AndroidHealthClinic

hoeveel kilo's erbij in 1e jaar (1 bezoeker)

hoeveel kilo's erbij in 1e jaar

  • Minder dan 5 kg

    Stemmen: 15 21,4%
  • 5-10 kg

    Stemmen: 19 27,1%
  • 10-15 kg

    Stemmen: 20 28,6%
  • Meer dan 15 kg

    Stemmen: 10 14,3%
  • Meer dan 20 kg

    Stemmen: 6 8,6%

  • Totaal stemmers
    70

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Jordees
Ik hoop niet dat het zo hard blijft gaan, ik heb al niet al teveel geld en nieuwe kleding is het laatste waar ik nu behoefte aan heb.
Wees gerust, die groeispurt blijft niet duren...
 
Originally posted by austin
dit begint mij te frustreren:mad: , zijn jullie eerlijk ?
het gaat hier van min. 5 kilo tot 50 kilo...
Waarom zou je over zoiets liegen? Daarmee bedrieg je niemand anders dan jezelf.

ps: Nergens staat er 50 kg per jaar, wel na 2 jaar.
 
Ging zelf van 78 naar 113 kilo in een jaar.

Maar 12% van =9,36 kg vet en 12% van 113 = 13,56
Dus als je hetzelfde vetpercentage houdt wil niet zeggen dat het 35 kg puur spiermassa is.
Vetpercentage was trouwens wel iets opgelopen. Zo rond de 16%.
16% = 18,08 kg
KG vet dus ongeveer verdubbeld.
Totaal 35 kg-9=26kg spier en vocht.
 
Ik krijg het dus nog druk de rest van het jaar wil ik jullie bij houden. :p
 
Mijn eerste jaren kwam ik bijna niks aan. Was echte ecto met altijd een vetpercentage van 5 a 6 %. Daarnaast heb ik ook meer de spierbouw van een duursporter dan een krachtsporter. Merk nu dat ik hard vooruit ben gegaan het laatste jaar. Komt waarschijnlijk dat ik ouder ben geworden en rustiger lichamelijk.
 
Wat bedoel je met rustiger?
 
Originally posted by avg
Ik krijg het dus nog druk de rest van het jaar wil ik jullie bij houden. :p
Anders ik wel! Ik ga contact met Mr X opnemen, anders haal ik dat van zijn lang zal ze leven niet meer in! :hair: ;) :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Anders ik wel! Ik ga contact met Mr X opnemen, anders haal ik dat van zijn lang zal ze leven niet meer in! :hair: ;) :D

Misschien is zijn manier toch nog niet zo'n gek idee, ff wat massa spuiten anders halen we ze nooit meer in wat jij weg2?
:p :p
 
Iemand die in begin spuit zal de naturel tijdelijk voorbij gaan ja, maar iemand die de eerste jaren een basis opbouwd en pas gaat spuiten als hij of zij echt vast zit zal veel verder komen op de langere termijn...
 
Logisch

Hi

Klinkt allemaal zo logisch jongens ! En als nu iedereen dit ook echt snapte .... :D

Xerxes
 
Alleen is het dan niet zo dat als men dan weer spuit dat ie toch verder blijft groeien? Zodat je toch evenver kunt komen enkel dan met wat meer "hulp"?
 
Ja dan ben je afhankelijk van de aas, als je dan stopt (wat wel moet uit gezondheids redenen) dan raak je praktisch alles weer kwijt...
 
Niet echt de beste keuze dus.
 
Originally posted by avg
Wat bedoel je met rustiger?

Ik merk dat ik nu ik ouder ben makkelijker iets zwaarder wordt.
Waarschijnlijk iets tragere stofwisseling.
 
Helemaal niets erbij, alleen maar eraf.. liefst geen spierverlies en misschien 1 kilootje spieren erbij?

Ik heb het liefst de 'stealth' look: eruit zien alsof ik een zwak poppetje ben, maar ondertussen sterk genoeg zijn om van een flink aantal mannen te winnen met armpje drukken :cool: :wave: :clap:
 
Originally posted by Esperantisto
maar ondertussen sterk genoeg zijn om van een flink aantal mannen te winnen met armpje drukken :cool: :wave: :clap:
:rologen: nooit leuk om van een vrouw te verliezen met handje drukken :rologen:
 
Ik ben in 3 maanden van 68 naar 71 KG gegaan
 
Originally posted by Bodyman
Ik ben in 3 maanden van 68 naar 71 KG gegaan
Lekkere vooruitgang - zal je na een jaartje ff 12kg. meer wegen :thumb:
 
Back
Naar boven