AndroidHealthClinic

Hoeveel melk drink jij per dag? (1 bezoeker)

Hoeveel Melk Drink Jij Per Dag?


  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen.
ik kan wel betere voedingsstoffen ergens anders vandaan halen.
 
Betere voedingsstoffen elders? Melk bevat 80% casseïne (ideale eiwit voor BB) en 20% whey.

Wat koolhydraten en vetten betreft is het inderdaad geen top bron. Maar daarom moet je ook een evenwichtig schema maken.
 
Niets. Het ****t op den duur met je interieur en je buik wordt minder mooi plat (doei obliques). Je huid wordt vettig en je lijnenspel lijd eronder. Buiten dat gaat het niet samen met vis en vis is IMO toch echt koning voor de ijdele bodybuilder. Samen met eieren.
 
Geen kwark, yoghurt, whey shakes, botermelk, kaas, smeerkaas en boter ook maar dan? Want allemaal afgeleid van melk. Vind de angst voor dit wonderlijke goedje nogal belachelijk. Ja in de cut is het beter om je schema rond mager vlees, vis en eieren te bouwen, maar in de groei/bulkfase? Niks van aantrekken dan.
 
Die zaken eet ik ook allemaal niet, ook nooit shakes meer (no joke though). Vlees overigens ook niet meer. Maar dat heeft ook andere redenen. Verder ben ik met pasta's en aardappelen ook klaar.

Eigenlijk het enige waar ik nog op leef is heel veel (vette) vis, heel veel eieren, droog bruin brood en veel groente/fruit. En vèèl koffie. Ik heb hiermee de term clean bulken ook echt een nieuw leven in geblazen voor mezelf. Ik dacht altijd dat naturel bodybuilders nooit met die gebruikers vasculariteit konden rondlopen... maar ik weet waar ik sta nu.
 
1 liter magere melk.

in m'n whey shakes en havermout.
 
vroeger elke dag een liter, tegenwoordig af en toe een literpakje.
 
veel te veel van die cecemel moet ik altijd zo schijten man !!!
 
alleen in de vroege ochtend 400ML Sojamelk (banaan) met havermout erdoor
 
Geen, gewoon melk drinken vind ik echt ranzig. En me havermout mix ik al met water dus niet nodig :D
 
ongeveer 200ml - 250ml
 
maar 1 a 1,5 liter, ook omdat ik anders te veel melk moet kopen :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven