Fitness Seller

Hoeveel tijd per week besteed jij aan cardio? (1 bezoeker)

Hoeveel tijd per week besteed jij aan cardio?

  • Meer dan 30 minuten

    Stemmen: 9 11,1%
  • Meer dan 60 minuten

    Stemmen: 15 18,5%
  • Meer dan 120 minuten

    Stemmen: 26 32,1%
  • Tot ik erbij neerval

    Stemmen: 3 3,7%
  • Cardio, hûh wat is dat??

    Stemmen: 28 34,6%

  • Totaal stemmers
    81

Bezoekers in dit topic

tot nu toe enkel op zondagochtend. een klein uurtje hardlopen..moet drastisch maar opvoeren denk ik:( zie er iig zwaar tegenop
 
Ik ben tot het inzicht gekomen dat cardio, hardloop en voetbaltoestanden maar voor mietjes zijn!
Nu train ik alleen nog met de ijzers vedorie en dit harder dan ooit!!!
Grrrrrrrrrrrrrrr
 
Ik ga nu 3/4 keer per week een uurtje hardlopen. Dus meer dan 120 minuten gestemt :)
 
Ik doe ongeveer een half uur cardio
 
Deed een tijdje terug nog heel veel cardio, maar ben inmiddels geminderd op aanraden van een aantal man... Nu alleen een beetje opwarmen en verder niet.

Heb er niet veel aan en mijn vet % is wel redelijklaag dus concentreer me nu nog beter op mijn krachtraining...
 
naar mijn stage fietsen (op een goed tempo) 5x30 = 2,5 uur
kickboxen = 1 uur

3,5 uur

ongeveer 3,5 tot 4 uur per week cardio. en ik maar gek vinden dat ik niet veel groei :sad:

na da zomer ga ik hier verandering in brengen hopelijk !
 
Originally posted by Purple
Deed een tijdje terug nog heel veel cardio, maar ben inmiddels geminderd op aanraden van een aantal man... Nu alleen een beetje opwarmen en verder niet.

Heb er niet veel aan en mijn vet % is wel redelijklaag dus concentreer me nu nog beter op mijn krachtraining...

Je hebt er degelijk wel veel aan, Krachtraining in combinatie met wat cardio zorgt voor een snellere stofwisseling, en je vetpercentage wordt lager.

Wat heb je aan mooie spieren die onder een vetlaagje zitten ????
 
Ik doe wel cardio maar niet meer zoveel eerst iedere dag wel 45-60 min en nu ongeveer 20 min, daarbij zit ik op een vetpercentage van 14%...
 
2z4fnes.jpg
 
Mooie bump man.. 11 jaar later..
 
Leuk dat je hier effe op terugkomt!
 
Back
Naar boven