MuscleMeat

hoeveel meten jullie armen?

Bezoekers in dit topic

Ik ben altijd heet 40+ voorarm 33+ MONSTERSIZE :rolleyes:
 
van de week nog gemeten koud 41 cm. Voor velen zijn de biceps hét status symbool. Lekker naar de discotheek, strak shirtje met korte mouwen, beetje gevaarlijk kijken. Maar ik moet zeggen dat de biceps bij mij eigenlijk tov schouders en triceps wat achterlopen. Vandaar dat ik ze de komende tijd eens flink ga aanpakken en dan eind van het jaar maar weer eens opnieuw meten.
 
35cm koud 37 warm, 50 is nog niet in zicht :(! Maar 50 is de absolute voldoening vind ik!
 
Zou handig zijn als mensen hun lengte er ook bij vermelden. De man met 53cm genaamd REUS zal hoogstwaarschijnlijk geen 1,70 zijn. Niet dat dat iets wegneemt van de prestatie hoor!! 53 is zeker respect!! Maar 53cm bij 2,05 is minder indrukwekkend dan 50cm bij 1,80 bijvoorbeeld. Snappie?

Ontopic: 46,5cm links / 46,3 cm rechts / Koud / 1,74m
 
Koude en aangespannen gemeten zit ik op d 40+cm en onderarmen 32+
En ik ben 1.83.
 
Zou handig zijn als mensen hun lengte er ook bij vermelden. De man met 53cm genaamd REUS zal hoogstwaarschijnlijk geen 1,70 zijn. Niet dat dat iets wegneemt van de prestatie hoor!! 53 is zeker respect!! Maar 53cm bij 2,05 is minder indrukwekkend dan 50cm bij 1,80 bijvoorbeeld. Snappie?

Ontopic: 46,5cm links / 46,3 cm rechts / Koud / 1,74m

Hmm wordt wel steeds moeilijker als je langer bent dus oogt misschien minder indrukwekkend ik vind het wel erg indrukwekkend.
 
44koud, 46 na de pomp
 
42 koud aangespannen
 
Hmm wordt wel steeds moeilijker als je langer bent dus oogt misschien minder indrukwekkend ik vind het wel erg indrukwekkend.


Ik vind iemand die lang is met grote armen veel indrukwekkende dan een klein iemand met grote armen. Helaas ben ik klein ;)
Maar een lang iemand zal meer werk moeten verrichten om er indrukwekkend uit te zien. Maar aan jouw stats te zien heb je al genoeg werk verricht ;)
 
Ik vind iemand die lang is met grote armen veel indrukwekkende dan een klein iemand met grote armen. Helaas ben ik klein ;)
Maar een lang iemand zal meer werk moeten verrichten om er indrukwekkend uit te zien. Maar aan jouw stats te zien heb je al genoeg werk verricht ;)

Nog lang niet!:D
 
Koud 38,5 en soms red ik het rechts net tot de 39cm. Volgend jaar die 40 halen!:D
 
Back
Naar boven