AndroidHealthClinic

Hoeveel maaltijden eet jij per dag? (1 bezoeker)

Hoeveel Maaltijden Eet Jij Per Dag?


  • Totaal stemmers
    346

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik tel niet echt, eet als ik honger heb (en dat is vrij vaak), zullen altijd minstens 6 maaltijden per dag zijn, en als het geen vakantie is 8.
 
Normaal 6-7, in de vakantie 3
 
Steeds 7maaltijden per dag.

7u
9.30u
12.30u
16u
17u
19u
22u
 
4 warme, 2 koude en 2 shakes
 
ja hoe bevalt dat ?

ik vreet me nu ook de tyfus soms vraag ik me af waarom. toen ik totaal niet op mijn voeding lette ging ik volgens mij harder :rolleyes:


Misschien omdat je toen nog beginner was en dan groei je zoiezo heel snel. Later zul je toch echt veel moeten eten om je kracht en massa te behouden en te verbeteren.
 
Meestal 5 en af en toe 6 maaltijden.
 
4 complete maaltijden, bakje slamix of kop soep of stuk kipfilet tussendoor reken ik niet mee.
 
In de vakantie 6

07:00
09:30
12:00
15:00
18:00
21:00
 
Meestal toch 7 tot 8 maaltijden ckrrr in de bulkperiode en wil dan nog wel eens 2 xtra maaltijden inlassen gewoon om ff wat hoger uit te komen in totaal cal soms tot 10.000 p/d
 
gemiddeld zo'n 6 exc. shakes. inc. 7/8
 
6, met shake 7
 
8 maaltijden inc 1 shake
Vanaf 7 uur om de 2uur
 
om 7 uur
10 uur
13 uur
16 uur
19 uur
PWO
22 uur
00 uur
 
Die 8 klopt trouwens niet meer voor mij, zit nu op 7 inclusief pre/post WO. Ik merk geen drol verschil in groei dus 6-7 serieuze maaltijden kan prima. Om de 2 of 2,5 uur eten is gekkenwerk.
 
Die 8 klopt trouwens niet meer voor mij, zit nu op 7 inclusief pre/post WO. Ik merk geen drol verschil in groei dus 6-7 serieuze maaltijden kan prima. Om de 2 of 2,5 uur eten is gekkenwerk.

Ik denk niet dat je na 3 dagen een groot verschil gaat merken.
 
Ik denk niet dat je na 3 dagen een groot verschil gaat merken.
Nee , maar wel na een jaar ;) Ik heb deze poll namelijk een jaar geleden gemaakt en toen gestemd, deze polls worden sindsdien via een script automatisch wekelijks geplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven