XXL Nutrition

hoeveel kilo's erbij in 1e jaar (1 bezoeker)

hoeveel kilo's erbij in 1e jaar

  • Minder dan 5 kg

    Stemmen: 15 21,4%
  • 5-10 kg

    Stemmen: 19 27,1%
  • 10-15 kg

    Stemmen: 20 28,6%
  • Meer dan 15 kg

    Stemmen: 10 14,3%
  • Meer dan 20 kg

    Stemmen: 6 8,6%

  • Totaal stemmers
    70

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
nu het, op een paar maanden na, bijna een jaar geleden is dat ik ben begonnen met bb ben ik benieuwd hoeveel kilo's jullie zijn aangekomen in het eerste jaar.
ik zelf zit nu op 12 kilo's na 3 kwart jaar, hoop 15 te halen.
natuurlijk zit er tussen mensen onderling verschil in de kilo's namelijk percentage vet dat er bij gekomen is. maar om het simpel te houden zal ik geen onderscheid maken in de poll.
 
Laatst bewerkt:
kilootje of 14
 
Hangt verschrikkelijk veel af van hoe goed je geinformeert bent als je begint... Eerste jaar heb ik maar een 3-4kg gewonnen, aangezien ik het verband eten-groeien nog niet zag. Als je degelijk begint met voeding en training ligt het een stukje hoger.
 
Mijn begin gewicht was 72 kilo na mijn eerste jaar bb woog ik 88 kilo vet was 15% en is ongeveer hetzelfde gebleven. In mijn tweede jaar ben ik van 88 kilo naar 99 kilo gegaan met 15% in mijn derde jaar is het tot een stop gekomen en weeg nu rond de 100 kilo. denk erover om mijn eerste kuur in Februari te gaan doen, mits ik precies weet wat ik doe!
 
Originally posted by Big Byron
Hangt verschrikkelijk veel af van hoe goed je geinformeert bent als je begint... Eerste jaar heb ik maar een 3-4kg gewonnen, aangezien ik het verband eten-groeien nog niet zag. Als je degelijk begint met voeding en training ligt het een stukje hoger.
precies,
ik heb ook de helft van de kilo's geboekt sinds ik goed eetm terwijl dit maar een klein deel is van de tijd dat ik al fitnesste.
maar ik denk dat niemand egt ''goed'' geinformeerd is als hij/zij begint met fitness. wel is de een eerder op de hoogte van hoe en wat dan de ander.
 
Voordat ik met BB begon was ik fanatiek voetballer. 3 keer per week trainen en een wedstrijd. Verbrande erg veel en at weining.
Toen ben ik gestopt met voetbal, en meer gaan eten en BB.
Ging erg snel. Maar ik was dan ook een mager kereltje toen ik begon. 78 kilo en 1.92m.
 
Nou ik ben zeker niet meer dan/als ??? 5kg aangekomen.
 
ik ben nu een jaartje bezig waarvan de laatste 6 maanden echt bb, woog 87 bij 1.90 toen ik begon weeg nu 95 met bf geen echte zichtbare stijging.....zodoende
 
Ik stem niet, omdat ik nog maar een maand of 3 bezig ben. Geloof dat ik er nu ong 1,5 'kwaliteitskilo's' erbijheb, waar ik zeer zeker niet over mag klagen met mijn minuscule hoeveelheidjes AS (van nature :D). Maar dat komt wel, omdat ik vanaf het begin af aan de kennis wel heb! Juiste voeding, juiste training, rust, en al wat supplementen (vitamines, mineralen, wei-eiwit, glucose en sinds een week St Janskruid) doen wonderen :)
 
Ik kan idd ook niet stemmen, ik ben er ook nog geen jaar mee bezig. Ik ben van 55 kilo naar 66.5 gegaan en ik denk dat ik zo ongeveer 5/6 maand bezig ben.
 
Originally posted by avg
Ik kan idd ook niet stemmen, ik ben er ook nog geen jaar mee bezig. Ik ben van 55 kilo naar 66.5 gegaan en ik denk dat ik zo ongeveer 5/6 maand bezig ben.
Dat haal ik niet meer in! :D
 
Ik hoop dat ik het overwerken gauw gedaan is want in deze periode haal ik niet echt gains. Maar als ik zo lees heb ik tot nu toe geen slechte gains behaald. Ik moet toch beter aan mijn rust denken en eten ik wil graag dat het weer eens wat opschiet want op hetzelfe palteu zitten gaat vervelen.
 
Wat is een palteu? :D Enne, ben je niet op zoek gegaan naar werk bij je in de buurt, met leuke collega's en minder zware lichamelijke arbeid? Ik heb het gevonden, nog goed betaald ook en zat tijd om naar de gym te gaan :) :thumb:
 
Ik heb wel al rondgekeken enkel ben nog niks intressants tegen gekomen. ps plateu is idd spelfout :p

Wel beter als ik ook dichter bij huis zou werken lijkt het me.
 
Blijven kijken, zou ik je aanraden. Werk je nu via een uitzendbureau of direct bij het bedrijf zelf? Indien eerste, dan zou ik zeker proberen om een uitzendbaan bij je in de buurt te vinden. Indien tweede, niet zo snel (alleen in noodgevallen), dan wordt het toch zoeken naar werk met meer vastigheid in de buurt.
 
50kg in een kleine 2 jaar...
 
Op 1 jaar ongeveer van 69 naar 89 dus juist 20 kg. Vet toename van 2-3% ongeveer
 
Ik zal niet stemmen, maar wil wel ff mijn gains aangeven. Ik train nu bijna 2 maanden (ongeveer 8 weken) en zit op bijna 1 kilo gain per week. Ben begonnen met 79/80 kilo en zit nu over de 86 kilo. Vetpercentage = 14,7%. Ik hoop niet dat het zo hard blijft gaan, ik heb al niet al teveel geld en nieuwe kleding is het laatste waar ik nu behoefte aan heb.
Maar ik draag nu t-shirts met een glimlach :D (van oor tot oor), want wat zitten die ineens strak zeg!!!
 
dit begint mij te frustreren:mad: , zijn jullie eerlijk ?
het gaat hier van min. 5 kilo tot 50 kilo...

ikzelf ben 3 kg bijgekomen op 6 maand
 
Originally posted by Robin
50kg in een kleine 2 jaar...
Fatass! :p
ps En ja, net zoals austin begin ik het een beetje frustrerend te vinden.
 
Back
Naar boven