AndroidHealthClinic

Hoeveel tijd per week besteed jij aan cardio?

Hoeveel tijd per week besteed jij aan cardio?

  • Meer dan 30 minuten

    Stemmen: 9 11,1%
  • Meer dan 60 minuten

    Stemmen: 15 18,5%
  • Meer dan 120 minuten

    Stemmen: 26 32,1%
  • Tot ik erbij neerval

    Stemmen: 3 3,7%
  • Cardio, hûh wat is dat??

    Stemmen: 28 34,6%

  • Totaal stemmers
    81

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey bro's, wou ik effe weten:D
 
cardio is voor mij echt veel te saai.. maar moet er binnekort wel weer aan geloven denk :/
 
Doe nu 2 a 3x per week 3 kwartiertjes rpm (spinning). Ff kijken wat het oplevert. :)
 
Ik haat cardio...

word nog wat als ik droog ga trainen
 
4 tot 6 dagen in de week ongeveer 45min tot een uur per dag.
 
Nou je kan beter vraag hoe vaak cardio doe je tijdens je droog training. Zo niet best zijn als je cardio tijdens je bulk periode doet :D niet waar? . Maar als droog trainen is is het zo rond de 60 minuten per dag
30 sochtends , 30 savonds :thumbs:
 
Originally posted by Ryu
Nou je kan beter vraag hoe vaak cardio doe je tijdens je droog training. Zo niet best zijn als je cardio tijdens je bulk periode doet :D niet waar? .


Is overdreven hoor. Als je zittend werk doet kan je best 3X per week een half uurtje cardio doen. Vul die verloren energie op met een koolhydraatdrankje of zo. Het zal je conditie ten goede komen wat positief is voor je gewichtentraining. BB is toch ook een sport en moet toch gezond blijven?
Als je alleen sterk en breed bent maar je kunt geen 2 trappen op, dan vind ik dat je aan sport doet zoals een biljarter of zo....
 
na mn training(4 x per week) ff HIT 25 min ofzo
 
ohhh wacht nee ik bedoelde cardio op vet verbranding niveau. Niet op koolhydraten. Nee okee dan zou ik ook zo 3x per week 15 minuutjes ofzo doen. Voor mij dan he
 
Originally posted by Ryu
ohhh wacht nee ik bedoelde cardio op vet verbranding niveau. Niet op koolhydraten. Nee okee dan zou ik ook zo 3x per week 15 minuutjes ofzo doen. Voor mij dan he


ah OK:D
 
ik HAAT cardio, maar als ik het doe liefst iets van 30+ minuten met mijn hartslag boven de 140 (ik ben 30) daarna voel ik me wel zalig daas ! En ik val er beslist (vet) van af.
 
Originally posted by nilsjei1234
Ik haat cardio...

word nog wat als ik droog ga trainen

en jij hebt er na 3 jaar bulken aardig wat af te trainen;) . Zal je toch vies tegen vallen denk ik, maar t vervelde aan cardio is is dat je je er toe moet zetten. eenmaal aan t cardioen is t lekker. T is t beginpunt om je overheen te zetten.

Ik doe nu momenteel geen cardio. komt over maandje wel.
vorig jaar toen ik nog alleen wou afvallen ging ik 2 a 3 x perweek hardlopen in t bos met twee maatjes van me. Zowieso op woendagavond min. een uurtje. (één keer 2,5 uur overigens en nog niet moe) en op zondagochtend, na t stappen meestal, 1,5 uur. wel lekker op nuchtere (?) maag. meestal naderhand nog naar de sportschool.
Ga binnenkort weer die hardloopmaat opbellen en geleidelijk weer beginnen. Zal dan wel een keer p/week hardlopen in t bos worden en 2 x een uur crosstraining in de sportschool. Ben er nog niet helemaal over uit.
 
Laatst bewerkt:
Voor training 10 min na me training 45 min
dus 55 min per dag. 4x in de week is 5 uur en 40 min
+ de zondag 45 min hardlopen 6 uur en 25 min.
385 min
 
Doe nooit aan cardio... Fiets wel elke dag een half uur heen en een half uur terug naar mijn stage.
 
Originally posted by Rob G
Doe nooit aan cardio... Fiets wel elke dag een half uur heen en een half uur terug naar mijn stage.

dat ook nog. lekker 15 minuten fietsen naar de sportschool is voor mij al een goede warmingup

Is beter dan met de auto waar ik ook 15 minuten over doe met parkeerplek zoeken en zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga wel altijd met de auto fitnessen. Anders duurd het te lang voor ik weer thuis ben (ruim half uur fietsen) en ik wil mijn creatine en whey zo snel mogelijk na de training binnen hebben.
 
Ik doe meestal 1 x per week cardio, maar meestal ook niks want naast bb doe ik aan kickboxen en daarmee verbrand ik al genoeg
Als ik cardio doe, ga ik altyd hardlopen of roeien.
IK heb geen hekel aan cardio, integendeel zelfs, het enige probleem vindt ik alleen dat je zoveel verbrandt met cardio en daar by komt dat je weer meer moet eten.
Daarom zorg ik meestal dat ik myn vetten laag houd in myn voeding, en dus alleen cardio hoef te doen wanneer ik boven de 14 % kom (myn maximum.)



mzzl rob
 
B.B en cardio vind ik niet samen gaan !
Alleen als je gaat cutten is het een must. Maar de rest van het jaar bulken !

ciao
 
opgevoerd naar 5x45 min. maar dan alleen tijdens cutten.
 
Back
Naar boven