Fitness Seller

Hoeveel verdienen jullie netto?

Hoeveel verdienen jullie netto?

  • - 1000 €

    Stemmen: 34 26,6%
  • 1000 - 1250 €

    Stemmen: 12 9,4%
  • 1250 - 1500 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1500 - 1750 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1750 - 2000 €

    Stemmen: 13 10,2%
  • + 2000 €

    Stemmen: 27 21,1%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

terbiz

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2006
Berichten
676
Waardering
1
gewoon eens uit nieuwsgierigheid ....
 
ca. 2000.
Weet niet exact omdat de auto eraf word gehaald.
 
25€ per maand

zakgeld van de grootouders :D
 
Verschilt enorm per maand omdat ik een 0-uren contract heb.

Meestal rond de 1300-1400.
 
Ik heb een uitkering en krijg 450 euro subsidie erbij omdat ik een nieuwbouw appartement heb gekocht. (dat laatste is wel lkkr omdat het enorm isn de kosten scheeld)
Veder heb ik 2 studenten die illigaal onder huren in amsterdam gewoon mij mij laten inschrijven zodat ik daar ook nog eens poen voor vang en zij een adres hebben en hun studiefinac. ontvangen voor uitwonende.
Ik kom exact op 1746 euro netto per maand uit, nu nog een beetje werk er bij en Plux Sucks kan ook eens op vakantie... want dat is best moeilijk met een uitkering :mad: hup gemente omhoog met de j*de fooi!
Hopen dat ik volgend jaar nog wat belasting geld terug krijg van het huidige jaar, net een rekening van waternet van 75 euro :mad::mad::mad:
 
Laatst bewerkt:
1250 per maand

Vraag mij trouwens af waarom ieder mens die je tegenkomt dit als zijn topgeheim behandelt..
 
Ik heb een uitkering en krijg 450 euro subsidie erbij omdat ik een nieuwbouw appartement heb gekocht. (dat laatste is wel lkkr omdat het enorm isn de kosten scheeld)
Veder heb ik 2 studenten die illigaal onder huren gewoon mij mij laten inschrijven zodat ik daar ook nog eens poen voor vang.
Ik kom exact op 1746 euro netto per maand uit, nu nog een beetje werk er bij en Plux Sucks kan ook eens op vakantie... want dat is best moeilijk met een uitkering :mad: hup gemente omhoog met de j*de fooi!
Hopen dat ik volgend jaar nog wat belasting geld terug krijg van het huidige jaar, net een rekening van waternet van 75 euro :mad::mad::mad:
Held :roflol:
 
1600 euro per maand
 
Op vakantie met een uitkering :roflol: En dan ook nog eens niet tevreden zijn over je uitkering, Plux Sucks ga eens werken.
 
boven de 2k. En met de weken van 60/70 uur kom je dan algauw richting de 3k.

maar dat soort uren draai ik niet meer voor de huidige baas, druk op zoek naar nieuwe job.


Plucksuxcks : je bent de enigste hier die het "goed" doet, niet werken, goede uitkering, en relaxed kunnen leven. (tenzij je ziek bent)

Ik zou het niet kunnen, wil graag werken.
 
3,60 per uur:)
 
Met een uitkering een nieuwbouw app. kopen... dat is ook knap toch? en dan nog eens op vakantie willen ook! ach ja... moet kunnen?

Ik zit rond de 1700, schommelt i.v.m. toeslagen en het aantal uren dat ik werk.
 
0 euro, ik werk niet.

Jullie werken gelukkig voor mijn uitkering.
 
Ligt er helemaal aan hoeveel uren ik draai. Met mijn 'gewone' werk tussen de 1250 en 1600 en dan nog gemiddeld 400 per maand erbij 'klussen' in het weekend

EN IK KRIJG HET ALTIJD VOOR ELKAAR OM NIET UIT TE KOMEN!!!!!!!!!
 
Jullie kennen de situatie niet, net lang weg geweest uit NL, daar zijn regelingen voor.
Alles heb ik legaal en netjes geregeld, ok die 2 studenten niet, maar dat is niet mijn probleem.
Ik ga aan de slag als portier, want de portier uit de club waar ik ga werken wil 1 weekeinde in de 4 weken vrij. tevens val ik in op donderdag avond als er iets speciaals is of de tent afgehuurd is.
 
Ik heb een uitkering en krijg 450 euro subsidie erbij omdat ik een nieuwbouw appartement heb gekocht. (dat laatste is wel lkkr omdat het enorm isn de kosten scheeld)
Veder heb ik 2 studenten die illigaal onder huren in amsterdam gewoon mij mij laten inschrijven zodat ik daar ook nog eens poen voor vang en zij een adres hebben en hun studiefinac. ontvangen voor uitwonende.
Ik kom exact op 1746 euro netto per maand uit, nu nog een beetje werk er bij en Plux Sucks kan ook eens op vakantie... want dat is best moeilijk met een uitkering :mad: hup gemente omhoog met de j*de fooi!
Hopen dat ik volgend jaar nog wat belasting geld terug krijg van het huidige jaar, net een rekening van waternet van 75 euro :mad::mad::mad:

Rare jongens die Ollanders
 
Bijbaantje supermarkt, dus te weinig.
 
Back
Naar boven