1 set to failure ,zoals frietbakker maar ik merk dat hij zijn standpunt nogal fel moet verdedigen,doe geen moeite,adm zegt dat hij na 1 set voluit nog vlotjes 3 setjes kan doen .Dan heb ik slecht nieuws voor je adm,dan ga je niet voluit want anders zou het je niet meer lukken.Weinigen hebben de kunst begrepen van het heavy -duty systeem, het is ook veel zwaarder dan een multiple sets training.3xl beweerd dat je als gevorderde niet meer vooruit komt op dit systeem ,ik kan je bevestigen dat ik ook, eerst 8 jaar op de klassieke manier heb getraind en toen zo'n 108kg woog off-season en dat ik na 1jaar heavy duty ben vooruit gegaan tot 120kg off-season(met een competitie gewicht van rond de 100kg).Ik ben onlangs terug beginnentrainen na 8jaar gestopt te zijn en train terug volgens het heavy duty en ben op 2 maand al flink vooruit gegaan.Ik denk dat niemand iemand zijn methode moet afbreken,iedereen is vrij om te trainen zoals hij het liefst van al traint,maar geloof toch niet altijd want er in de bodybuilding boekske staat want de meeste atleten vertellen toch niet alles wat ze doen om een huge fysiek te krijgen.