Fitness Seller

Hoeveel verdien je? (1 bezoeker)

Wat is je bruto maandinkomen? (in euro's natuurlijk)

  • -600

    Stemmen: 12 15,0%
  • 800

    Stemmen: 6 7,5%
  • 1000

    Stemmen: 2 2,5%
  • 1200

    Stemmen: 4 5,0%
  • 1400

    Stemmen: 8 10,0%
  • 1600

    Stemmen: 7 8,8%
  • 1800

    Stemmen: 11 13,8%
  • 2000

    Stemmen: 7 8,8%
  • 2200

    Stemmen: 5 6,3%
  • 2500+

    Stemmen: 18 22,5%

  • Totaal stemmers
    80

Bezoekers in dit topic

KRZA

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2003
Berichten
874
Waardering
1
De meeste nederlanders/belgen laten daar niet graag iets over los,

dus hier je kans om (op anonieme wijze) jezelf een beetje met anderen te vergelijken.

Hoeveel brood brengt de gemiddelde dutch bodybuilder op de plank?

En wat voor werk doe je daarvoor?

Brand los
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf inkoper van onderdelen van luchtverdeel apparatuur.
en ik regel het (internationaal) transport hiervan.
Heb hiervoor een opleding gedaan en ben nu bezig met een HBO opleiding dus
ik hoop volgend jaar een paar blokjes omhoog te gaan :P
 
Medewerker informatievoorziening, zonder afgeronde opleiding. Oeps zie dat het bruto is, dan moet ik dus 2500+ invullen.
 
EricR zei:
Medewerker informatievoorziening, zonder afgeronde opleiding. Oeps zie dat het bruto is, dan moet ik dus 2500+ invullen.

Geen afgeronde opleiding en toch goed verdienen. Dat doe je goed
 
doe je zeker goed EricR, ik hoop rond de 2500 te gaan verdienen met me HBO-tje
 
nu alleen vakantiewerk en normaal part-time naast de studie..dus boven de 1200 zal ik nu nie uitkomen:(
 
Ik heb een afgeronde HBO studie informatica. Verdien 2500+ en plus lease auto.
Ontwikkel webbased applicaties.
 
Student, ik verdien niets, buiten vakantiewerk.
 
Ben assistent aan de universiteit, dus vooral onderzoekswerk (doctoraat) en wat educatieve opdrachten. Daarbij komen we op 2500+. Grof geld zal ik aan de univ niet verdienen :D . Ik vind trouwens dat de schalen voor de keuzes wat vreemd gekozen zijn voor bruto lonen, voor mij blijft er van m'n bruto 59% netto over. Waarschijnlijk ook nog eens verschillend voor belgen en nederlanders, dus netto is makkelijker om te vergelijken :) .
 
Raistlin zei:
Ben assistent aan de universiteit, dus vooral onderzoekswerk (doctoraat) en wat educatieve opdrachten. Daarbij komen we op 2500+. Grof geld zal ik aan de univ niet verdienen :D . Ik vind trouwens dat de schalen voor de keuzes wat vreemd gekozen zijn voor bruto lonen, voor mij blijft er van m'n bruto 59% netto over. Waarschijnlijk ook nog eens verschillend voor belgen en nederlanders, dus netto is makkelijker om te vergelijken :) .

Bruto is altijd interessanter dan netto. Zeker wanneer je een hypotheek hebt.
Je kan niet spreken over netto.
 
Mja, ik volg Raistlin eigenlijk, netto is veel beter vergelijkbaar, een hypotheek moet je toch niet meetellen ? En geef er meteen bij hoeveel belastingen je elk jaar betaald en/of terugkrijgt ! :D
 
Ik heb geen bruto inkomen... ;) wat moet ik dan invullen?
 
ikke ontwikkelaar/analyst in software firmatje. iets meer dan gemiddelde maandwedde + voordelen (auto, gsm, internet abonnement, restaurantkosten ...)

ben er zelf best tevreden mee ;)
 
jeetje wat verdienen er vele 2500+? vraag me af wat de de gemiddelde leeftijd ook is?
 
Tjah, 2500 bruto komt ongeveer overeen met 1500 netto. Een mooi inkomen, maar toch niet echt excessen :D .
 
Remco - 1977 zei:
Bruto is altijd interessanter dan netto. Zeker wanneer je een hypotheek hebt.
Je kan niet spreken over netto.

het vrij besteedbare netto inkomen is veel beter om te zien wat we nou per maand allemaal kunnen uitgeven!
 
Raistlin zei:
Tjah, 2500 bruto komt ongeveer overeen met 1500 netto. Een mooi inkomen, maar toch niet echt excessen :D .

shit! gvd weer even verkeerd gekeken! is bruto idd! heb ik idd verkeerd gestemd! ****
 
Sboy zei:
jeetje wat verdienen er vele 2500+? vraag me af wat de de gemiddelde leeftijd ook is?

Hmmm ik denk dat de helft gewoon maar wat invult, aangezien anonieme polls niet echt door iedereen serieus worden genomen.
 
1200 euro voor 30 u per week, werk bij de klantenservice van een bank en ben 19
 
Back
Naar boven