XXL Nutrition

Hoeveel verdienen jullie netto? (1 bezoeker)

Hoeveel verdienen jullie netto?

  • - 1000 €

    Stemmen: 34 26,6%
  • 1000 - 1250 €

    Stemmen: 12 9,4%
  • 1250 - 1500 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1500 - 1750 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1750 - 2000 €

    Stemmen: 13 10,2%
  • + 2000 €

    Stemmen: 27 21,1%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

Iedereen krijgt standaard 500euro? Dacht het niet, uitwonend ook niet. 300euro hoogstens. Of je moet een lening van ib-groep hebben, maar dat is geen studiefinanciering?

Lening dan, of weet ik veel hoe je die zooi noemt
Je kan het iig terugbetalen zonder dat je er rente over betaalt, en dat is halal
 
Ruim 2000, maar ik werk wel veel over.
 
ik heb 1300
(waar ik de komende 5 jaar 600 euro maandelijks aan mijn advocaat mag afgeven, 160 maandelijks aan de psychiater, 150 euro aan sigaretten. veel schiet er niet over voor mij :D)
 
lol? waarom heb je op je 19e een advocaat nodig:S
 
Lening dan, of weet ik veel hoe je die zooi noemt
Je kan het iig terugbetalen zonder dat je er rente over betaalt, en dat is halal

Je moet er wel rente over betalen hoor.

Rentedragende lening
Je kunt naast het aanvragen van de aanvullende beurs ook een lening afsluiten. Je kunt het maximale bedrag lenen, maar minder mag ook. Over de lening wordt rente berekend. Het rentepercentage voor 2007 is 3,70 procent. De lening moet je na je studie terugbetalen.


(Bron: IB-Groep heet u van harte welkom)
 
klopt ook minste tijd om te trainen

dat is meestal de smoes die ze hebben.een paar uurtjes per week heeft iedereen.maar ze denken dat ze alles kunnen met geld maar een lichaam bouwen niet.
 
Als je even nadenkt welke voorwaarden IB stelt, is het makkelijk ontrekken.
 
:eek:
Da wist ik niet, ga het maar even beter navragen daarover zeg
 
ik weet da zeker da je ib moet trug betalen,ik heb een schuld van 900 euro.die ik maandelijks moet trugbetalen
 
Je moet er wel rente over betalen hoor.

Rentedragende lening
Je kunt naast het aanvragen van de aanvullende beurs ook een lening afsluiten. Je kunt het maximale bedrag lenen, maar minder mag ook. Over de lening wordt rente berekend. Het rentepercentage voor 2007 is 3,70 procent. De lening moet je na je studie terugbetalen.


(Bron: IB-Groep heet u van harte welkom)

k*t
 
Vertel ik nu echt iets nieuws??!
Voor veel mensen wel. Ik ken genoeg mensen die dachten dat ze voor niks konden lenen :roflol:

Ik hoop straks op de 500 per maand te zitten inclusief stufi en werk. Zou leuk zijn.
 
Graag provocerende uitlatingen achterwege laten (voor degenen die het niet kunnen laten).
 
te weinig:o

zo'n 1200 per maand...
 
Back
Naar boven