MuscleMeat

Hoeveel verdienen jullie netto? (1 bezoeker)

Hoeveel verdienen jullie netto?

  • - 1000 €

    Stemmen: 34 26,6%
  • 1000 - 1250 €

    Stemmen: 12 9,4%
  • 1250 - 1500 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1500 - 1750 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1750 - 2000 €

    Stemmen: 13 10,2%
  • + 2000 €

    Stemmen: 27 21,1%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat de lening zonder rente was, als je je studie binnen de 'zoveel' jaar had gehaald met voldoende punten enzo?
Natuurlijk weet ik er geen donderstraal vanaf, studeren is voor homo's.

Dat over die rente weet ik niet, maar na je studie moet je 15 jaar een bepaald bedrag terug betalen. Als je niet werkt hoef je niks te betalen, dus 15 jaar niet werken en het wordt kwijtgescholden :P
Na je studie wordt het bedrag dat je moet terugbetalen per maand gebaseerd op je salaris, en dat dus die 15 jaar lang. Als je dan nog niet alles terug hebt betaald wordt dat ook weer kwijtgescholden geloof ik.

Het is een beetje ingewikkeld, maar er zitten opzich wel voordelen aan die lening.
 
Neem je alles zo letterlijk, mijn beste?

"Zuig m'n lul"

Klaaswitz: Ok is goed doe ik.
he he
eindelijk iemand die eerlijk beweert dat hij homo is en niet zielig zegt dat hij hetero is, terwijl hij dat helemaal niet is :thumbup:
 
zo`n 1400 voor 32 uur
:D
maar ik verdien veel meer mar krijg het alleeen niet:D
:D
 
tja, ik betaal me scheel aan inkomstenbelasting en ben zelfstandig ondernemer....

dus aan het eind van het jaar weet ik meer. Ik geef mezelf meestal een salaris net wat ik nodig heb :D. Meestal zo rond de 2500 a 3000 netto per maand. :) meer heb ik niet nodig.
 
Blaat niet zo raar... jij wilt niet weten hoe het is om een 5 jaar oude auto te moeten rijden... ****ing Gênant !:mad::mad::mad:

Kerel, mijn wagen is 8 jaar oud, en ben er verdomd trots op want betaal hem helemaal alleen af door te werken.
 
post er ook eens bij welk werk je doet want ik snap er nix meer van. Ofwel zijn jullie allemaal programmeurs ofzo dat kan ook wel. Waar zitten de hardwerkende arbeiders en hoeveel verdienen jullie netto? Ik werk bij volvo en heb als ik 4 weken elke dag kan werken ongeveer 1400 euro netto en dat is dan 2400 euro bruto en 38.45u/week werken in 2 ploegen. Dit is mijn eerste jaar dus het zuigt wel als ik vakantie heb of niet werk zoals verlengde weekends want dan krijg ik nix :( wat een kakboel is dat met die belastingen !!
 
Laatst bewerkt:
ploegendienst
1600 € Heftrucker

300 € maand extra aan klusjes >> kan ik niet zeggen op een openbaar forum bro ;)
 
post er ook eens bij welk werk je doet want ik snap er nix meer van. Ofwel zijn jullie allemaal programmeurs ofzo dat kan ook wel. Waar zitten de hardwerkende arbeiders en hoeveel verdienen jullie netto? Ik werk bij volvo en heb als ik 4 weken elke dag kan werken ongeveer 1470 euro netto en dat is dan 2400 euro bruto en 38.45u/week werken in 2 ploegen. Dit is mijn eerste jaar dus het zuigt wel als ik vakantie heb of niet werk zoals verlengde weekends want dan krijg ik nix :(

ik werk ook in 2 ploegen, vroeger 7 jaar nachtdienst gedaan. ik werk in de textiel... altijd in warmte en stof
 
ik werk ook in 2 ploegen, vroeger 7 jaar nachtdienst gedaan. ik werk in de textiel... altijd in warmte en stof

ik werk in de lasfabriek. Altijd 30 graden, een veel te hoog tempo aan de finishlijn , 2 redbulls per dag, 4 cola's, 1 liter water, 300 gram kwark en voor de rest boterhammen met krabsalade. Als ik 2 dagen na mekaar moet fitten/lasspatten afdoen dan kan ik niet slapen door de rugpijn :p maar ik geef het niet op omdat ik weet dat ik nix beters ga vinden dat meer verdiend als arbeider tenzij nachtwerk maar ik sta al sinds ik begin met werken op de lijst voor nachtwerk ... Ik ga me toch van de lijst laten zetten want dan krijg je maar 2 pauzes ipv 3 en dat zie ik zeker niet zitten :D wacht maar over 4 jaar als ik machine operator ben. Dan gaat het leven stukken makkelijker worden :D Als nieuweling wordt je uitgebuit !!!! Het is commerciele slavernij !! Al heb ik deze week niet te klagen maar dat is dan ook de enigste week tot nu toe op 4 maand tijd!!!!! 1000 euro belastingen per maand!!! waar gaat dat geld naartoe vraag ik me dan af. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk om alleen te gaan wonen als je geen vriendin hebt die ook werkt? hopelijk win ik euro millions vanavond :D
 
Ik werk (als bijbaantje) om het weekend en dan 7 uur per dag, heb ik per maand zo'n 350-400 euri van. Van de zomer bij architectenbureau gewerkt, waarvan ik 1000-1200 per maand kreeg. Krijg bij m'n bijbaantje meer betaald maar hierzo kon ik gewoon vreten/schijten wanneer ik wilde en t werk was veel relaxter. Is ook wat waard.
Nu weer naar school dus heb ik alleen het bijbaantje.
 
ik werk in de lasfabriek. Altijd 30 graden, een veel te hoog tempo aan de finishlijn , 2 redbulls per dag, 4 cola's, 1 liter water, 300 gram kwark en voor de rest boterhammen met krabsalade. Als ik 2 dagen na mekaar moet fitten/lasspatten afdoen dan kan ik niet slapen door de rugpijn :p maar ik geef het niet op omdat ik weet dat ik nix beters ga vinden dat meer verdiend als arbeider tenzij nachtwerk maar ik sta al sinds ik begin met werken op de lijst voor nachtwerk ... Ik ga me toch van de lijst laten zetten want dan krijg je maar 2 pauzes ipv 3 en dat zie ik zeker niet zitten :D wacht maar over 4 jaar als ik machine operator ben. Dan gaat het leven stukken makkelijker worden :D Als nieuweling wordt je uitgebuit !!!! Het is commerciele slavernij !! Al heb ik deze week niet te klagen maar dat is dan ook de enigste week tot nu toe op 4 maand tijd!!!!! 1000 euro belastingen per maand!!! waar gaat dat geld naartoe vraag ik me dan af. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk om alleen te gaan wonen als je geen vriendin hebt die ook werkt? hopelijk win ik euro millions vanavond :D

dit jaar 2100 euro moeten achterdragen:(
 
dit jaar 2100 euro moeten achterdragen:(

wat een k*tland is belgie en dan heb je nog die losers die op de cd&v stemmen ook ipv op lijst dedecker of vld die wel belastingverlaging willen!!! Dan heb je nog die klote walen die met het belastingsgeld gaan lopen. Damn, life is ****ed up, but i keep on smiling :D
 
300 € maand extra aan klusjes >> kan ik niet zeggen op een openbaar forum bro ;)

Weer zo'n pillenverkoper op het forum. De vorige was volgens mij ook al een Belg. (of wie was er hier laatst ook alweer gepakt ?) :D
 
Back
Naar boven