AndroidHealthClinic

Hoeveel melk drink jij op een dag? (1 bezoeker)

Hoeveel melk drink jij op een dag?

  • Geen

    Stemmen: 23 16,9%
  • <1 liter

    Stemmen: 63 46,3%
  • 2 liter

    Stemmen: 43 31,6%
  • 3 liter

    Stemmen: 5 3,7%
  • > 3liter

    Stemmen: 2 1,5%

  • Totaal stemmers
    136

Bezoekers in dit topic

tic tac? hoe bedoel u?

Tip: kennelijk zijn de probs met melk minder als je het rauw drinkt. Dwz. ongepasteuriseerd/steriliseerd. Dat deed ik vroeger altijd toen ik nog op de boerderij woonde... maar alleen met superverse melk van 0-12 uur oud. Oudere melk is vies... dan komt het vet bovendrijven.. jakkes!
 
Esperantisto zei:
tic tac? hoe bedoel u?

Tip: kennelijk zijn de probs met melk minder als je het rauw drinkt. Dwz. ongepasteuriseerd/steriliseerd. Dat deed ik vroeger altijd toen ik nog op de boerderij woonde... maar alleen met superverse melk van 0-12 uur oud. Oudere melk is vies... dan komt het vet bovendrijven.. jakkes!

Geen stinkende adem door het vele vis eten? ;)
 
Geen melk meer. smorgens wat sojamelk
 
Zeker wel anderhalve liter per dag: Cruesli, weightgainers, whey-shakes, etc.
Verder twee bakken kwak van 500ml per dag en een homp kaas.
 
Geen Melk meer!

Krijg er erge slijmvorming van en migraine!
 
Op die fiets.. eet vnl koolvis , is het goedkoopst Maar ook wel redelijk veel tonijn en blik/gerookte zalm. Nu ook ge"experimenteerd met panga vis. En af en toe makreel, sardientjes haring.
 
hebben jullie nooit last van ruften van de melk, als ik melk drink, ca. 2 liter, dan loop ik de boel te ambi-puren, maar als ik geen melk heb gedronken heb ik daar stukken minder last van. iemand weet wat dit is?! Ik blijf zoiezo melk drinken of ik er nu van ruft of niet. :rolleyes:
 
Twee liter halfvolle melk nu ik weer n de bulk zit. En 's avonds nog een bak magere kwark.
 
MonsterStrength zei:
Ik mis hem ook wel ja :(
8 à 12 liter (12 gebeurd zelden, meestal rond da 8 à 10) volle melk, en nog andere zuivel zoals kwark, kaas, ... :)

:eek: dat is een grapje?
 
0,0 liter per dag
 
S0m30n3 zei:
hebben jullie nooit last van ruften van de melk, als ik melk drink, ca. 2 liter, dan loop ik de boel te ambi-puren, maar als ik geen melk heb gedronken heb ik daar stukken minder last van. iemand weet wat dit is?! Ik blijf zoiezo melk drinken of ik er nu van ruft of niet. :rolleyes:
Dat is nu die intolerantie waar ik het over had. Onvolledig verteerde melksuikers veroorzaken darmgassen. Dat heb ik met zetmeel, vnl. van stevig verpakt zetmeel, zoals maïs en bonen. Gepureerd geen probleem.
 
Esperantisto zei:
Dat is nu die intolerantie waar ik het over had. Onvolledig verteerde melksuikers veroorzaken darmgassen. Dat heb ik met zetmeel, vnl. van stevig verpakt zetmeel, zoals maïs en bonen. Gepureerd geen probleem.
maar het is niet schadelijk ofzo toch?
 
Geen (gewone) melk, alleen kwark, en heel soms yoghurt of karnemelk
 
is het niet zo dat je een dikke huid krijgt van melk drinken en dat daarom de meeste BB geen melk drinken?
maar in ieder geval drink ik elke dag 2 liter magere melk het is gewoon een erg makkelijke eiwitrijk tussendoortje :P.
 
eduardjanssen zei:
Hoeveel melk drink jij op een dag?

2l + drink wat alpro soja (vind het gewoon lekker smaken) :o
 
Laatst bewerkt:
robocop zei:
is het niet zo dat je een dikke huid krijgt van melk drinken en dat daarom de meeste BB geen melk drinken?
maar in ieder geval drink ik elke dag 2 liter magere melk het is gewoon een erg makkelijke eiwitrijk tussendoortje :P.
Geef mij maar halfvol. Magere melk smaakt naar water en volle smaakt te vet naar mijn mening.
 
ja ikke toch wel 2-3 liter magere melk per dag lekker man bordevol eiwitjes 3 pakken is toch al gouw 105 gram eiwit
 
geen, ik vind het namelijk super ranzig. ik eet wel veel kwark of yoghurt
 
Back
Naar boven