MuscleMeat

hoeveel uur trainen jullie per week?

hoeveel uur trainen jullie per week?

  • trainen? wat is dat?

    Stemmen: 2 1,7%
  • 1 tot 4 uur

    Stemmen: 26 22,6%
  • 5 tot 8 uur

    Stemmen: 55 47,8%
  • 8 tot 10 uur

    Stemmen: 22 19,1%
  • meer dan 10 uur

    Stemmen: 9 7,8%
  • geen idee, ik doe maar wat

    Stemmen: 1 0,9%

  • Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
922
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Ben gewoon zeer benieuwd! Ik heb het gevoel dat ik belachelijk veel train… vandaar even een vergelijkend onderzoekje.

Ik zelf doe:

Maandag:
3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. Daarna van 8 tot 9 Eskrima = 2 uur

Dinsdag:
3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna half uur tot uur cardio = 1,5 tot 2 uur

Woensdag:
3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna half uur tot uur cardio = 1,5 tot 2 uur

Donderdag: 3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna half uur tot uur cardio = 1,5 tot 2 uur
Of : 3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna Jeet Kune Do van 7.30 tot 9 uur = 2 uur ( ongeveer )

Vrijdag: 3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6 en van 7 tot 8 alround martial arts= 2 uur

Zaterdag: alleen bankdrukken en buikspieren in sportschool = 0,5 uur ( ’s ochtend s ), elke 2 tot 3 weken.

Totaal = 9 tot 10 uur
 
+-3 uur p/w;)
 
4x anderhalf uur = ongeveer 6 a 7u / week
 
Ben gewoon zeer benieuwd! Ik heb het gevoel dat ik belachelijk veel train… vandaar even een vergelijkend onderzoekje.

Ik zelf doe:

Maandag:
3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. Daarna van 8 tot 9 Eskrima = 2 uur

Dinsdag:
3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna half uur tot uur cardio = 1,5 tot 2 uur

Woensdag:
3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna half uur tot uur cardio = 1,5 tot 2 uur

Donderdag: 3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna half uur tot uur cardio = 1,5 tot 2 uur
Of : 3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna Jeet Kune Do van 7.30 tot 9 uur = 2 uur ( ongeveer )

Vrijdag: 3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6 en van 7 tot 8 alround martial arts= 2 uur

Zaterdag: alleen bankdrukken en buikspieren in sportschool = 0,5 uur ( ’s ochtend s ), elke 2 tot 3 weken.

Totaal = 9 tot 10 uur


Pff beetje veel hoor!!

Ik 3 keer een uurtje per week en ik groei als kool!!
 
Ben gewoon zeer benieuwd! Ik heb het gevoel dat ik belachelijk veel train… vandaar even een vergelijkend onderzoekje.

Ik zelf doe:

Maandag:
3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. Daarna van 8 tot 9 Eskrima = 2 uur

Dinsdag:
3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna half uur tot uur cardio = 1,5 tot 2 uur

Woensdag:
3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna half uur tot uur cardio = 1,5 tot 2 uur

Donderdag: 3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna half uur tot uur cardio = 1,5 tot 2 uur
Of : 3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6. daarna Jeet Kune Do van 7.30 tot 9 uur = 2 uur ( ongeveer )

Vrijdag: 3 kwartier tot 1 uur krachttraining in sportschool van 5 tot 6 en van 7 tot 8 alround martial arts= 2 uur

Zaterdag: alleen bankdrukken en buikspieren in sportschool = 0,5 uur ( ’s ochtend s ), elke 2 tot 3 weken.

Totaal = 9 tot 10 uur


Je had eigenlijk beter een enquete gemaakt, zou veel overzichtelijker geweest zijn;)
btw ik denk toch dat je teveel traint hoor, trainen en rust is onderschat vind ik.
 
alles bij elkaar ongeveer 2,5 uur
 
4 keer een 1u15min ongeveer ... cardio inclu
 
Je had eigenlijk beter een enquete gemaakt, zou veel overzichtelijker geweest zijn;)
btw ik denk toch dat je teveel traint hoor, trainen en rust is onderschat vind ik.

daar was ik nog mee bezig...:D
 
ma t/m vr een uurtje kt. + donderdag avond 1 uur cardio en meestal zaterdag ochtend nog een uurtje cardio.

Dus kom op 6/7 uur p.w.

(daar zit het ouwehoeren aan de bar dan niet bij inberekend, maar we hadden het over trainen toch?)
 
ongeveer 4 uur per week
 
Rond de 5 a 6 uur per week.
 
5x 45min = 3.45 uur als ik me niet vergis.
 
Denk dat ik rond de 6 á 7 uur per week zit.
 
Ik had mijn enqueta anders aangeboden gewoon 1 2 3 4 5 6 7 8 >8uur namelijk... had nog overzichtelijker geweest:D sorry ik ga mij niet meer moeien met je topic:) trouwens intressante peiling!
 
Ik had mijn enqueta anders aangeboden gewoon 1 2 3 4 5 6 7 8 >8uur namelijk... had nog overzichtelijker geweest:D sorry ik ga mij niet meer moeien met je topic:) trouwens intressante peiling!

dat was ook een mogelijkheid geweest ja...maar zo simpel denk ik niet.. hahahaha.. :lol:
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.:p
 
als ik terug ga beginnen met school:
20-25 u per week :D
op de moment is dit maar 10 u waarvan 7-8 uur powerlifting
 
maar weinigen die echt veel sporten per week als je het zo beziet... Enkel topicstarter en ik ...
 
Back
Naar boven