XXL Nutrition

hoeveel pakt een prof aan gewicht?

Bezoekers in dit topic

Maurice

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Anja Timmer bijvoorbeeld.. Wat haalt zij nou met bankdrukken en andere oefeningen? Hoe verhoud zich dat mannen (profs)? Iemand een idee??

ik las laatst dat een vrouwelijke prof met leg press met gemak 220 kg weg drukt, er zijn vrouwen die die supersterk zijn, maar heb me er nog niet helemaal in verdiept. Een man is in verhouding sterker. dus als een vrouw en een man precies dezelfde training en voeding hebben en de begin stats zijn in verhouding gelijk (een vrouw heeft meer vet dan een man) dan zal de man toch sterker worden doordat hij sneller herstelt en makkelijker spieren aanmaakt door testo..

Ik weet wel dat elcasa...

op de bank een setje 80 draait
en 130 kg squat..

maar zij kijkt niet zozeer naar het gewicht maar meer naar het gevoel dat ze erbij krijgt in de spier.

Ik kan me zoiets herrineren dat de sterkste vrouwelijke powerlifter in Nederland een maximale bench van 135 KG heeft.

maurice
volgens mij traint anja gemiddeld 85 kg per set
zij heeft wel geteld een arm omtrek van maar
liefst 43cm dit is wel geweldig groot

Op de wedstrijd die ik een paar weken heb georganiseerd drukte Ilya Strik 140kg!! zij weegt zelf 84,6kg

Ja die Ilya heb ik gezien bij The Dutch night.. Jeetje zeg.. dat was gewoon te gek voor woorden.. Maar zij is dan ook powerlifster.

Terug
Naar boven