MuscleMeat

Hoeveel meten je benen:P

Bezoekers in dit topic

nee zitten prima maatje M soms sje van mijn zus .... beter dan xxxxxxxl
Die zaten ook lekker hoor hahahhahahahha Ben maar 169 cm lang

hahaha ja idd
maar M is voor mij te groot,
dus dan is 't moeilijk ???
 
63,5cm bij lengte van 1m81 en 90kg
 
waar moet je meten dan bij je knieen of bij je lies
 
waar moet je meten dan bij je knieen of bij je lies

Dikste punt van je been.. Je knieen daar ken ik niet veel mensen met overmatige spiergroei, alleen vochtophopingen! (misschien die Tear-drop die toch enkele hier wel zullen hebben :D)
 
whahahha, valentinfan heeft de hele knien vol synthol zitten :roflol:
 
Jammer dat er hier nauwelijks leg shots in de gallery verschijnen, terwijl er best serieuze maten hier tussenzitten van mensen.

@ Angerfist, zit een hoop massa onder, nog cutplannen? Ben wel benieuwd hoe dat er droog uit zal zien.
 
71 cm as we speak
 
Jammer dat er hier nauwelijks leg shots in de gallery verschijnen, terwijl er best serieuze maten hier tussenzitten van mensen.

@ Angerfist, zit een hoop massa onder, nog cutplannen? Ben wel benieuwd hoe dat er droog uit zal zien.

Leggshots in gallery:D
 
Jammer dat er hier nauwelijks leg shots in de gallery verschijnen, terwijl er best serieuze maten hier tussenzitten van mensen.

@ Angerfist, zit een hoop massa onder, nog cutplannen? Ben wel benieuwd hoe dat er droog uit zal zien.

Nee geen cutplannen, blijf lekker chubby deze zomer en winter.. Mss volgend jaar cutten.

Mss dat ik wel een minicut (maandje ofzo) doe om me lichaam ff te shocken.
 
61 cm bij lengte van 1.76 80kg 12% vet, kuiten meten 40 cm
 
64 bij lengte van 1,88 bij gewicht van 96,5 kg 12% gok ik
 
Mijn benen zijn 74cm
Ik weet alleen niet of ik goed meet. Ik meet niet aangespannen op het dikste punt van mijn bovenbeen. Klopt dat?

EDIT: Ik ben 1m74 lang btw
 
Laatst bewerkt:
Mijn benen zijn 74cm
Ik weet alleen niet of ik goed meet. Ik meet niet aangespannen op het dikste punt van mijn bovenbeen. Klopt dat?

EDIT: Ik ben 1m74 lang btw
Wel aanspannen, net als je arm:)
 
Back
Naar boven