MuscleMeat

Hoeveel uur slaap jij gemiddeld per dag! (1 bezoeker)

Hoeveel uur slaap jij gemiddeld per dag

  • < 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 9 13,8%
  • 7

    Stemmen: 20 30,8%
  • 8

    Stemmen: 17 26,2%
  • > 8

    Stemmen: 19 29,2%

  • Totaal stemmers
    65

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik ben benieuwd hoe veel uur jullie slapen per dag.
 
Laatst bewerkt:
Dat ligt eraan of ik vrij ben of naar school moet. Wanneer ik naar school (3 dagen per week) moet slaap ik gemiddeld 8 uur per dag. In het weekend of in vakanties slaap ik veel meer. Dan slaap ik vaak wel 12 uur... Het mindere daarvan is wel weer dat ik dan vaak pas rond 12:30 voor de 1e keer eet :( Groeten
 
ong. 7 uur... en ga er goed op.
 
probeer doordeweeks altijd om 11u erin te liggen, en dan om ong 8 uur er uit. dus ik probeer 9uur te halen.
het lijkt me wel een streven; >=8 uur slaap.
 
Meestal meer dan 10 uur op een dag, als ik minder slaap dan trek ik et echt niet die dag :(
 
Verschilt, sweekends kan ik best 10 uur slapen enkel als ik werk slaap ik rond de 4 a 5 uur.
 
Ik heb 7uur neergezet maar dit had ook 6 kunnen zijn.
een ding is zeker het is tekort naar mijn zin maar door tijd (tekort) en werk (teveel) is het meest niet anders :( :)
 
zo n 9 uurtjes op n dag
 
6 a 7 uur.. als mn melatonine tabletten niet meer helpen dan ehhh 3 uur.. als de kater van de buren knoerhard zit te janken dan helemaal niet.. beetje een beest van 19 jaar buiten laten in de vrieskou.. *boos*
 
ik slaap denk ik per dag 1 uur, de rest haal ik s'nachts wel in (ongeveer 7 a 8 uur)
 
hahaha lol die dijf

per dag van 24 uur slaap ik meestal ook >8 uur :p
 
Originally posted by pinodambini
Meestal meer dan 10 uur op een dag, als ik minder slaap dan trek ik et echt niet die dag :(

Dat is omdat je het jezelf zo gewoon maakt denk ik. Als je er een gewoonte van maakt 8 uur te slapen heb je daar ook wel genoeg aan normaal. Als je de tijd hebt om zoveel te slapen is het natuurlijk geen probleem...
 
meestal 7-8 .. maar ook welles 6 (als ik om half 7 eruit moet).

sweekends heel soms 9-10 uur. maar das zelden :)
 
Te weinig... 6-7 urr, maar wil er 8-9 uur van maken...
 
6-7 uur slaap, ik slaap nooit uit en ben altijd vroeg wakker,
 
Originally posted by NaiaD
6 a 7 uur.. als mn melatonine tabletten niet meer helpen dan ehhh 3 uur.. als de kater van de buren knoerhard zit te janken dan helemaal niet.. beetje een beest van 19 jaar buiten laten in de vrieskou.. *boos*

Lol, ik had die kater al lang een kopje kleiner gemaakt, naiad :D
 
Dus iedereen toch wel zo'n beetje gemiddeld 8 uur. Ik heb nooit zin om vroeg me nest in te duiken. Heb het al druk zat, kom je thuis kan je je nest weer induiken. :S
 
6 uur (vind slapen eigenlijk zonde van mijn tijd , maar het is aan de andere kant toch weer essentieel)
 
Back
Naar boven