MuscleMeat

Hoeveel snelle suikers na cardio?

Bezoekers in dit topic

Da Stack

Cool Novice
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2003
Berichten
199
Waardering
0
Hi bro's,

Aangezien ik volop aan het cutten ben, vroeg ik me af hoeveel dextrose ik eigenlijk nodig heb na mijn cardiosessie? Ik train dagelijks een uur op vetverbranding. Zijn zo van die isotone drankjes een oplossing of moet ik echt voor het meer Kcal-rijke(zelfgemaakte) dextrose drankje gaan. En hoeveel gram flikker ik er dan best in?

Thanks,

Da Stack
 
je mag er rustig een gram of 30 in doen!
Neem gewoon 1 maatschepje die je normaal neemt voor je whey/weightgainer etc,etc
 
Ik neem helemaal geen dextrose na mijn cardio... waarom zou ik ? Allemaal calorieen die ik liever op mijn normale eetmomenten binnen krijg met minder hoog GI voedsel.

Is er glycogeen gebruikt dat aangevuld MOET worden ? (hint: (mijn) cardio is aeroob) (en trouwens, glycogeen wordt sowieso wel aangevuld in de volgende 24 uur als je KH inneemt)
 
Laatst bewerkt:
wazzup zei:
Ik neem helemaal geen dextrose na mijn cardio... waarom zou ik ? Allemaal calorieen die ik liever op mijn normale eetmomenten binnen krijg met minder hoog GO voedsel.
Zo denk ik er dus ook voor de volle 100% over, dextrose dit dextrose dat. Kijk imo gaat het perfect zónder die dextrose.
 
Hoeveel snelle suikers na cardio?

Zo min mogenlijk.
 
Helemaal geen suikers of dextrose na de cardio!
 
idd geen suikers na de cardio. gebruik ze in de bulk, niet in de cut.
 
Centaur zei:
Helemaal geen suikers of dextrose na de cardio!

O? Nu hoor ik weer allemaal nieuwe dingen ??? Maargoed, zelf neem ik meestal een combinatie van dextrose, brinta en wei.
 
Geen snelle suikers na cardio. Gewoon een shake, half uurtje later gewoon eten.
 
Ik doe mijn cardio meestal nadat ik getraind heb. Dus heb ik eigenlijk dextrose genomen voor de cardio. Maar eet daarna niks speciaals. Dik half uur later gewoon een normale maaltijd.
 
Back
Naar boven