XXL Nutrition

hoeveel meten jullie armen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zou handig zijn als mensen hun lengte er ook bij vermelden. De man met 53cm genaamd REUS zal hoogstwaarschijnlijk geen 1,70 zijn. Niet dat dat iets wegneemt van de prestatie hoor!! 53 is zeker respect!! Maar 53cm bij 2,05 is minder indrukwekkend dan 50cm bij 1,80 bijvoorbeeld. Snappie?

Ontopic: 46,5cm links / 46,3 cm rechts / Koud / 1,74m

nee dat is bullshit kerel. het Is juist precies anderzom:D
 
nee dat is bullshit kerel. het Is juist precies anderzom:D

Echt niet man. Als je lang ben, begin je doorgaans (mits je een normaal postuur hebt) al met wat grotere armen!

Ik zelf heb bijvoorbeeld 40,5cm armen en ben 1.78. Een maat van me die 1.96 is heeft 39cm armen zonder ooit te trainen.

Mijn armen zien er gespierd uit, zijne gewoon als normale armen.
 
Echt niet man. Als je lang ben, begin je doorgaans (mits je een normaal postuur hebt) al met wat grotere armen!

Ik zelf heb bijvoorbeeld 40,5cm armen en ben 1.78. Een maat van me die 1.96 is heeft 39cm armen zonder ooit te trainen.

Mijn armen zien er gespierd uit, zijne gewoon als normale armen.

Ik had maar armen van 29 cm (was toen ook 17 pas) dus zegt helemaal niks, want was toen al net zo lang hoor.
 
Ik vind toch dat angerfist gelijk heeft (in de meeste gevallen).. Oké er zijn uitzonderingen, maar grote normaal gebouwde mensen (dus heb het niet over schrale ecto's van 2 mtr) hebben nou eenmaal dikkere armen
 
Echt niet man. Als je lang ben, begin je doorgaans (mits je een normaal postuur hebt) al met wat grotere armen!

Ik zelf heb bijvoorbeeld 40,5cm armen en ben 1.78. Een maat van me die 1.96 is heeft 39cm armen zonder ooit te trainen.

Mijn armen zien er gespierd uit, zijne gewoon als normale armen.

oke man, ik ben het niet me je eens, no offence verder:D
 
Langere mensen zullen misschien relatief eerder op die 50cm zitten, maar wat zeggen die cm's nou!? Het vergt ook grotere armen om dezelfde look te krijgen als iemand die kleiner is.

Op de vraag wat indrukwekkender is valt niet eenduidig antwoord te geven denk ik, de een vind een reus van 2meter+ indrukwekkend met bijpassend grote armen, de ander een kleiner persoon met monsterarmen (eerder uit proportie) indrukwekkender.
 
Langere mensen zullen misschien relatief eerder op die 50cm zitten, maar wat zeggen die cm's nou!? Het vergt ook grotere armen om dezelfde look te krijgen als iemand die kleiner is.

Op de vraag wat indrukwekkender is valt niet eenduidig antwoord te geven denk ik, de een vind een reus van 2meter+ indrukwekkend met bijpassend grote armen, de ander een kleiner persoon met monsterarmen (eerder uit proportie) indrukwekkender.

Precies, dat is wel zo :) dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen
 
Kdenk ook dat de verhoudingen eerder van belang zijn om iemand te bestempelen als monster. Iemand van 2meter met mijn 38,5 cm armomtrek is normaal... ik ben 1m70 en krijg toch vaak te horen dat ik stevige armpjes heb :)
 
40 koud aangespannen
 
39cm koud, 42 warm.
108kg
1.91m
 
Zou handig zijn als mensen hun lengte er ook bij vermelden. De man met 53cm genaamd REUS zal hoogstwaarschijnlijk geen 1,70 zijn. Niet dat dat iets wegneemt van de prestatie hoor!! 53 is zeker respect!! Maar 53cm bij 2,05 is minder indrukwekkend dan 50cm bij 1,80 bijvoorbeeld. Snappie?

Ontopic: 46,5cm links / 46,3 cm rechts / Koud / 1,74m

flink! foto's :D
 
Ik had maar armen van 29 cm (was toen ook 17 pas) dus zegt helemaal niks, want was toen al net zo lang hoor.

als je gaat cutten waarschijnlijk weer :D

geintje..

laatste keer zat ik tegen de 47 cm aan, getraind. ik ben 1.95 cm lang
 
RichardV is gewoon een die-hard ecto!!!:P
 
Het valt me op dat er toch nog aardig wat mensen hier onder de 40 cm zitten nog.
Had gedacht dat de meesten er al overheen zaten..
 
34cm/ 1.90m train nu 1j
 
Back
Naar boven