Fitness Seller

Hoeveel per week trainen

Bezoekers in dit topic

Hier dan toch dat professionele advies. :D
Zeker niet professioneel hoor. :jk:


Gewoon eens normaal nadenken en niet zoveel bullshit voor waarheid aannemen. :p
Bereken wat je wekelijkse energiebehoefte is, gebaseerd op je lichaamsgewicht, vet percentage, dagelijkse inspanning, trainingsinspanning, stres niveau. Verdeel dit naar behoefte door 7 of door splits het in trainingsdagen en niet trainingsdagen.
Zorg ervoor dat je elke maaltijd je minimale leucine behoefte behaald om zo je maximale spierherstel (MPS) te ondersteunen en de rest vul je aan met vetten en koolhydraten.

Trainings wise geef ik bij 3 dagen trainen per week de voorkeur aan PPL. Bij 4 dagen de tijd dan geef ik de voorkeur aan PLPL (benen kunnen nooit groot genoeg zijn :p heb je 5 dagen de tijd dan PPL+PL en bij 6 dagen PPL + PPL.
Verschil in training voor mannen en vrouwen is op oefening gebiedt te verwaarlozen er is meer verschil in intensiteit en rep-range.
Vrouwen kunnen hogere rep-ranges aan dan mannen en zijn in verhouding sterker dan mannen.
 
Zeker niet professioneel hoor. :jk:


Gewoon eens normaal nadenken en niet zoveel bullshit voor waarheid aannemen. :p
Bereken wat je wekelijkse energiebehoefte is, gebaseerd op je lichaamsgewicht, vet percentage, dagelijkse inspanning, trainingsinspanning, stres niveau. Verdeel dit naar behoefte door 7 of door splits het in trainingsdagen en niet trainingsdagen.
Zorg ervoor dat je elke maaltijd je minimale leucine behoefte behaald om zo je maximale spierherstel (MPS) te ondersteunen en de rest vul je aan met vetten en koolhydraten.

Trainings wise geef ik bij 3 dagen trainen per week de voorkeur aan PPL. Bij 4 dagen de tijd dan geef ik de voorkeur aan PLPL (benen kunnen nooit groot genoeg zijn :p heb je 5 dagen de tijd dan PPL+PL en bij 6 dagen PPL + PPL.
Verschil in training voor mannen en vrouwen is op oefening gebiedt te verwaarlozen er is meer verschil in intensiteit en rep-range.
Vrouwen kunnen hogere rep-ranges aan dan mannen en zijn in verhouding sterker dan mannen.
Dat laatste. Ligt er een beetje aan wat voor een soort man.
 
Is waar hoop onder de knie krijgt ik krijg extreme reflux door mijn medecijnen voor afstoting
Medicijnen kunnen daar in tegenwerken.
En je geeft aan dat je niet voor voeding advies komt. Maar aankomen is training en voeding. Blijf doorzetten in ieder geval.
 
Dat laatste. Ligt er een beetje aan wat voor een soort man.
Wetenschappelijk aantoonbaar dat vrouwen sterker zijn dan mannen en natuurlijk moet je dat in verhoudingen zien.
Een bikini meisje zal nooit sterker zijn dan een 2 meter lange powerlifter.
 
Wetenschappelijk aantoonbaar dat vrouwen sterker zijn dan mannen en natuurlijk moet je dat in verhoudingen zien.
Een bikini meisje zal nooit sterker zijn dan een 2 meter lange powerlifter.
Je zet wel de hele wereld op zijn kop nu. Volgens jouw bewering zouden jullie beter vrouwelijke hormonen kunnen gaan injecteren.
 
Wetenschappelijk aantoonbaar dat vrouwen sterker zijn dan mannen en natuurlijk moet je dat in verhoudingen zien.
Een bikini meisje zal nooit sterker zijn dan een 2 meter lange powerlifter.
Wat je denk ik bedoelt, is dat vrouwen over het algemeen meer herhalingen kunnen met eenzelfde percentage van de 1RM?
 
Back
Naar boven