Fitness Seller

hoeveel oefeningen voor borst?

Bezoekers in dit topic

ik ben nu net begonnen met cardio(lopen of crosstrainer) weer,zou het dan voldoende zijn als ik gewoon de squat nog doe en de (machine)oefeningen (voor de benen)eventjes terzijde leg?
 
machine oef voor de benen zijn gay behalve leg curl (knieflexie) en eventueel leg press.

Waarom zou je maar 1 oef meer doen voor benen :eek:
 
hej killerbee wrm train je niet eens mee met ons, kunne we je wat uitleg geven ...
 
killerbee zei:
ik ben nu net begonnen met cardio(lopen of crosstrainer) weer,zou het dan voldoende zijn als ik gewoon de squat nog doe en de (machine)oefeningen (voor de benen)eventjes terzijde leg?

Waarom zou je dit doen? Ik denk dat als je de intensiteit wilt verlagen, je beter de gewichten/reps kunt verlagen en niet het aantal verschillende oefeningen.
 
18fitie zei:
hej killerbee wrm train je niet eens mee met ons, kunne we je wat uitleg geven ...


ja gute Idee,want ik kan eigenlijk wel wat hulp gebruiken...:o
 
Ga je naar brugge gan trainen mss Killer :p

Exige zei:
Waarom zou je dit doen? Ik denk dat als je de intensiteit wilt verlagen, je beter de gewichten/reps kunt verlagen en niet het aantal verschillende oefeningen.

Niets veranderen gewoon keihard die benen trainen!!!
 
hehe ik zit idd 1-2 weken in brugge (je zal me even niet zien in de gym). Maar santino hij kan al eens met jullie meetrainen.
 
Santino88 zei:
Ga je naar brugge gan trainen mss Killer :p



Niets veranderen gewoon keihard die benen trainen!!!


ahja wask vergeten...:p
 
Dat lijkt me wel eens leuk, maar ik doe wel ub // lb ;)
 
12 werksets voor borst per week is meer dan genoeg.

Gecontroleerd laten zakken en vrij snel uitstoten, goed aanspannen boven en branden dat ze doen de 2 dagen erna ;)
Met borst is het gewoon kwestie van geduld en doorzetten, die groei komt echt wel.
 
Ik wil wel eens met je trainen :)
 
lijkt me geen goed idee Corleoné:D
 
Waarom niet ?
 
omdat je Corleoné bent
 
Ik Ben Corleoné :cool:
 
8 sets is voldoende;) teminste daar groeit mijn borst van op het moment
 
hoeveel oefeningen? 3.. misschien 4.. aantal sets? 6 tot 8 werksets..
 
Back
Naar boven