MuscleMeat

Hoeveel mm vet voor zichtbare abs

Bezoekers in dit topic

shrednation

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2013
Berichten
149
Waardering
30
Lengte
1m82
Ik vroeg me af hoeveel mm vet op je buik je ongeveer moet hebben voor zichtbare buikspieren.
Ik heb zelf 19 mm met huidplooimeter gemeten, mijn vetpercentage is hierbij 10%. Ik zou mij zelf boven de 15 % schatten als ik naar mn buik kijk. Zelfs toen ik minder vet had ( 8% gemeten had ik geen sixpack).

Dit zijn de resultaten:
https://gyazo.com/2689e154638a0a7856b9fee1186c96df

Dus mijn vraag is hoeveel mm heb/had jij op je abs met je zichtbare buikspieren ( huidplooi naast je navel)
 
Jezelf meten met een huidplooimeter is volgens mij beetje onhandig, weet ook niet of je zeker weet dat je het goed hebt gemeten? Maargoed ik weet niet na hoeveel mm het zichtbaar is
 
Ik vroeg me af hoeveel mm vet op je buik je ongeveer moet hebben voor zichtbare buikspieren.
Ik heb zelf 19 mm met huidplooimeter gemeten, mijn vetpercentage is hierbij 10%. Ik zou mij zelf boven de 15 % schatten als ik naar mn buik kijk. Zelfs toen ik minder vet had ( 8% gemeten had ik geen sixpack).

Dit zijn de resultaten:
https://gyazo.com/2689e154638a0a7856b9fee1186c96df

Dus mijn vraag is hoeveel mm heb/had jij op je abs met je zichtbare buikspieren ( huidplooi naast je navel)
19mm 10%??? Huehue niet dus.

En ik durf redelijk safe te stellen dat je nooit op 8℅ hebt gestaan.

Vanaf 14mm oid zie ik bij mezelf blokken.
 
19mm 10%??? Huehue niet dus.

En ik durf redelijk safe te stellen dat je nooit op 8℅ hebt gestaan.

Vanaf 14mm oid zie ik bij mezelf blokken.
Ik heb de Pollock 3 Caliper Method gebruikt dus chest-abdominal-thigh. Deze gebruiken ze bijna bij elke bf% calculator sites. Toen ik 8 % bf was was mn ab measurement 14 mm en toen waren de bovenste abs een klein beetje zichtbaar. Je kandenummers zien die ik heb ingevoerd in de link.
 
Laatst bewerkt:
Jezelf meten met een huidplooimeter is volgens mij beetje onhandig, weet ook niet of je zeker weet dat je het goed hebt gemeten? Maargoed ik weet niet na hoeveel mm het zichtbaar is

Ik weet zeker dat ik het goed meet. Ik heb al vele keren gemeten, als ik aankom wordt mn huidplooi elke paar weken ietsje meer en ook andersom. Ik krijg gwn elke keer dezelfde getallen als ik op dezelfde plek meet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de Pollock 3 Caliper Method gebruikt dus chest-abdominal-thigh. Deze gebruiken ze bijna bij elke bf% calculator sites. Toen ik 8 % bf was was mn ab 14 mm en toen waren de bovenste abs heel klein beetje zichtbaar. Je kan mijn nummer zien die ik heb ingevoerd in de link.
Abs zie je al licht vanaf 15%..
 
Oke ik heb dus 14mm van 1 iemand. Ik wil gewoon weten wat normaal is bij een laag vetpercentage.
 
vetpercentage
mm huidplooi

wat boeit het? je buikspieren zijn zichtbaar wanneer ze zichtbaar zijn en als ze dat nog niet zijn dan moet je dus gewoon nog meer vet verliezen.

of was je van plan het universum aan te klagen voor discriminatie als jij op 14mm huidplooi geen sixpack hebt maar anderen wel? sowieso varieert dat van persoon tot persoon op basis van meerdere factoren.
 
