Fitness Seller

Hoeveel lieter water?

Bezoekers in dit topic

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 mrt 2011
Berichten
562
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Hoeveel lieter moet ik dagelijks drinken in de bulk?
En telt het water in een shake mee?
 
18 jaar en je schrijft lieter ipv liter. :o
 
Drink at leest teen leeters.
 
LITertje of 3 en op trainingsdagen 4 moet genoeg zijn.
 
Hoeveel lieter moet ik dagelijks drinken in de bulk? ?

is de vraag: Hoeveel water moet ik drinken in een bulk?
of: Hoeveel moet ik op een dagen drinken

waarom water in een bulk ???
 
lol ook al ben ik moe schrijf ik nog normaal hoor xD maja

rond de 3 liter moet voldoende zijn
 
3L minimum drinken per dag , eerder naar de 4L. Zorgen dat je voldoende drinkt , vooral voor je training zodat je voldoende kracht hebt.
 
1 liter water/vocht per 1000kcal heb ik als guideline gelezen en vind ik een goed voornemen. Dat is inclusief vocht uit het eten zelf, en hoeft niet perse puur water te zijn.

Als ik er echt op let moet ik ook zeggen dat ik in kleine dingen merk dat die hoeveelheid goed uitkomt. Geen droge lippen, meer energie, betere motivatie, (tijdelijk) minder hongergevoel, wat anders lichte uitdrogingsverschijnselen zijn. Met meer moet je alleen maar meer naar de wc. :P

Met creatine, caffeine, of meer van dat soort dingen die je uitdrogen (alcohol!) moet je natuurlijk wel wat compenseren.
 
Noemen jullie mij soms dom?
Volg namelijk zware richting.
Indien het niet belangrijk is schrijf ik gewoon hoe het klinkt, forums texts...
Denk r niet over na,

Schrijven jullie soms niet is een fout?
 
lieter ??

notsureifserious.jpg
 
Noemen jullie mij soms dom?
Volg namelijk zware richting.
Indien het niet belangrijk is schrijf ik gewoon hoe het klinkt, forums texts...
Denk r niet over na,

Schrijven jullie soms niet is een fout?

Zware richting hoeft niet te betekenen dat je slim of dom bent , gewoon dat je genoeg studeert. En niemand cares dat je lieter schrijft , toch niemand die een leven heeft.
 
Zware richting hoeft niet te betekenen dat je slim of dom bent , gewoon dat je genoeg studeert. En niemand cares dat je lieter schrijft , toch niemand die een leven heeft.
zware richting betekent nog minder, hij kan het moeilijk vinden maar de rest bijv. niet :)
 
10.5lieter.....


maar dat komt overeen met zo'n 4 Liter
 
3 tot 4 krijg k dagelijks binnen, merk aan me huid enso dat het goed is, minder puisten dan vorig jaar. vorig jaar gebruikte ik creatine, en dronk ik 1 liter melk per dag, en tijdens de training maybe max 1 liter water thats it, ik hie vlste veel onnodig vocht vast, dikke plofkop erbij alles.
nu eet ik veel meer al vorig jaar en gebruik weer creatine, maar hou veel minder voch vast.
soms hebk tijdenms de training al 2 liter op zonder dat ik het doorheb!
 
Ik hou ook 1l / 1000 kcal aan als richtlijn
 
Back
Naar boven