MuscleMeat

hoeveel proviron?

Bezoekers in dit topic

bingo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
hoeveel proviron moet ik tijdens deze kuur gebruiken en in welke week beginnen, heb nog 40 tabletten liggen


250mg sustanon per week 8 weken lang en 35 mg diana per dag voor 5 weken en de 6 week afbouwen diana. en dan natuurlijk 3 weken nolvadex.
 
Hoezo 3 weken nolvadex na je kuur??? ik hoop dat je clomid bedoeld.
 
Denk dat hij Nolvadex bedoelt voor de nakuur mg/mg 3 x sterker dan Clomid en zonder de bijwerkingen.

Kan allebei uiteraard is maar waar je voor kiest.

Groet Smalluser :thumb:
 
Zou voor 20 mg per dag gaan dit is volgens mij voldoen. Just my 2cents
 
i.p.v proviron, zou ik nolvadex nemen
 
http://www.deca-sustanon.com/proviron.htm

misschien vind je dit een handige link.. proviron kan je tijdens je kuur tegen aromatisering gebruiken. nolva ga je zeker erbij pakken als je last krijgt van bitch tits en vocht retentie. je kan het zo zien dat een proviron een voorkomer is en nolva een "genezer".
 
Proviron voorkomt aromatisering, nolva blokt vrije oestrogenen.
 
mijn vraag is nog steeds niet beantwoord hoeveel heb ik er nodig en wanneer moet ik beginnen, ik heb ergens gelezen dat je pas de 4 week proviron moest pakken maar ik weet niet waar ik dit gelezen heb en of het wel waar is
 
Als anti estrogeen lijkt het me niet nodig bij die dosissen maar het kan een goede aanvuling zijn voor de kuur bij die test maar dan moet e wel hoger dosseren 75-100mg/d 8 weken lang.
 
Dan zal ik maar gaan sparen voor die proviron, wat een duur goedje zeg.
 
Back
Naar boven