AndroidHealthClinic

Hoeveel moet ik nog bulken?

Bezoekers in dit topic

haazebr

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2003
Berichten
1.046
Waardering
2
Ben nu in de bulk 1.98m/105kg/circa 17% vet Hoeveel zou ik moeten opbulken om minimaal 100 kg te behouden bij een vet van ongeveer 10%. Dacht zelf aan 110 kg, natuurlijk zijn er geen formules voor, maar wel ervaringen van mensen, daarom deze vraag.

p.s. Ik kan redelijk snel droog worden, aangezien ik redelijk snelle stofwisseling heb.
 
Je vvm is nu 87 kilo. Met 10% vet bij 100 kilo wil je dus naar een vvm van 90 kilo. Bij het bulken moet je dus nog minimaal 3 kilo spiermassa winnen, plus wat extra ivm verlies van spiermassa bij het cutten, zeg 4 kilo totaal.

Als je van 105 naar 110 gaat, moet die toename bijna volledig uit spiermassa bestaan. Misschien kan dat, maar het lijkt me makkelijker als je tot 115 kilo doorgaat.
 
is idd een beter idee. ... zeker gezien je snellere stofwisseling
 
heeeeeeee lange......
Ik denk qua snelle stofwisseling, je lengte en je plannen voor 2006 dat je beter kan bulken tot 115/120 KG....
En vooral niet te vergeten wat jij allemaal eet op je werk................:meal:
Jouw kennende zal het geen probleem zijn om te cutten en dan de 100kg met 8 of 10% vet te halen....
Ik bel je vanavond dan kunnen we wat afspreken......

Groetjes..............
 
Ok thanx mensen! heb weer een idee tot hoever ik moet doorbulken!
 
Wel een erg vage vraag:rolleyes:
Trouwens je lichaam werkt niet volgens formule's;)
 
AlexT zei:
LOL! ik had een beetje snel gelezen:D.

Maar hij stelt de vraag wel op die manier, dus hij heeft z'n antwoord al gegeven:D
 
Back
Naar boven