MuscleMeat

Hoeveel resultaat kun je boeken met push ups? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niek123

Novice
Lid geworden
30 sep 2012
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
75kg
Hallo,

Ik ben 18 jaar 1:85 en weeg 75 kilo. Zoals jullie zien ben ik dus geen bodybuilder, maar dat is ook helemaal niet mijn doel. Ik ben niet van plan om flink te gaan trainen in een sportschool, maar ik zou het leuk vinden om er iets opgepompte uit te zien.

Dus mijn vraag is of ik met alleen push ups sessies van 3, s' ochtends en s' avonds ook al een beetje resultaat kan boeken? En zou ik er misschien uiteindelijk 4-5kilo mee kunnen aankomen? Ik vind 80 kilo toch wel een beter gewicht dan 75:p

Alvast bedankt voor jullie reacties:)
 
waar was de tijd dat ik nog dacht dat ik spieruh kon kweken met push ups :( sweet sweet ignorance

OT: gaat je niet lukken, als je 5kg wilt aanzetten zul je er voor moeten werken
 
Door push-ups in de sportschool te doen en daar ook andere oefeningen uit te voeren + veel eten.
 
Als je heel veel erbij eet misschien. Maar nee, 5kg spier aankomen met alleen een paar setjes pushups op een dag is niet realistisch. Gewoon naar de sportschool gaan en heel je lichaam trainen ipv alleen pushups te doen.
 
Pff teleurstellend :p Maar er iets opgepompte uitzien bereik ik er wel mee na een aantal weken?
 
Als je van plan bent alleen push-ups te doen, doe dan tenminste weighted push ups: doe wat gewichtsschijfjes in een rugtas en doe die om je rug. Zal je in ieder geval meer massa mee pakken dan sessies enkel met je lichaamsgewicht. Kan je daarna gelijk wat squats doen met diezelfde rugtas om en je optrekken aan je trap ofzo hehe.
 
Pff teleurstellend :p Maar er iets opgepompte uitzien bereik ik er wel mee na een aantal weken?

Verwacht geen shortcut-tactieken. Je zult minstens een (paar) jaar naar behoren moeten trainen en eten wil je er redelijk tot goed uitzien.
 
Wat gewichten in een tas is wel een goede tip:p 15 kilo erbij, dan druk ik al gauw 90 kilo omhoog. Maar dan kan ik natuurlijk wel minder push ups dan zonder die extra gewichten, wat toch beter is wil je er meer resultaat zien? En even voor de duidelijkheid, ik verwachtte ook niet veel te groeien hoor:)
 
Voor massa wordt over het algemeen 6~11 reps per setje aangehouden, naar mijn weten.
 
Wat gewichten in een tas is wel een goede tip:p 15 kilo erbij, dan druk ik al gauw 90 kilo omhoog. Maar dan kan ik natuurlijk wel minder push ups dan zonder die extra gewichten, wat toch beter is wil je er meer resultaat zien? En even voor de duidelijkheid, ik verwachtte ook niet veel te groeien hoor:)

Jij doet je pushups met je voeten van de vloer? Beest.
 
Met bodyweight oefeningen (met wat extra gewicht erbij) moet dit wel mogelijk zijn lijkt mij. Pushups, pull ups, chin ups. en nog een paar andere erbij.
Kan je net zo goed naar de sportschool gaan. Met alleen bodyweight ben je naar een paar maanden al op je max qua progressie in kracht en massa. Kijk maar naar de wereld record houders van push-ups. Zien er niet eens uit of ze sterk zijn.


Trainen voor een planche pushups zal wel een goed doel zijn.. als je die kan moet je toch al behoorlijk sterk zijn en niet teveel vet hebben.
 
Laatst bewerkt:
Doe dan full body(Body weight) workouts inelkaar zetten.
niks vergeten.
En hard trainen en goed eten. Ik denk dat 't wel moet lukken;)
 
Van een jaar 4x per week trainen in de sportschool en een strak voedingsschema volgen ga je er nog niet uitzien als een bodybuilder, dus maak je daar niet druk om en probeer dat eens

een paar push-ups gaan helemaal niks voor je doen
 
Hallo,

Ik ben 18 jaar 1:85 en weeg 75 kilo. Zoals jullie zien ben ik dus geen bodybuilder, maar dat is ook helemaal niet mijn doel. Ik ben niet van plan om flink te gaan trainen in een sportschool, maar ik zou het leuk vinden om er iets opgepompte uit te zien.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Dan krijg je een fysiek als Bear Grylls. Hij is hartstikke sterk, nou ja, qua uithoudingsvermogen dan... Maar spierballen? Nee, dat heeft hij niet.

Bear-Grylls-bear-grylls-7168748-384-512.jpg
 
[Link niet meer beschikbaar]

Hahha zo mooi om te zien dat leden van hier, ook een foto topic hebben op die site. Als je hier een gemiddeld fysiek hebt, ben je daar een god :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven