erbij gekregen, wel met de opmerking dat dat geheel natural was en nog niet eens met een goed dieet. En dat ook nog eens op de leeftijd van 28 jaar!
 
ben nu na 2 maanden van 84 naar 89 gegaan, bf ook wat gezakt

dit mag dan wel als een enorm genetisch voordeel klinken maar ik speel ook héél snel m'n spiermassa weer kwijt! :(

heb wel eens gehoord dat je dit kan voorkomen door in trappen spiermassa op te bouwen; zwaar-weinig reps-snel spiermassa, licht veel reps spiermassa harden, zwaar-weinig reps-snel spiermassa,...

iemand die hier meer van weet of is dit BS?
 
Ben nu bijna anderhalf jaar bezig en ben van 70kg naar 95kg gegaan....
mijn eerste jaar... denk een kilo'tje of 14 zo...
 
Back
Naar boven