Fitness Seller

Hoeveel proteïne moet ik innemen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jll297

Novice
Lid geworden
5 jan 2018
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
65kg
Hallo iedereen,
Ik heb heel veel research lopen doen online over hoeveel proteïne ik daadwerkelijk moet nemen per dag.
Ik houd erg veel van sporten en ben daar ook elke dag mee bezig.
Ik sport niet om aftevallen, ik ben van nature redelijk dun.
Mijn einddoel is om veel spierenmassa opbouwen, maar ook niet te overdreven.

Ik ben 15 jaar, 1.82m, weeg +/- 65kg.
Ik gym 6x per week, van ma t/m vr gym ik 1 uurtje zwaar en zaterdag neem ik wat meer mijn tijd.
Ben ook erg serieus met mijn sport, Thaiboksen. Train 2x per week 1.5uur erg zwaar.
Verder doe ik ook ab-exercises thuis. Dat doe ik van ma t/m zo.
Op de dagen dat ik geen Thaiboks training heb ga ik meestal 's avonds maar de gym voor cardio. Ren tegen de 30min op een redelijk hoge tempo 3-4x per week.

Op dit moment neem ik 4x per dag protein shakes (25g protein) elk.
Eet meestal in de ochtends 3 eitjes, middag kip/vlees met rijst en 's avonds weer kip/vlees.
Ook eet ik vaak als tussendoortje een portie Griekse Yoghurt (23g protein).
En eet ook veel fruit.


Dus mijn vraag is, volg ik een goed dieet? Neem ik teveel of teweinig proteïne binnen?
Wat zou ik kunnen veranderen aan mijn dieet?

Alvast bedankt!
 
Als je 2 keer je lichaamsgewicht aan eiwitten eet zit je goed. 4 keer een eiwitshake lijkt mij ook erg overdreven voor jou, je haalt van de 130 gram al 80 uit eiwitshakes.
Hoeveel kcal eet je per dag? En hoeveel heb je nodig?

Lees even de sticky's in in dit forumdeel
 
Als je 2 keer je lichaamsgewicht aan eiwitten eet zit je goed. 4 keer een eiwitshake lijkt mij ook erg overdreven voor jou, je haalt van de 130 gram al 80 uit eiwitshakes.
Hoeveel kcal eet je per dag? En hoeveel heb je nodig?

Lees even de sticky's in in dit forumdeel

Hey bedankt,

Ik weet niet zeker hoeveel kcal ik eer per dag. Ik weet wel dat ik tegen de 3200 kcal moet innemen per dag.
Waar vind ik die sticky's als ik vragen mag?
 
4 shakes veel te veel. Bij uw gewicht kan je je eiwitten makkelijk uit je voeding halen en heb je zelfs geen shakes nodig.
 
Back
Naar boven