XXL Nutrition

Hoeveel melk drink jij op een dag? (1 bezoeker)

Hoeveel melk drink jij op een dag?

  • Geen

    Stemmen: 23 16,9%
  • <1 liter

    Stemmen: 63 46,3%
  • 2 liter

    Stemmen: 43 31,6%
  • 3 liter

    Stemmen: 5 3,7%
  • > 3liter

    Stemmen: 2 1,5%

  • Totaal stemmers
    136

Bezoekers in dit topic

half litertje. Ben trouwens van de halfvolle melk af en doe nu magere houdbare melk, want van de halfvolle loop ik 's avonds echt helemaal leeg.
 
Ik maar 15 cl bij het ontbijt, in de bulk meer
 
Sinds een paar weken zo goed als niks. Maak mijn brinta nu met water.. en enige zuivel is nu kwark.
 
Meestal een liter of 5.
 
2 a 3 liter volle melk per dag , smaakt nog steeds lekker dus

heb ook ff in plaats van brinta Bambix gekocht , 82 gr koolhydraat op 100 gr , en smaakt nog beter ook ....
 
drink alleen melk bij me wheyshake, verder karnemelk (veel frisser dan melk, minder vet.. niet meer maar wel 'betere' eiwitten) en magere kwark eet ik bijna iedere dag 500ml.
 
even kommanken: 1 liter zit er dus niet tussen, tenzij je die bij <1 wilde hebben :-) anders had je (tekentje dat niet bestaat)1 moeten zetten

verder: 1 liter melk dus, makkelijk ook te rekenen, 1 pak per dag! (2 glazen 's ochtends of 2 's middags of op trainingsdagen 1 's ochtends, 1 's middags en de rest pwo)
 
Laatst bewerkt:
2 liter per dag.

Waar is de optie:''Ik ben monster strength''
 
Ik drink elke dag een jerrycan van 2 liter leeg :cool:
 
1 Liter ongeveer hier, gebruik het als drankje bij mijn ontbijt en om te mixen met me shakes...
 
ong litertje of 1,5 - 2 per dag (nu ik werk beetje meer denk ik, melk is gratisch :D)
 
3kwart liter ofzo ( telt de melk in je koffie ook mee?:D )
 
Ligt eraan of je melk met koffie drinkt of koffie met melk???:D.
 
Ik drink ongeveer 1,5 per dag.. Maar waarom drinken sommige van jullie helemaal geen melk meer? Is tog best goede eiwittenbron?
 
vind melk niet lekker :D
 
S0m30n3 zei:
Waar is de optie:''Ik ben monster strength''
andrew zei:
deze thread had de optie "ik ben dries" nodig.

Ik mis hem ook wel ja :(

8 à 12 liter (12 gebeurd zelden, meestal rond da 8 à 10) volle melk, en nog andere zuivel zoals kwark, kaas, ... :)
 
Geen melk, karnemelk, yoghurt of zuivel. Zelfs momenteel even nauwelijks kwark of kaas tot ik uitgevogeld heb waar ik allergisch voor ben. Vrees dat het een allergie voor wei-eiwitten is aangezien ik
- geen lactose-intolerantie zou hebben
- wel tegen uitgelekte kwark/yoghurt kan maar niet tegen onuitgelekte en evenmin probs heb met kaas... schijn ook schimmelallergie te hebben dus dat sluit de lekkerste kaasjes zoals brie & camembert ook uit.

Dus.. 0, niks, nada. Vreet me te barsten aan vis tegenwoordig.
 
Esperantisto zei:
Geen melk, karnemelk, yoghurt of zuivel. Zelfs momenteel even nauwelijks kwark of kaas tot ik uitgevogeld heb waar ik allergisch voor ben. Vrees dat het een allergie voor wei-eiwitten is aangezien ik
- geen lactose-intolerantie zou hebben
- wel tegen uitgelekte kwark/yoghurt kan maar niet tegen onuitgelekte en evenmin probs heb met kaas... schijn ook schimmelallergie te hebben dus dat sluit de lekkerste kaasjes zoals brie & camembert ook uit.

Dus.. 0, niks, nada. Vreet me te barsten aan vis tegenwoordig.

tic tac? ;)
 
Back
Naar boven