Bij mij worden ze bij 12 mm zichtbaar. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je je abs getraind hebt wanneer ze zichtbaar worden. Ik denk trouwens dat je niet helemaal goed meet want je buik skinfold is normaal gesproken lager dan je been skinfold (10 mm op je been is al erg laag).
 
vetpercentage
mm huidplooi

wat boeit het? je buikspieren zijn zichtbaar wanneer ze zichtbaar zijn en als ze dat nog niet zijn dan moet je dus gewoon nog meer vet verliezen.

of was je van plan het universum aan te klagen voor discriminatie als jij op 14mm huidplooi geen sixpack hebt maar anderen wel? sowieso varieert dat van persoon tot persoon op basis van meerdere factoren.

Dat is belangrijk voor mij om te weten hoever ik ongeveer van mn doel af ben, dus hoeveel ik zou moeten afvallen in mij eerst volgende cut. Ook een van de redenen is dat cutten beneden 10 % niet erg gezond is, als ik dat daadwerkelijk ben.
 
Ligt er ook wat voor een lichaamstype je hebt. Als je Ectomorph bent (Vaak lang en skinny) dan hoef je niet eens zo een lage vetpercentage te hebben als iemand die mesomorph lichaamstype heeft. Ik zie verder ook dat je 1 meter 82 ben. Dus ik denk dat zichtbare abs al duidelijk bij je zijn bij 11 procent als ik moet schatten.
 
Bij mij zie je ze op 12%
 
Bij mij zie je ze op 12%
WTF dat is wel apart, misschien kan het zijn dat je al eerder abs hebt gehad en dat het daarom sneller zichtbaar is? ik heb zelf ook gemerkt dat mensen die al eerder gespierd zijn geweest en gebulkt hebben snel weer gespierd kunnen worden omdat de lichaam gewend is om gespierd te zijn.
 
Ligt er ook wat voor een lichaamstype je hebt. Als je Ectomorph bent (Vaak lang en skinny) dan hoef je niet eens zo een lage vetpercentage te hebben als iemand die mesomorph lichaamstype heeft. Ik zie verder ook dat je 1 meter 82 ben. Dus ik denk dat zichtbare abs al duidelijk bij je zijn bij 11 procent als ik moet schatten.
lichaamsbouw verhaal is bullshit
 
volgens mij komt de zomer er weer aan :rolleyes:
 
meer aan de topics dan het weer te merken :(


ja,is lekker kut zo

voor jan lul aan mijn abs gewerkt :mad:



(hoe is het afgelopen met die stoere boy met zijn kopje koffie ?)
 
lichaamsbouw verhaal is bullshit
Jaa klopt als je steroids gebruikt is het lichaamsbouw verhaal ook bullshit want dan ga je over de menselijke grens. Krijg je spieren die iemand die niet on roids is in 10 jaar misschien zou krijgen. Dan boeit het dus geen fuck wat voor een lichaamsbouw je hebt.
 
Alle mooiboys willen weer een sixpack. :roflol:
bij mij meet ik 16mm naast navel. bf van mezelf geen idee
 
Jaa klopt als je steroids gebruikt is het lichaamsbouw verhaal ook bullshit want dan ga je over de menselijke grens. Krijg je spieren die iemand die niet on roids is in 10 jaar misschien zou krijgen. Dan boeit het dus geen fuck wat voor een lichaamsbouw je hebt.
Hahaha ach meid. :roflol: please. Het hele somatotype verhaal is gebaseerd op diktes van pols, afstand van acromion links en rechts, dikte enkels etc. Je botstructuren veranderen niet door roids. Je lult gewoon bullshit zoals alle bitches die weigeren fatsoenlijk te trainen en te eten, en mensen die wel progressie boeken beschuldigingen van roids. Veel plezier met gaarkoken in je jaloezie en je leven lang hetzelfde blijven doen en elke keer andere resultaten verwachten
 
Back
Naar boven