Fitness Seller

Hoeveel pull ups kan jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet hoelang je traint maar ze zullen wel komen naarmate je langer traint. Kon er eerst ook niet veel pull ups, deed toen rond de 4-5reps met hele lange negative fase, holp goed. Chins zijn nooit een groot probleem geweest bij mij, zit veel meer kracht in bij mij

Vroeger veel getrained toen jaaaren gestopt en sinds een half jaar pas weer. Komt zeker goed. Ik doe nu 7 chin ups. Binnen het jaar zal ik een heel eind verder zijn!
 
max 10 en met mn hadnen naar me toe kom ik tot de 12

en maar 5x10kg extra
 
Brede grip doe ik 4 sets van 8 of 12. Maar ik weet nog goed dat in het begin ik er maar 2 kon doen waarvan de eerste al middels een sprong was haha.
 
3x 10 breed
4x 11 smal
5x5x BW+10kg breed

Echt 100% afhankelijk van hoevaak je het doet eerst ging ik richting de 4x15 maar toen deed ik 6 setjes pullups om de dag
 
PR voor beide (smalle chins en voor biceps) 24 herhalingen.
 
Ik heb nooit maximaal geprobeerd. Ik gok een keer of 20. Doe altijd als warming up voor mijn rugtraining. 4 setjes, de 1e red ik 12 hh, dan minuut pauze dan red ik 10 a 11, 3e setje red ik er iets van 8 a 9 en de 4 set red ik er meestal 8.
 
Ik kon er een stuk of 10 toen ik begon @73 kg.
Laatste 10 maanden ge(clean)bulkt en naar de 83 kg gegaan, nu kan ik er hooguit 6-7.
Moet het wel de eerste oefening zijn voor me rug!
 
stuk of 8-9
 
@ Sigi, komt er gewoon op neer hoe fit je bent :)
 
hmm... als ik 3 sets doe... 12-8-6 ofzo? :P

trainde bijna nooit mn rug ivm andere sporten, had daar al genoeg training van maar is altijd anders dan KT :) ben nu wel bezig met rug sinds een paar weken :) we shall c :)

kan wel met mijn gewicht 2 rondes achter alkaar touw klimmen :P gene idee hoe lang het touw is qua meters.. maar wel een eind :P
 
Pak deze oefening altijd als eerst van m'n rugtraining. 5 sets
Eerste 2 sets doe ik nog 12x en het wordt telkens minder, laatste set moet ik
blij zijn als ik 5 of 6x omhoog kom.
 
Toen ik net begon kon ik er 3 met BW.
Vorige schema deed ik 4x6 wide grip en 4x6 small grip met BW.
Nu doe ik 4x3 bovenhandse wide grip met BW+8kg en 4x3 onderhandse small grip met BW+8kg.
Mijn MAX is 10 met BW.
 
Laatst bewerkt:
8x BW + 45 kg
 
Toen ik begon 0.
Nu doe ik setjes met 6kg db erbij.

Zonder dumbbell doe ik er 15 a 20 denk ik.
 
Altijd 3x12 als 1ste oefening voor rug.

Dé oefening voor massa op je rug !
 
Dat zijn rows als je 't mij vraagt...
 
Aan men pull ups is nog wel wat werk. M'n PR met reps weet 'k zo niet. Meestal doe ik 5 sets 5 à 6 herhalingen. Dit is echter wel na deadlift of military press, dan voel ik wel dat ik niet meer op mijn maximum zit.
 
BW = 15 reps
BW + 20kg = 8 reps
 
Back
Naar boven