Fitness Seller

Hoeveel sets en hoeveel reps voor mass op deze oef?

Bezoekers in dit topic

Ano_9531

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2010
Berichten
415
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
BB'ers,

Graag zou ik een beetje raad/tips krijgen in verband met hoeveel set van hoeveel reps ik zou moeten doen bij elke oefening van mijn nieuw schema (kijk hier onder). Mijn doel is zo droog mogelijk te blijven en mass te gaine (zoals bij de meeste) Ik deed vroeger op al mijn oefeningen simpelweg 3 sets van 8 reps maar misschien zijn er andere en betere mogelijkheden?


SCHEMA:

1) Biceps, Back, Shoulders

- Shoulders:

*dumbbell Arnold press & barbell upright row & dumbbell lying rear lateral raise

   


- Biceps:

*dumbbell zottmancurl & cable supine curl & barbell curl

- Back:

*cable seated row & dumbbell shrug


2) Chest, Triceps, Abs


- Chest:

*lever chest press & decline dumbbell flies & smith incline bench press

- Triceps:

*cable forward extensions & cable incline pushdown & dumbbell extension

  
- Abs:

*hanging leg-hip raise & dumbbell 45° side bend

 
 
Droog word je niet van de manier waarop je traint, maar de manier waarop je eet.
Voor mass gainen, is 8 mogelijk ja
 
Je vergat je benendag te posten, of doe je misschien al een andere sport zoals voetbal waar je je benen al keihard mee traint?
 
Misschien eens een ander schema want dit slaat op niet veel :-)
En zoals hierboven gezegd, massa gainen en droog blijven ligt volledig aan je voedingschema.
 
Je vergat je benendag te posten, of doe je misschien al een andere sport zoals voetbal waar je je benen al keihard mee traint?

Ik loop 3x per week (10-15 km) en fiets zo'n 40km per week op heuvels.


Voor zo ver ik weet heb ik voor mass korte sets nodig met een zo zwaar mogelijk gewicht (halters en zo) maar moet ik dit gewicht bijvoorbeeld kiezen in heb begin van de oefening of moet ik gewicht op bouwen en reps afbouwen en zo, dat was eigenlijk mijn vraag.
 
squatten zult gij!
 
Back
Naar boven